Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Schizoid is ook een goede co-op game. Er zitten ook modes in waar je alleen kunt spelen, maar met zijn tweeën is dit spel beter.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Alien Breed 2 Assault komt op de 22ste!

[yt]67bm4EbrMA4[/yt]

The first Alien Breed title, called Alien Breed Evolution on XBLA, was a solid top down shooter that was tweaked quite a bit for its PSN and PC release where it was called Alien Breed Impact. Today Team 17 has announced the next chapter in the series in a game called Alien Breed 2: Assault. The original game was conceived as an episodic series and it looks like Team 17 is making good on that promise.
    Assault continues the story of Conrad, stuck on a fatally damaged ship under attack by an alien menace. Like it's predecessor, the game will have an offline and online co-op mode for two players through co-op specific versions of the single player game's levels. New though is a survival mode where players are tasked with fending off the never ending alien swarm...not to be confused with Alien Swarm.

• NEW - “Survivor” mode: Resist endless waves of intense alien horde attacks in specifically designed arena environments, or team up with a friend in order to reach the highest score in two-player co-operative assaults!
    • NEW - Set Pieces – Fight the breed through stunningly choreographed action sequences.
    • NEW – More equipment to combat the horde including Hardened Armour and new weaponry:
      o Hyper Blaster – a destructive chain-gun.
      o Rocket Launcher – blow the horde away!
    • NEW – Alien Foes – Enter into conflict with the all-new ‘Webber’ alien and endure dramatic encounters with new and shocking bosses.
    • Epic Single-Player story mode - The single-player campaign mode that follows the continuing narrative of the game through five huge and challenging environments.
    • Two-player co-operative play mode – Work together to defeat the alien horde across specially customised assault maps for two players, over Steam or Xbox™ LIVE Arcade.
    • Exclusive Xbox™ LIVE Avatar award items – ‘Barnes’ Helmet and Body Armour (male and female versions) awarded to the player by killing a set number of aliens (the helmet) and by completing the single-player story mode (the body armour).

Ziet er erg goed uit moet ik zeggen, ben benieuwd hoe de Co-Op word, hopelijk een beetje Alien Swarm idee.

Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Deel 1 was niet zo super en als deze beter word wacht ik wel weer op de verbeterde pc versie.

4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe info van Major Nelson!

Xbox LIVE Arcade:

September 22: Alien Breed 2: Assault Episode 2, 800 Microsoft Points
    September 22: DeathSpank 2: Thongs of Virtue, 1200 Microsoft Points

September 22: Serious Sam HD: The Second Encounter, 1200 Microsoft Points

September 29: Hydrophobia, 1200 Microsoft Points

October 6: Comic Jumper, 1200 Microsoft Points

October 13: Pinball FX 2, Free game download. Tables purchased individually with free import from original “Pinball FX”

October 20: Super Meat Boy, 1200 Microsoft Points

Xbox LIVE Deal of the Week** :

Week of September 20: Left 4 Dead 2: The Passing, 320 Microsoft Points

Week of September 27: Toy Soldiers, 800 Microsoft Points

**Special pricing available for Xbox LIVE Gold Members

Xbox Games On Demand:

September 21: Lara Croft Tomb Raider Anniversary

September 28: Assassin’s Creed II

Xbox LIVE Avatar Marketplace:

September 23: Guitar Hero: Warriors of Rock
    September 28: Assassin’s Creed Brotherhood

Xbox Game Add-Ons

September 21 Red Dead Redemption - Liars and Cheats, 800 Microsoft Points

September 28: Borderlands - Clap Trap's New Robot Revolution , 800 Microsoft Points

September 29: Toy Soldiers - Invasion! , 400 Microsoft Points

*Current schedule. Subject to change. All content may not be available in all Xbox LIVE regions.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Toy Soldiers DOTW. Allemaal kopen. Geweldige game, iets beperkte keuze kwa torens maar geweldige game.

6. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, DeathSpank 2, Serious Sam SE én Alien Breed 2 allemaal op één dag?!

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Komt goed uit. Heb echt nét SS1 uitgespeeld (heb em al sinds de release 8))

Damn, die game kan behoorlijk pittig zijn. Blijft ondanks (dankzij?) dat wel een heerlijke game. Zo maken ze ze niet meer. :cool: Hersenloos knallen.

Er zat wel wat troep in wat ze van mij mochten weglaten, maar goed. Geen enkele game is perfect.

edit: He verdorie, net de achievement gemist dat je alles binnen de Estimated Time moet halen. Alleen over het eerste level heb ik te lang gedaan. :+

Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Heeft Serious Sam ook offline coop?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Helaas niet.

edit: Deel 1 iig niet, over die van morgen weet ik het niet.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wilde die nog steeds een keer halen. Dan moet ik dat nu maar doen als ik het niet vergeet :)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Serious Sam HD: The Second Encounter
    Bestandsgrootte: 825 MB - 1200 (P)

Yay. \o/ Ik hoop wel dat ze het selecteren van de wapens hebben verbeterd. Zelfs op het einde van de game scrollde ik nog steeds de verkeerde kant op. :+

edit: Voor de duidelijkheid: Alien Breed 2, Blade Kitten en Death Spank 2 staan er ook op

edit2: Blade Kitten is nog best een leuke game. Animatie ziet er soms wat stijfjes uit, maar toch best vermakelijk. Deal of the Week koopje denk ik.

Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    SS is nou weer een FPS die ik juist op de PC wil spelen. En met MW2/Halo wil ik dat niet perse.

13. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Serious Sam 1 is één van mijn grotere miskopen van de XBLA, vind er echt weinig aan. Helemaal uitgespeeld, maar ik vond 't gaar.

Deze laat ik dus aan mij voorbij gaan :)

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb zojuist RISK:Faction gekocht 800p.

Wel relaxed om even te classic risken. Moet wel de regels bestuderen (met die setjes kaarten enz). Werd 2 potjes compleet weggevaagd, lol.

In jaren 80 veel gespeeld (studietijd) maar kon me niet herinneren dat setjes kaarten steeds MEER legers opleverde. Ik dacht dat die aantallen fixed waren?? Stond me bij dat het 'hebben van een continent' destijd erg belangrijk was, maar nu lijken 'setjes' belangrijker!?

Maar nogmaals, ik zal de regels eens bestuderen en komende dagen nog wat potjes spelen. Biertje/wijn erbij, wat nootjes en wat jazzmuziek. lekker relaxed:)

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat is doordat dit helaas de Amerikaanse versie is, de spelregels zijn anders. Voor mij was deze RISK een tegenvaller. Ik wil gewoon een normaal potje klassiek, Europees, RISK spelen. Je mag hier zelfs niet eens kiezen of je met 1 of 2 legers verdedigt waardoor er veel strategie verloren gaat.

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    k* americana's ook met hun junkieschap voor 'actie' pffff.... maar goed, 800p was niet al te duur en zal er hopelijk toch nog wat fun uit halen (ondanks de hamburgermentaliteit)

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    @ reacties hierboven

Het is inderdaad een ander soort risk, een Amerikaanse risk versie. En geloof mij, in het begin zat ik ook van "wtf is dit voor onzin, je kan niet verdedigen, dit is wel heel aggressief, huh een speler is verslagen en degene die hem verslaat heeft al zijn kaartjes?????"

Maar geloof mij, voor online risk op XBLA is dit dé ideale versie, waarom?
    + elke nieuwe set kaarten geeft meer legers: hierdoor loont het voor de mensen die geen continent hebben om toch te blijven spelen, als ze maar ver genoeg komen kunnen ze ineens 50+ legers oproepen en wellicht nog winnen ook
    + geen verdedigende beurt: bij de risk versie op 't bord in de woonkamer is 't leuk, maar let op. Het is wel deze risk versie waarbij je vaak 5+ uur bezig bent. En willen mensen dat bij een XBLA game? nee. N.B heb zelfs bij deze risk vaak potjes gehad van 4 uur maar dat staat er los van.
    + speler verslagen? je krijgt zijn kaarten. Erg goede regel die ook wel in de europese risk mag, zorgt ervoor dat 't lekker aggressief is allemaal en spelers soms 2 keer nadenken voor ze weer teveel kaarten verzamelen.

Kortom, in eerste instantie vond ik de Amerikaanse risk niks. Nu vind ik het heerlijk, het is snel, spannend en tactisch gezien ook erg interessant. Voor XBLA de ideale risk. Voor risk met vrienden kun je thuis altijd nog de Europese risk pakken.

P.s: en de basis is echt nog Risk, wen aan de Amerikaanse versie en je zit zo op 80+ uur die je in Risk hebt gestoken.

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    ^^ thx ... ik ga er eens voor zitten.

Wat vinden jullie trouwens van OFFLINE?

20. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Leuk, maar je bent er in een zucht doorheen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina