Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Tsja, hahaha een beetje misleidend is het wel. Je zou denken dat dit al op de disc zou staan.
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Outbreak edition opgehaald. Ninja theme pack krijgt gamemania pas later deze week binnen vanwege logistieke problemen. Ik heb nu case 1-0 tot 1-4 gedaan en nu ga ik even rustig rampagen.
     
  3. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Al ergens in Arnhem gespot?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe vinden jullie de game tot nu toe? :)
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Groot!

    Dr1 was redelijk te overzien maar dr2 is tot nu toe flink zoeken.
    De games die ze erin gedaan is hebben is wel leuk :)

    Zit nu in 4-1 maar helaas dood gegaan door een mongool op een motor :mad:
    En natuurlijk niet gesaved en dus terug bij af..de tir games zijn ook wel leuk en goed voor je portomonee :)
     
  6. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Tot nu toe? Uitgespeeld 8)

    Als je DR1 niks aan vondt je niet hier aan te beginnen, op bepaalde grafische en gameplay verbeteringen na exact hetzelfde structuur als DR1 namelijk.

    Wat een stuk makkelijker is geworden, of verbeterd, is de AI van de mensen die je moet redden. Geef ze een wapen en pak een +1 Leadership boek en je kunt hollen naar je Safe House zonder de gehele reis 1x om te kijken en ze zijn onderweg zonder enige schade.

    De Combo Cards zijn erg vet, leuke combinaties met een aantal praktische wapens en minder praktische wapens, sommige items (zoals een football) zijn erg moeilijk te vinden en moet je maar net tegenkomen en net genoeg inventory slots over hebben om hem kwijt te kunnen. Beter er mee gaan klooien als je een 2de playthrough gaat beginnen.

    Overigens zijn de savepunten uitgebreid (alle toiletten zijn savepunten) maar als je lekker een paar uur bezig bent vergeet je wel eens te saven, maar ik zeg je, altijd saven (!) als je de kans krijgt, er zit NERGENS een automatic savepunt. Niet als je een psycho hebt verslagen of net een belangrijk storypunt hebt gehad, de game saved NERGENS voor je tenzij je dat zelf doet.

    Grote kans is dat je, wellicht, uren gameplay opnieuw moet doen omdat je dacht van "heb genoeg drinken en ammo en ga toch niet dood" maar dan kom je een psycho tegen (kuch 'Franse Chef' kuch) die je net beter af is en je smijt je controller kapot tegen de muur uit frustratie.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Uitgespeeld joh? Wow. Maar hoe lang heb je erover gedaan? En was het in je eentje of co-op?

    Dead Rising heb ik nooit echt gespeeld maar wel Case Zero en die vond ik fantastisch om te spelen. Helemaal 100% uitgespeeld.

    Nog wat andere vraagjes....

    - Hoe groot is de gamewereld ongeveer? (genoeg gebouwen/winkels waar je in kan?)
    - Genoeg wapen combinaties?
    - Genoeg items die je als wapen kunt gebruiken tegen zombies?
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Net gekocht, ze hadden alleen die speciale versie van 67 euro. En wat krijg je dan een pen in de vorm van een spuit. :F:
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan eerst informeren wat er precies in de Limited Edition van de Nederlandse versie zit:F:
     
  10. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb er ongeveer 20 uur over gedaan, en dat is inclusief de 5/6 uur die ik kwijt was aan irritante momenten die ik steeds over moest doen (niet gesaved, doodgaan en vanaf Safe House punt helemaal weer naar die ene boss fight lopen, poker challenge). Heb het spel zonder co-op uitgespeeld.

    Gamewereld is denk ik 1.5 keer zo groter als zijn voorganger, er zijn zo'n 40 Combo Cards (uit mijn hoofd) te verzamelen en bijna alles dat los zit is op te pakken en als wapen te gebruiken.
     
  11. James Pond

    James Pond Guest

    Lvl 50 & alle survivors gered & alle cases gedaan? Neem aan van niet :p.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat hij de normale versie wilde maar omdat die er niet was de duurdere mee moest nemen en voor de extra geld alleen een pen kreeg :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Wooooow, nice. Ik verwachtte 7 a 8 uurtjes te horen, maar het is dus veeeel langer. Gelukkig maar, aangezien ik echt genoten heb van Case Zero wil ik echt graag dat een game als dit lekker lang is.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik snap ook niet waarom ik nog pre order aangezien je dan je game later dan de rest krijgt. 8) Naja, ik ben nog wel even zoet met DR1. Als Dead Rising 2 ook maar een tikje beter is dan deel 1, is het voor mij nu al een toppert. :9
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dacht ook dat hij dat ging zeggen. DR1 kon je trouwens ook snel uitspelen. Om echter alles te halen was je gelukkig stukken langer bezig.
     
  16. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de eind-credits sequence tweemaal gehad, telt dat?

    Ik zei niet dat ik het spel 1000/1000 had, alleen dat ik het spel had uitgespeeld. Dat jij daar Level 50 inziet (wat overigens onmogelijk is tijdens je eerste playthrough in de SP) is niet mijn probleem.
     
  17. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een geweldig spel, ik irriteer me alleen aan het saven en loading screens.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  18. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Vanmiddag gehaald bij de Nedgame in Dordrecht. Is ook de enige die hem verkoopte. FRS deed moeilijk over een embargo. :lol:

    Case Zero beviel me te goed, kon gewoon niet meer wachten tot een afprijzing. :+
     
  19. James Pond

    James Pond Guest

    Nee ok maar dan heb je hem ook niet uitgespeeld uitgespeeld dus ;). Alleen het verhaal 2x gedaan dus? Nouja das nog best veel hoor :D. Ben er alleen maar blij mee, topgame tot nu toe.
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt leuk tot nu idd!

    Heb ik net 4 mensen bij me , denk ik laat ik daar nog ff heen gaan om iemand te redden.
    Is het een psycho die al m'n mensen vermoord :D

    Ik zit nu bij een psycho chef die steeds tussendoor eet , daardoor vult zijn healthbar steeds weer , vrij lastig
     

Deel Deze Pagina