Formule 1 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 1x een lekke band gehad op Monaco door een aanraking met de vangrail.
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nou ik gaat straks legend proberen, en dan zal ik wel posten hoe het gaat maar als ik op het 1 na moeilijkste niveau al dik eerste wordt en ook nog is in qually de pole tijd heb met een lotus dan weet je het denk ik al..

    Ik weet niet hoe goed jij kan rijden.. ik heb het idee dat niet iedereen hier in deze discussie echt hard kan rijden aangezien sommige nieteens eerste worden NO OFFENSE trouwens dudes, maar weet van mezelf dat ik behoorlijk kan rijden en vind tot nu toe de a.i alles behalve sterk :confused:
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb al paar keer een klapband gehad inderdaad.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kwalificeer zojuist 11 op Bahrain in een Virgin. 2 seconden van de pole tijd af en 5.6 seconden voor Di Grassi......De settings staan op hard.
     
  5. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook al een paar keer een soort van "Freeze" gehad tijdens het spellen? Is me nu enkele keren overkomen dat het beeld een paar tellen vast blijft staan en dan weer verder gaat. :mad:
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bahrain is echt een klote circuit.
    Hoe loopt Monaco bij jou? :)
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, vanmiddag gekocht. Eerste race op Bahrein kwalificeerde ik me op Medium met gemak op de 4de plek in een Virgin, dus voor de race opgeschroefd naar Professional, en ook wat met de tire wear etc zitten kloten. Dat heb ik geweten :+ Na een paar domme spins kwam ik er niet meer aan te pas, kreeg ook nog een DTP dus eindigde als laatste. Daarna weer die tire wear teruggezet, en nu lijkt de difficulty beter. Net de eerste vrij training op Melbourne het uiterste uit mezelf zitten persen, en een 12de tijd in de eerste vrije training geklokt. Was ik erg tevreden mee. Dat is ook meteen het gave van het spel, dat je echt het uiterste gaat vergen van jezelf. Één moment je concentratie kwijt, en je bent de lul.Best vermoeiend soms :+ Maar wel ontzettend tof _O_
     
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Hoe kan je de AI difficulty vernaderen tijdens je career? Want die hard expert enzo staan toch niet voor de AI?
     
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal eerst weer moeten inkomen, maar het is wel verontrustend te lezen dat je pole hebt met een Lotus.

    Dat is altijd het ''gedonder'' met deze games, zorg er gewoon voor dat je vanaf medium alleen kan winnen met topteams(of er moeten veranderende omstandigheden plaatsvinden, weer etc.).
     
  10. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook mensen die intresse hebben in een online competitie? Vast moment in de week of 2 weken of maand, maar net hoe het uitkomt. Maximaal 12 man, elke keer een volledig race weekend, dus P1, 2 en 3, kwali en race over laten we zeggen 15 ronden. Alle races van de kalender, elke keer (voor zover mogelijk) een ander team. Puntentelling word bijgehouden en dan kijken we aan het eind van "het seizoen" wie er kampioen is.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb ik al vaak genoeg gezegd. Vorige pagina geloof ik.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Monaco loopt hier prima, heb geen slowdown gezien.

    Ben zojuist 4e geworden op Bahrain in een Virgin op hard. Dat klopt volgens mij niet helemaal. Had wel echt een geniaal gevecht met Vettel!! _O_
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Begin je standaard in een Virgin of Lotus dan?:)
    Verdomme, ben zo benieuwd naar die career mode!

    Iemand enig idee wanneer MediaOffer dit spel gaat verzenden en op t deurmatje ligt?:+
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dan moet je deze game laten liggen en nog 5 jaar verder wachten. Zeker als je niet van plan was op Legend te rijden.:b:

    Pole met lotus op medium of hard betekent nog niet dat je ook pole rijdt op Legend. Daarnaast vind ik het best dat je op medium kan winnen met lotussen, wat is er op tegen dat er een medium en easy modus inzitten voor de mindere/jongere goden onder ons. Of je die makkelijke varianten nu easy en medium noemt of very easy en easy zal mij worst wezen!

    zolang er ook maar een hard/legend variant inzit voor de ware talenten onder ons natuurlijk!
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De stap tussen Professional en Legend schijnt groter te zijn dan Intermediate > Professional.
    Heb dit zelf nog niet geprobeerd. Zojuist 13de geworden op Istanbul! :cool:
     
  16. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste quali in career: 2e plek met de Virgin, uiteraard zonder hulpmiddelen en op de moeilijkste AI stand. Reed een 1:56.3xx, vlak achter Webber.

    Dus ja, ze mogen best wel wat harder rijden van mij 8)

    Zometeen de race..
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  17. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Er schijnt een update te komen voor de AI.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Bron?
     
  20. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik stond 5e in mijn eerste race met een lotus op proffesional. De race maar op legend doen. Trouwens nog een penalty gekregen voor speeding in the pit lane. dus 10e startplek. Ik rij met alle aids uit behalve traction op medium en gears automatic. Ik haat schakelen op een controller! Maarja het mag wel iets moeilijker eigenlijk. Ik kende het curcuit ook voor geen meter trouwens. De oude tracks ken ik uit mijn kop en weet ik precies waar ik moet remmen maar die nieuwe banen is ff wennen.

    Maarja het rijd geweldig en het ziet er super mooi uit! op naar de race en straks ff online checken. Voeg me AUB toe als je het online speelt want ik heb niemand in mijn lijst die het speelt. Er staat sowieso bijna niemand meer in na mijn break van een jaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina