haha het is wel en goed teken dat het goed loopt mja, het was toch iets van minimaal 3 toernooien en maximaal 7 toch?? dus heb ik nog genoeg kans
ja klopt en dan heb je nog die 2 cup edities waar iedereen aan mee kan doen Als er 64 op de TMlist staan ga ik die ook loten
Worden het gewoon alle teams? dus t/m 5 sterren en kunnen wij die zelf kiezen of worden de teams geloot?
Daar kun je toch lekker online mee haha Nee, we spelen toernooien varierend van 0,5 tot 4 sterren, puur om het feit dat het gaat om eerlijke krachtmetingen onder elkaar en dat het niet gaat afhangen van uitspattingen van rooney,Tevez en consorten. Zo blijft het overall leuker imo. Verleden jaar de discussie ook al gevoerd, maar als je het niet erg vind blijf ik bij deze regel
Bij de release aub. Er zijn er al die een voorkeur hebben ge-pmed, maar je mag je team pas bekend maken op 30 sept om 00:00uur
Wrm is mijn naam toch Gradekocks.. omg, spijt dat ik het niet naar me andere username heb veranderd.. achja. Ik ga jullie even een poepie laten ruiken! Muwhaha.. :
Het speelschema en de loting van het Oktober toernooi staat in de startpost nog een paar regels: *Post in dit topic je afspraken !! niet per pm met elkaar afspreken want zo kan ik niet zien wie er actief bezig is !! *Je kan je favoriete club pas posten op 30 sept om 00:00 uur (geen 4,5-5* ) *ik bepaal op basis van activiteit wie er in het toernooi mag blijven en wie uit het toernooi ligt, het is aan de reserves om z.s.m. de wedstrijd in te halen.) *Post de uitslagen van de wedstrijden in dit topic Speel sportief en actief, Succes allemaal