Maar met een stereo headset hoor je dan helemaal geen voetstappen of minder hard? Zijn de Steelseries Siberia neckband of Steelseries spectrum 4xb of Sharkoon analog goed? Ik wil er een van deze 3 kopen. Welke is het beste? Of als jullie een betere weten voor €50-€75 waar je muziek mee kan luisteren gamen op xbox 360 verschuifbare microfoon zoals bij steelseries of je hem er kan afhalen net als bij Sharkoon. Alvast bedankt.
aan al die analoge versies heb je niks tenzij je een decoder hebt waar je je analoge in past. Als je surround wil dan heb je een decoder box nodig (amp) en dat maakt zo'n headset nou zo duur. Ik denk niet dat je het gaat redden met 50/75 euro voor een surround headset met mic...
Ik hoef niet perse surround maar wat is dan de goedkoopste surround headset die aan mijn eisen voldoet? Anders neem ik gewoon een van de twee : - Steelseries siberia neckband - Steelseries spectrum 4XB Welke is het beste om te gamen op de xbox 360 en muziek te luisteren? Beste geluidskwaliteit? Alvast bedankt.
zoww, ik game nu al een tijdje met de qpad1339 aangesloten op de mix-amp maar oei oei wat is dat ziek, Gisteren ook weer dan sluit ik ipv de qpad de astro er weer op aan maar dan merk je een wereld van verschil.... De astro steekt dan wel wat schel af tegen het geluid van de qpad. Vooral met Halo.....je hartslag, de handgranaten, het gehijg van je medestrijders, het gezoem van de teleports, alles klinkt alsof je echt door de wereld loopt. Je vergeet gewoon dat je een headset op hebt W00t w00t....wat een ultieme combi
Ok ik ben om (waar heb je die besteld)? Even ter verdieping @erwin666 sharkoon digital is een goede instapper
Dus de Sharkoon Digital is de goedkoopste surround headset? Maar op de site staat dat de Sharkoon Analog goedkopere van Digital ook surround is, is dit een goede headset? En wat is dan de beste stereo headset die aan mijn eisen voldoet? (#534) Ik dacht aan de Steelseries Siberia Neckband of Steelseries spectrum 4XB Anders koop ik de Sharkoon analog want surround lijkt me toch wel het beste (en dat is het ook )
De analog voldoet niet. Je moet een optische kabel gebruiken om echt surround uit de headset te krijgen. Ik heb geen ervaring met stereo headsets. Als je van geluid houd, dan kan je beter meer geld besteden aan een goede headset. Dan elk jaar een nieuwe kopen
Welke headset is beter de Steelseries Siberia Neckband of de Steelseries spectrum 5XB? Ik hoef geen surround headset ik begin hier wel mee, ik zal altijd later nog een kunnen kopen.
Ik heb onlangs nog de qpad1339 zien liggen in een winkel in de buurt dacht ik, i.t.t. de Astro A40 die ik nog steeds niet heb gekocht.. Maar dus de qpad vind je nog beter? Hebben zij een eigen mixamp, of gebruik je die van de Astro? En zou ik mogen vragen hoeveel je'm betaald hebt? Of heb je dat al ergens gepost op het Oldskool forum, misschien moet ik maar even zoeken in het Pats topic.
Ben bevattelijk voor het headset-virus....dus... Voor erbij, en tijdens drukke LAN-party's en drukke kleuters heel fijn. Deze nieuwe headset. Buitengeluid word praktisch compleet tegen gehouden. Specs zijn wel oke, Draagconfort is goed. Geluid is top. Icm met Mix-amp een hele, hele fijne set!! zie specs hiero: klik qpad heb ik hiero besteld: http://www.zercom.eu/index.php?p=30&c=3011&f=1 Hij moet bij de 360 wel gebruikt worden met een mix-amp, dus die moet je er nog bijkopen. De qpad is (gelijk) een "beyerdynamic MMX300". 235,- voor de qpad en 150 voor een mix-amp is natuurlijk wel een smak geld ineens. En qua looks is ie gewoon té lelijk imo. Maar de sound vind ik echt wel lekker, kan helaas daardoor nu ook niet meer met de astro opzitten......te verwend.
Ah bedankt! Hm het is natuurlijk wel wat geld, maar op zich niet meer dan de Astro, maar hier komt dan natuurlijk ook nog wel eens die mix-amp bij.. En het oog wil natuurlijk (voor dat geld) ook wel wat. In vergelijking met de Astro op het vlak van geluidskwaliteit ga je precies overduidelijk voor de qpad, is dat dan enkel voor de bass? (waarover heel wat mensen minder positief zijn) Of is het meer dan dat & vind je de qpad gewoon in het algemeen echt veel beter klinken?
Yoooo, ik heb ff een vraagje hierzo ik heb sinds kort een Steelseries Neckband Headset waar ik van baal is dat die voice control en volume control niet top is. Ik heb een vraagje weet iemand een goed kastje waarmee je dit kan behandelen ik weet de turtebeach headset had iets in je xbox controller geplugt waarmee je de voice kon harder zetten en volume ook. Ik heb al iets over een Mix amp gehoord mocht iemand duidelijkere info hebben of een NL site waar je hem van kan bestellen hoor ik dat graag alvast bedankt Dit is mijn topic waar alle info op staat: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3948549#post3948549
@dia De qpad, sluit ten eertse bijn al het omgevingsgeluid af. Dus geen interference met "vervuiling"-geluid". He geluidverschil is i.e.e niet een wow-effect maar als je een uurtje met de qpad op hebt gespeeld en dan switcht klinkt de astro bv. hol, leeg en niet levendig. Moeilijk te omschrijven maar wellicht zou je het kunnen vergelijken met een tv-signaal. Digitaal signaal en hd-signaal is voor "een leek" min of meer hetzelfde....maar als je eenmaal hd gewent bent wil je niet anders meer. Een voorbeeldje zoals ik het ervaar: De qpad laat je ervaren alsof je in de ruimte bent waar het geluid vandaan komt, en de astro geeft het geluid weer als door een koptelefoon. Maw het ruimtelijk effect is beter, helderder en de klanken lijken een groter spreidingbreedte te hebben.
Ik ken zelf deze headset niet, maar ik denk dat deze niet veel beter gaat worden. De Astro MixAmp kost 150 euro en kan je alleen via internet bestellen. De oplossingen die andere heasets hebben werken niet altijd op andere headsets. Dus ik ben bang dat je er mee moet leren leven
http://www.xboxhome.nl/products/alle-hardware/turtle-beach-earforce-x11-headphones-xbox-360.htm Is dit een goede? Of zijn er nog betere van soort gelijke prijs?
Ikzelf gebruik de X11 dagelijks en die bevalt prima. Echter: de bass is nauwelijks aanwezig en het geluid is veels te schel, maar dat vind ik van de X41 en de skullcandy ook (zie startpost). Ikzelf heb dit op kunnen lossen doordat ik de headset via mn versterker heb lopen en dus zelf bass en treble kan regelen.
Hallo, Ik wil een headset kopen voor mijn xbox 360 maar ik weet nog niet precies welke. Ik wil er ook muziek mee luisteren op mijn iPod en gamen op mijn xbox 360 natuurlijk. Hij moet wel stevig zijn dus hij moet niet snel stukgaan. Ik wil ook dat je de microfoon eraf kan halen of in de koptelefoon kunt schuiven (steelseries) want dat ziet natuurlijk niet uit met muziek luisteren een microfoon dat naast je headset hangt. Ik was aan het denken om een van deze 3 te kopen: -Steelseries Siberia Neckband -Steelseries Spectrum 5XB -Steelseries Spectrum 4XB Welke van de drie zou ik nemen? En zakt de neckband niet van je oren tijdens muziek luisteren of gamen? Als jullie een betere weten die aan mijn eisen voldoet hoor ik dat graag Alvast bedankt.
Ik heb zelf geen ervaring met de Steelseries headsets dus daar ga ik ook niks over zeggen. Wat ik wel kan zeggen (en wat ik al tegen je heb gezegd) is dat ik erg tevreden ben met mijn Tritton AX Pro. Wil je goedkopere 'budget' modellen? Kijk dan voor Turtle beach stereo headsets of misschien Sharkoon?
Is de Sharkoon analog beter als een van de drie genoemde van steelseries? Want ik wil een headset die aan mijn eisen voldoet en niet duurder als €80-90 is als het kan
Zoals hiervoor ook al tegen je is gezegd heb je niks aan de analoge versie, je hebt de digitale nodig omdat je hem op je xbox wilt aan sluiten. En nogmaals ik heb zelf geen ervaring met de steelseries headsets dus ga ook niks zeggen daar over. Volgens mij hebben zoiezo maar weinig mensen hier op dit forum ervaring met de steelseries headsets.