Formule 1 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is zeer goed, slaapwel :p
     
  2. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik breng m gewoon terug naar de MM als ik et niks vind haha
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt goed gaan slapen.
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is heel goed enkel wat wennen. Crashes zijn wel vet. Al eentje overkop zien vliegen enz door dat ze elkaar duwde enz. Ook al er met platte band zien rijden. Allemaal mooi in elkaar gestoken. Maar ik moet nog veel oefenen!! :9
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb al paar keer een flat tire gehad door een puncture. :+
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, of gewoon vergeten te tanken en dat je in het midden van de weg stil valt? xD Dacht toen zelf al wtf, maar had commentaar van ploagbaas niet echt gehoord xD
     
  7. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan maar in weinig lobby's komen online, en als ik er dan in zit drukt er niemand op ready.
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Huh kun je tanken dan ?
    in reallife F1 niet meer namelijk :p
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Klopt het dat de xbox360 versie iets meer last heeft van framedrops dan de ps3 versie ??. Ik zie een aantal ps3 films op youtube en dat loopt een stuk vloeiender dan bij mij op de xbox360
     
  10. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens en meisjes,

    Ome Robbert heeft gedronken, meer dan je mag als beginnend besuurder. Dus Robbert zegt, weltrusten. Morgen ga ik kwalificeren op Shanghai en daarna maak ik wel even een filmpje. Slaap lekker allemaal.
     
  11. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met formule 1 2010 Inc. Met een Microsoft wireless racing wheel voor de 360?
     
  12. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de game al gespeeld met controller?
     
  13. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb de game net een uur of twee gespeeld. Het spel is gewoon goed te spelen met de controller. De animaties zien er dan raar uit, maar daar let je niet eens op tijdens het rijden (ik gebruik de T-cam camera). Iedereen kan weer rustig gaan slapen dus.

    Wel een tip: onmiddelijk de moeilijkheidsgraad omhoog zetten. Ik speelde mijn eerste race op intermediate en werd derde in een Virgin:lol:

    Wat wel gaar is dat je soms idd bestraft wordt voor botsingen waar jij niets aan kon doen.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ja prima stuurtje *)
    Ik kan en wil niet meer zonder.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dus als ik het goed heb zit de moeilijkheidsgraad zo in elkaar: Omhoog en alles word realistischer?

    Ik wil wel graag auto schakelen aanhouden, kan dat dan? :eek:
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, de moeilijkheidsgraad beïnvloedt het rijgedrag van de andere coureurs. Hoe hoger de moeilijkheidsgraad, hoe later zij remmen en hoe minder ruimte ze jou zullen geven.
     
  17. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt een custom moeilijkheidsgraad maken: je kunt alle rijhulp aanzetten die je wilt en de AI op zijn hoogst zetten (ik heb hem op de één na hoogste). Ook is het mogelijk om schade, benzineverbruik en tyrewear apart in te stellen.
     
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik lees overal dus dat 'normal' te makkelijk is en 'hard' eigenlijk te moeilijk? Kan iemand dat bevestigen? Hopelijk is de balans toch wel goed. (oftwel op normal win je alles met een crap auto, op hard wordt je overal laatste met crap auto?)
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    zo PC torrents zijn er ook *)
    eerst maar even zo koop ik hem volgende week wel op de xbox als mijn loon weer op de welbekende bank staat :9
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo.. net weer een beste sessie erop zitten en ik blijf erbij dat de game ERG tof is!
    Net in australie een dynamische regenrace gehad, echt briljant hoe dreigend de regen was, maar niet echt doorzette.

    Nog 1 ding is me opgevallen.. als de AI achter jouw zit, blijfen ze niet dom hun eigen lijn volgen, maar gaan ze echt in je slipstream zitten.. mooi gedaan, niet veel racegames hebben dat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina