Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Precies. Helaas heb ik meer zoiets van: Het is toch voetbal. Bovendien kan ik totaal niet leven met steeds weer dezelfde soort achievements. Ik ben een hoer op dat gebied, maar wel minder erg dan vroeger. Ze moeten gewoon bij beide footies net zoveel toevoegen als Codemasters heeft gedaan met F-1 2010. Gewoon volproppen met content en niet alleen maar voetballen. Een betere manager mode, meer diepgang daarin, zou zeer welkom zijn in mijn geval. Ik hou daar nu eenmaal van. ;)
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mwa als het aankomt op de meningen van professionele gamecritici zal Fifa toch echt winnen.. Net zoals Mario Kart op die manier wint van Sega Superstar Racing.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat mij persoonlijk helemaal niet om de mening van de professionele gamecritici. Ik speel PES vele malen vaker dan welke professionele gamecriticaster dan ook, zijn mening is voor mij niet alles.

    Ik kijk naar de games als een gamer, en ik zie dat er genoeg mensen zijn die PES weer leuk vinden om te spelen. Konami is opnieuw begonnen en het ziet er gewoon goed uit.


    Er is geen winnaar, zo heb ik ook nooit gekeken naar beide series. Het zijn twee footies en Fifa zal qua verkoopcijfers en cijfers in de bladen de hoogste scores behalen. Maar we mogen blij zijn dat PES bestaat en weer op de goede weg is. Zo denk ik erover.
     
  4. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat deze demo al maanden oud is, is schier onmogelijk. Want als ik de Fifa 11 demo vergelijk met die van PES 2011, zie je iets raars. In de PES 2011 demo die volgens beweringen gelijk zal zijn aan de retail, zie je Zlatan nog bij Barcelona en Villa niet. In Fifa 11 zit Zlatan ook nog bij Barcelona, maar Villa ook. En de transfer van Villa naar Barcelona, was voor een paar maanden terug nog niet bekend. Dus lijkt het mij onmogelijk dat deze demo al maanden oud is.
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    God, ga eerst de demo's spelen voordat je zo iets belachelijks zegt. Villa zit bij Barcelona in PES.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    +1
    We kunnen alleen maar blij zijn dat we zo een uitgebreide keus hebben :)
     
  7. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkt maar weer dat mijn mening van deze week weer klopt, PES fanboys kunnen niet normaal reageren. Altijd direct schelden of mensen belachelijk maken.:mad: Dat Villa in Barcelona zit klopt, was even in de war met PES 2010 die ik de laatste dagen weer heb gespeeld. Maar aan de stelling dat een demo niet maanden oud kan zijn, veranderd niets.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Geloof het nou maar! :)
     
  9. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    De transfer van Valencia naar Barca van David Villa was al rond in Mei!!!! :lol:

    En ik zeg ook dat ik dezelfde demo vorige maand ook in Keulen heb gespeeld dus waarom kan het volgens jou niet dan? :emo:
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je dat al schelden vind, sorry hoor maar als je met een dergelijk statement komt waarin je iemand een leugenaar noemt, check dan eerst je feiten.

    No hard feelings, misschien reageerde ik iets te bot ;)
     
  11. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    schelden?? hij noemt je zelfs God!
     
  12. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er al player ratings en aantal sterren van eredivisieteams bekend eigenlijk?
     
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Komt door je avatar, die gast van baywatch is niet te vertrouwen :+
     
  14. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
  15. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je nu al weten Fifa11 aan te schaffen én zin om toernooien te spelen op XBoxworld ? Laat je dan registreren:

    Fifa11Toernooicentrum

    En win 1 jaar gratis xboxlive of 2 x MS 800 Points !!

    Alleen actieve xbw-ers graag
     
  16. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik

    Wel lekker doelpuntje :D
     
  17. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ze zeggen wel eens dat er in tijden van oorlog geen winnaars bestaan, doch slechts verliezers... maar in dit geval... ehmmm... de consument, zeg ik! :b:
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die zijn nog niet bekend
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588

    Sjonge jonge, dit is toch wel de reden dat ik die flame wars zo haat 8).
    Je word op je plek gezet en beweert dat je belachelijk wordt gemaakt en uitgescholden wordt.. Lekkere acceptatie graad heb jij.

    En dan nog, je moet niet naar de transfers kijken als het gaat om builds.. Alsof dat parallel loopt! Die transfers doen ze toch pas op het laatst.
     
  20. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de "manager mode" flink verbeterd is, of zoals het in Fifa 11 heet "career mode". Bij Fifa 10 was dat in het begin zo buggy (spelers die verdwenen, talenten zonder namen), super irritant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina