Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Inderdaad, ik kan zo zien dat PES helemaal niet geschikt is voor jongens als Lincoln. Koop lekker FIFA en ga tegen je buurjongetje braggen dat je met de Noorse 3e divisie kan voetballen. Of dat de shirtjes van Tottenham net echt zijn.

    Of realiseer je eens dat 9 van de 10 PES spelers zich liever bezig houdt met goede GAMEPLAY ipv licenses. En dan heb ik het geeneens over de uitgebreide Edit mode, die in principe meer licenties waard is dan FIFA heeft.
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zijn in PES echter ;) Vind sowieso de shirtjes in PES , qua pasvorm en qua uiterlijk ( bij de licentie clubs ) vele malen mooier / echter dan bij Fifa.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Haha je hebt gelijk, had een ander voorbeeld moeten pakken :lol:.
    Newcastle dan :lol:
     
  4. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk idd dat het onbewust meespeelt dat fifa sneller aanvoelt en dus ging vergelijken, maar dat deed ik ook met de instellingen voor de controller. Ik heb jaren geleden Pes gespeeld en toen elk jaar de demo, maar dit speelt naarmate je verder gaat wel lekker, nogmaals blijf ik bij fifa omdat ik dat gewoon een betere game vind. Maar vanavond stiekem een paar PES demootjes spelen haha. Nee, Pes is er op vooruit gegaan. Reageer dan ook niet op bepaalde jongens die allebei niets vinden en posten om te klagen. Voor hun is nooit iets goed, als die naar een echte wedstrijd kijken zijn ze in staat de KNVB te bellen omdat de gameplay niet goed is :+
     
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Kreeg net een reclame mail van gamemania over PES. Volgens gamemania is de releasedatum 7 oktober...Jammer:mad:, het is maar een weekje wachten en ik verveel me niet maar toch..de demo smaakt naar meer en kan gewoon niet meer wachten:)
     
  6. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dus ECHT niet nog een week wachten, ik heb me al helemaal klaargemaakt voor volgende week en dan stellen ze het uit... Nee, dat wordt dus FIFA. Ik haal PES later wel want het is zeker een vermakelijke game.
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hallo, wij hadden hierboven toch al voor jou bepaald dat jij PES niet mag kopen.
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    -.- Goed verhaal, lekker kort!

    PES 2012 word hopelijk helemaal klaar. alles gefixt en dan kan je die kopen :)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Doe je het toch, dan komen we wel eventjes langs, vriend.
     
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Tyrant, heb net de demo op -2 gespeeld, en speelde eigenlijk wel lekker. Dank je voor de tip
     
  11. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat echt megavet in deze pes?

    Je kan nu zelf, althans tegen de AI, maar tegen elkaar ook denk ik, ''the pace'' van de wedstrijd bepalen als je balbezit hebt. Je kan nu zoeken ipv je steeds zo opgejaagd te voelen.

    Ja, ok, die AI mannen rennen nog steeds achter jou aan, maar nu kan je ze helemaal het snot voor de ogen spelen. Even achteruit, driehoekje, openen, en over de andere flank proberen. Of toch die steekbal door het midden, wat zomaar open ligt? Het kan nu ineens allemaal. Als je dit goed doet, creeer je ruimte voor je vervolgacties: positiespel!!

    Heel tof, echt voetbal, echt opbouwen. Lekker hoor!!
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    vind -1 persoonlijk de perfecte balans, -2 net iets té sloom.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    :lol: Heerlijk.

    Jammer dat de game een week later komt, maar ik red me wel. Kopen doe ik 'm toch wel.
     
  14. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog een plek gevonden waar ik 'm kan downloaden voor xbox360? en dan op schijfje kan branden? De demo bedoel ik natuurlijk!

    Degene die hier al 1 hadden aangegeven, bedankt! Maar hij vraagt om een password!
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Anita lijkt op Wesley Snipes :+
     
  17. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    @Han

    Ik zag op Digitaalgras dat Elite de game heeft, maar hij heeft nog niet geantwoord op de vragen.
    Is hij een regelmatige bezoeker?
    Ben erg benieuwd of de "langs de lijn loop bug" in de retail versie zit.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hij is niet zo een regelmatige bezoeker nee. Ik denk dat Konami vast wel werkt aan een patch, maar de vraag is hoe snel ze dat oplossen. Het zou mooi zijn als een patch op de release-datum verschijnt.
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Daardoor was ik destijds plotseling zo gecharmeerd van Fifa 09. Daar zag ik dat ook namelijk. Balletje rondspelen achterin en de AI die niet als een ADHD zonder hersens aan het rennen is. Gewoon rustig opbouwen, zoals in het 'echt'

    Als er maar dan ook 1 ding is dat NIET op voetbal lijkt, dan is dat het +2 ADHD achtige idiote arcade ge-ren . pffffff, als ik *dat* zie is het voor mij al over:)

    Ja, en nu bij PES2011 heb ik ook het idee dat je redelijk rustig kan opbouwen (heb hem natuurlijk zelf op -2)
     
  20. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Oke dank je!
    Ik hoop het met je mee!
    Het verpest voor mij echt de single player ervaring.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina