Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik irriteer me enkel aan die klotetransfers, die moeten realistischer.
     
  2. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, geen gezicht als AZ Malouda koopt.
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, heb al heel vaak gehad dat spelers verdwenen of dat ik m'n savegame niet meer kon laden...
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha, dit gebeurde net. Hoe bedoel je Fair Play :+
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja dat zit er ook in volgens mij. Ik heb eens gehad dat tegenstander geel kreeg. Toen ik het filmpje zag bleek dat hij zonder dat iemand in de buurt was de heletijd aan iemands shirt zat te trekken. Vond dit ook al wel vaag:p helemaal dat de scheids het nooit had kunnen zien want hij stond er met de rug naar toe zag je ook in de herhaling ;)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Point taken. :+
     
  7. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Het verschil is belachelijk groot. Echt hoe makkelijk is om even een Nederlander in te huren om hem/haar de Eredivisie te laten doen. Ongelofelijk.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Belachelijk weer inderdaad, dacht dat EA zich ging focussen op gezichten. :emo:
     
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap ook wel dat ze niet iedere speler in de Eredivisie tot uiterste precisie kunnen namaken maar ik vind het er echt schandalig slecht uitzien. Beetje meer moeite had wel gemogen hoor, als was het alleen maar Suarez. Als hij over een jaartje vertrekt bij Ajax naar bijv. Manchester United dan zul je zien dat hij opeens wel perfect wordt nagemaakt. Jammer.
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat het niet perfect is, oke. Maar dit is werkelijk waar schandalig! Van der Wiel komt niet eens in de buurt van de echte.
     
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer,ze beloofden dit jaar wel dat ze meer op dat gingen focussen maar eigenlijk zien we er niets van.
     
  13. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, de ''sterren'' van de Eredivisie hadden ze toch wel wat lijkender mogen maken, dat Anita niet lijkt vind ik dan weer niet verschikkelijk, maar Suarez, El Hamdoui, van der Wiel en de Zeeuw of Vertonghen hadden toch wel wat meer mogen lijken.
     
  14. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    WTF! De gezichten zijn exact dezelfde als in fucking FIFA 10, dit is wel teleurstellend.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat boeien mij die gezichten? 8)
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Dat de gezichten niet lijken is duidelijk, maar de kwaliteit is ook heel matig. Lijkt wel of het van de psp afkomstig is. Lijkt me sterk dat, buiten het feit dat ze niet lijken, de gezichten uit de Eredivisie ook nog gedownscaled zijn...

    Onderstaand plaatje even te vergelijking, grafisch wijkt het wel heel erg af ?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had een tijd de pes demo gespeeld en net 6 potjes FIFA. Kreeg er serieus kramp in me klauwen van, weet niet waarom maar het speelde gewoon niet lekker. Passjes te zacht en spelers die blijven staan. Veld lijkt te klein want je hebt nergens een beetje ruimte op het veld. De ai die de hele tijd zich van de tegenstander afdraait.

    En neem niemand dit nou te persoonlijk, viel me gewoon op na een aantal potjes. Won ik 3-1 en had nog niet echt een voldaan gevoel omdat het gewoon niet leuk/lekker speelde.
     
  18. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nieuw dat de commentator soms de naam van de scheids zegt als de wedstrijd begint? Weet het niet zeker maar ben er beetje naar benieuwd.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ja, is nieuw. Scheidsrechters hebben nu ook een eigen identiteit, de één zal eerder geel trekken dan de ander.
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben ik dan de enige die zegt: "Ik geef echt geen reet om die gezichten"
    Serieus, van mij mogen ze zich eerder focussen op de gameplay dan op de gezichten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina