Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hebben jullie het over de bug dat je hem altijd voor kan geven? Is dit ook gemeld aan de makers? Misschien hebben ze het zelf nog niet door :p
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Wie doet er aan twitter? kan diegene de volgende dingen vragen:

    *kunnen we gameplay patches verwachten?
    *zijn de bugs(schietbug en voorgeefbug) bekend? en of die bugs er in de ratail versie nog zijn?

    misschien heeft iemand anders ook nog een vraag... post die dan ff dan kan een twitteraar in een keer ff wat vragen posten!
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat zijn die 2 bugs dan?
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dat je voorzet NOOIT geblokt wordt door CPU
    en dat de keeper niet reageerd als je op t goal schiet met [voorzet knop(misschien alleen in combi met LB, maar toch...]

    En ohja twitter dan ook ff over freezing beeld
    (had er vandaag btw geen last van :D)
     
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Voorzetten vanaf de zijkant bedoel je?
    Ik heb de game namelijk al, dus kan wellicht wat testen als ik precies weet wat je bedoelt.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zijn zat voorzetten van mij geblokt hoor..
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je gewoon langs de zijlijn loopt en er loopt een speler mee en je geeft dan een voorzet dan steekt ie ze been niet uit in de demo. Zo komt de bal altijd voor.

    Soms heb ik echt het gevoel dat het lekker loopt en de volgende wedstrijd is kut. Weet nou niet of dat door me instelling en opstelling is aangezien je dat niet kan opslaan. Als het niet lukt is er geen klote aan :+. Verdedigen vind ik ook wel heel kut en hij wisselt niet lekker van spelers.
     
  8. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Het gaat erom dat als je geen dubbele dekking hebt en je niet de ren knop gebruikt de CPU je niet van de bal loopt en je dus zo naar de achterlijn kan lopen en een voorzet kan geven.

    Zie hieronder een filmpje



    Als je dat zou willen uittesten, graag! :)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zojuist even getest en ik kon inderdaad zo door lopen. Het was echter wel een potje op Amateur (heb de demo niet getest en moest dus even aan de controls wennen), dus het kan ook zijn dat het daarom wat makkelijk ging.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Op amateur kan je áltijd zo doorlopen. Daar zou je zelfs met Kennedy Messi-praktijken verrichten.
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Duidelijk filmpje, en ja BEHOORLIJK K*T ... ik neem aan dat Konami ook op de hoogte is, of weten alleen 5 mensen hier dat dit het geval is :mad: Pfffffff
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee is al bekend.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben ik de enige die de demo qua snelheid op +2 moet zetten omdat anders mijn spelers vastlopen. Ze willen niet vooruit en doen alleen maar de robot, schijt irritant. Game speelt toch nog wel lekker, maar toch blijft mijn voorkeur uit gaan naar FIFA omdat die als geheel beter aan voelt voor mij.
     
  14. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    paswoord staat er gewoon onder kon hem wel uitpakken,
    maar weet niet hoe ik hem op een cd moet branden. Iemand??
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Net ook een raar moment. Het automatisch wisselen stond aan en Villa kwam in de ploeg op het moment dat ik een hoekschop kreeg. Ik neem de hoekschop, bal gaat over de achterlijn en Villa word er meteen weer uitgehaald :lol:
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107

    Dat is waarschijnlijk 1 keer voorkomend bug... Dat maakt mij niet zoveel uit maar gameplay bugs wel heel erg(een bug waardoor iets altijd lukt bijb.)

    @NLeggendkiller: hoe kom je nu al aan de full game?
     
  17. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    'Sinds de next-gen console, is er echter geen goede PES geweest. Alle nieuwe delen draaiden uit op een ware deceptie.'

    Dat slaat echt helemaal nergens op! Een ware deceptie? Overdrijven is ook een vak, damn. Alle Pes delen op de 360 zijn vet. Alle next gen delen helemaal kapot gespeeld. Steeds als er een nieuw deel kwam moest je weer ff wennen maar als je er eenmaal weer in zat dan was het echt genieten geblazen. Pes 4 is/was mijn favo op de eerste xbox.

    In de nieuwste Pes hebben ze een 360 graden besturing net als Fifa. Is wel realistischer misschien maar ik hoop dat het de Pes feeling voor de rest nog wel heeft. Ik wil echt geen Fifa cloon!
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Eigenlijk niet. PES heeft de afgelopen jaren genoeg beloftes gemaakt ... maar zijn nooit uitgekomen.
     
  19. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal misschien zo zijn maar de games waren gewoon vet.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Gelukkig hebben de ontwikkelaars dit zelf wel ingezien en zijn ze flink aan de bak gegaan met pes2011:

    Het ontwikkelteam van Pro Evolution Soccer was niet goed genoeg voorbereid op de overgang van de vorige generatie consoles naar de huidige generatie. Dat meldt Shingo Takatsuka, producer van Pro Evolution Soccer.

    Of het jaar daarvoor:

    Producer Shingo 'Seabass' Takatsuka bood zelfs zijn excuses aan en beloofde dat PES 2009 de echte next-gen PES zou gaan worden
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina