Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Your point being? :+ Het is gewoon een Apache hoor.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat als je schiet, je eigenlijk de piloot moet zijn aangezien hij dat ding bestuurd.
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de piloot schiet in het echt niet. Dat doet de gunner (wapens officier in NL, not sure tho). Vliegen en tegelijkertijd schieten geeft geen optimale resultaten:)
     
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer is apache piloot. En hij is de piloot, de andere is de gunner. Dus je hebt echt 2 verschillende gasten in dat ding zitten.

    Overigens vind ik die apache filmpjes echt supermooi, maar er kloppen een aantal zaken niet. Ik zie raketten uit de achterkant van dat raketblok komen, en dat kan niet volgens mij. Bovendien vliegen ze in het echt veel hoger. Vaak vliegen ze zo ver dat ''de taliban'' hun niet eens ziet aan komen. Maar ze zullen nooit zo laag boven hun target blijven rondcirkelen als daar vijanden zitten. (in het echt zegt mijn broer dat je in een apache het minste risico loopt vergeleken met jachtvliegers en lucht mobiele brigade, mijn ma gelooft er niks van, ik hoop niet dat zij dit filmpje ziet, hahaha)

    Maar goed, het is en blijft een game natuurlijk, en het ziet er sensationeel uit.

    Ik heb ook wel eens in zo een ding gezeten, van buiten lijkt ie heel groot, maar binnen heb je amper ruimte. Het zit erg krap. Die infrarood camera is super vet,en je ziet echt iemand een peuk op steken op kilometers afstand, mooi spulleke, ;-).

    Ik heb ook nog ingeschreven voor de keuringen, medisch in orde, alleen bij de theorie proeven maakte ik een blunder. En dan lig je er meteen uit. Ronde na ronde na ronde overleeft, even niet bij de les, en houdoe en bedankt. No 2nd chance. (mochten nog mensen zelf eens willen proberen om apachepiloot te worden, pm me maar, dan kan ik je misschien wat tips geven voor de keuringen)

    Misschien leuk om te zeggen waar ik de fout in ging. Je krijgt een koptelefoon op je hoofd. En je hoort een stem door je linkeroor en rechteroor, tegelijk. links hoor je een getal en letter reeks, bv: 6 K 4 I E L enzovoorts, en rechts hoor je dat ook. Tegelijk dus, links een cijfer en letter reeks, en rechts ook maar dan wel andere getallen en letters.

    Nu krijg je om de 10 seconden een hoge piep of een lage piep te horen. Hoor je een lage piep, schrijf je de getallen die je hoort in je linker oor, hoor je een hoge piep schrijf je de letters op uit je rechteroor.

    Die test begint, en ik vroeg me af:''wat is nu hoog en wat een een lage piep?''. Ok, daar ging ik, ik dacht een lage piep te horen, schrijf de cijfers die ik links hoor op, en daarna hoorde ik een nog lagere piep.......

    Haha, ik zat dus verkeerd om, maar stug volgehouden, alles fout, maar zei de instructeur, als we de tonen omdraaien dan had je alles goed, maar ja, zo werken we hier niet, meldt je af bij de administratie.

    Weg kans, ;-).
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  5. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er echt geweldig uit dit spel!
     
  6. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze game haal ik 6 maanden later wel voor € 29,958), single player lijkt me super en de multyplayer weinig aan
     
  7. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je Battlefield Bad Company 2 wel eens gespeeld hebt, weet je bijna zeker dat deze multiplayer geen flop gaat worden.

    Ik heb die gameplay gezien, vond het er heel erg goed uit zien!

    Singleplayer wordt sowieso heel leuk en goed.
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zuur man, flauw ook dat ze eerst even niet een hoge en een lage piep laten horen zodat jij weet wat hoog en laag is voordat je begint.

    Anders had je dit dus kunnen doen:

    http://www.dumpert.nl/mediabase/1120221/6e0d72d7/terroristen_aanpakken_in_turkije.html

    piew piew!
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    De beta stelde echter niks voor, en ook de laatste MP trailer stelt vrij weinig voor. Het doet vreselijk aan MW2 denken en totaal niet aan Bad Company 2 juist.
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom twijfel ik ook hard of ik deze wel ga halen of niet.

    BC2 was juist tof vanwege de grootte van de maps, meerdere punten om aan te vallen, tactiek en niet alleen maar knallen voor XP.. het liep allemaal trager wat meer rust en inzicht geeft tijdens het spelen.

    MOH lijkt er wel wat op, maar het omhoog geschroefde tempo en het willen zijn zoals COD schrikt mij juist erg af.. en die beta was inderdaad... slap.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Ik ga er nog steeds vanuit dat dit gewoon een topper wordt. Grafisch ziet het er goed uit, dit was bij bc2 al het geval, kan me niet voorstellen dat dit in minder wordt. Gameplay is op zoveel punten aangepast na de beta.
     
  12. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Die allereerste online gameplay trailer, die van 10 minuten, vond ik super goed.
    Die deed me echt aan BFBC2 denken.

    Bij dit spel weet ik bijna zeker dat dit een goed spel wordt.

    Ik wacht alleen wel met het kopen van dit spel.
    Aangezien Black Ops een maandje later uitkomt, vindt ik het zonde om nog zo'n shooter te kopen.
    Ik wacht gewoon eerst totdat het 45 euro ofzo is, maar heb het idee dat dit lang kan duren!
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Blackops komt kan je MOH altijd nog ruilen op de bazaar voor iets anders leuks. O-)
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Ik ben een beetje CoD moe, dus bij mij wordt het waarschijnlijk eerst MoH.
    En anders heb ik altijd Sims 3 nog achter de hand ;)
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een beetje cod moe , maar dat komt omdat ik tussendoor 100+ uur bfbc2 heb gespeeld en als je dan cod speelt erger je je kapot aan van alles :+

    Toch denk ik dat moh en cod in het zelfde vaarwater zitten en cod dat gaat winnen , al ben ik wel heel benieuwd naar moh.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Tja, gaat het om winnen ? Als het om de verkoop gaat dan weet je al voorruit dat CoD het qua verkoopcijfers gaat winnen. Zelf heb ik ook een hoop plezier aan BC2 gehad en heb ik soms nog... Volgens veel CoD spelers was BC2 al een slap aftreksel van CoD, alleen met voertuigen. Nu krijg je weer hetzelfde verhaal weer bij MoH.

    Voor mezelf hoop ik dat MoH meer spelvreugde gaat geven dan CoD. Kijk een gemiddeld topic van CoD er meer eens op na, het gaat alleen maar over noobs, noobtubing, campers.. enz. Spelplezier lijkt ver te zoeken...
     
  17. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is toch hopelijk wel als je met sniper raakt gwn de tegenstander toch wel one shot kill of niet?
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Boordkanon volgt de helm van de piloot en dus schiet de piloot met de gun aan de voorkant.
    Het zou onhandig zijn als een andere vent met dat wapen zou schieten, zeker wanneer de piloot net op dat moment naar zn maat in de andere apache aan het kijken is ;)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er komt een open beta voor op de PC. Begint 4 oktober.
    http://www.medalofhonor.com/pcopenbeta

    Ben benieuwd of het verbeterd is sinds de beta die wij hebben gespeeld, dus vergeet niet je bevindingen te melden als je meedoet. ;)

    [yt]-QMn0m_AxhM[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2010
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Bèta nooit gespeeld, maar volgens mij las ik in de PU dat er best veel is getweaked aan de multiplayer. Ben benieuwd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina