Ik ga alleen HIMYM, Chuck en Dexter live volgen, Two And A Half Men, Fringe en The Community volg ik wel als het complete seizoen over is. Waar haal ik de tijd vandaag
Ik heb een beetje hetzelfde, sitcoms kijk ik vaak liever pas als een seizoen af is aangezien die toch maar 20 minuten duren (zoals 2 and a half men en de big-bang theory). Wat is die laatste trouwens toch geniaal, niet voor niets een Emmy gewonnen al neurotische zelfingenomen nerd Dexter, the mentalist en stargate volg ik live, maar iemand idee waar die nieuwe series over gaan, chase en undercovers (waar kan je die trailers vinden? zoals the event?)
Ik heb een tijd geleden een keer een post geplaatst met trailers van aankomende nieuwe series. Staat op pagina 8 ! En daarnaast is t een kwestie van "Undercovers/Chase/etc trailer" intypen op youtube.com !
Vandaag was BBT op TV en ik vond het echt geen reet aan, was ook wel een schijtirritante aflevering en daarom gun ik het nog wel een paar kansjes.
Zondag begint dexter weer \o/ Zit alleen te twijfelen om te wachtten totdat het seizoen is afgelopen of elke week gewoon te kijken.
Had het gelezen inderdaad, net nu ik er gebruik van wilde maken. Ze hebben m'n email adres in ieder geval.
Ik wacht altijd tot dat ik 3 a 4 afleveringen heb, en dan maak ik dr een gezellig ''Dexter - avondje'' van.
Eindelijk is The Big Bang Theory weer begonnen Ook maar even de nieuwe serie Shit my Dad Says checken edit//S04E01 van TBBT is weer
Volgen er nou nog mensen Chuck? Volgens mi alleen Sjacco, dus daarom open ik maar geen aparte topic . Maar wat is dit een vermakelijke serie zeg.. S03 ging ietsjes bergaf, maar met de eerste 2 aflevering van S04 gaat de serie PRECIES de kant op die ik wil, echt heel tof. Dikke aanrader!!
Kijk ook Chuck en ik vond idd S03 ook een stuk minder. Eerste aflevering van seizoen 4 was leuk, straks maar even S04E02 kijken ±' Eerste 2 afleveringen van het nieuwe seizoen van The Big bang Theory waren echt goed maar wel (meer dan ooit) totaal op Sheldon gericht. Nu is dat niet zo erg voor een paar afleveringen maar ik hoop niet dat ze heel het seizoen zo verder gaan
Ik keek ook Chuck, was bij half seizoen 3 afgehaakt, niet echt om een reden tho'. Gewoon niet meer aan gedacht en geen zin om te downloaden.
Dat is natuurlijk ook weer begonnen, The Big Bang Theory! Eerst even die twee afleveringen kijken dan en daarna Chuck.
Chuck is tof ! Heb alleen nog geen tijd gehad om aan S04 te beginnen ! Zo'n 30 series tegelijk volgen is toch net iets te veel ! Ik wordt ook niet bepaald vrolijk van mijn "Unseen Episodes" aantal....923 Dus ga eerst van paar series ff alles kijken tot ik daarmee bij/klaar ben en dan begin ik aan de nieuwe series/seizoenen!
Goed idee, ik moet bv nog Lost afkijken . En Breaking Bad. Maar Chuck S4 is echt fantastisch. Ook altijd fantastische gastrolletjes.. E01 had Olivia Munn en Dolph Lundgren als badguy