[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    hardcore = campfest, bij iedere gametype.
     
  2. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die keren dat ik het geprobeerd heb, viel het reuze mee eigenlijk. Tenminste niet meer als bij core.
     
  3. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet in welke private party's jij komt, ik heb er weinig last van.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Merk het eigenlijk alleen bij TDM.

    IMO is iedere map map killstreaks wel een campfest.
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    MW2 public = campfest
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oh ik vind dat wel meevallen
    ik vind alleen TDM totaal niets.
    maar hardcore mosh pit is wel leuk
    en vooral handig om die 250 headshots met de F2000 te maken :+
    enigste assault rifle waarbij ik neit minstens 250 headshots heb.

    edit: + ik ga vaker dood bij ground war door al die kolere killstreaks en noobtube en commando's etc. omdat ik daar veel minder voorzichtig speel
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  7. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga spelen met FMJ op je guns, en gebruik als secundairy de Thumper of de RPG7. Vooral met de Thumper valt aardig te richten, en dan is deze perk best te doen. Ben er zelf ook best een poosje mee bezig geweest, maar als je er eenmaal handigheid in krijgt, is het prima te doen, en gaat het hard. Ik haalde op een gegeven moment gewoon 14 of 15 Sitreps per ronde. En inderdaad, Sitrep Pro is heerlijk. Geluid beetje harder zetten, en je hoort je tegenstanders al van verre aankomen :)

    Ben momenteel bezig met Last-Stand. De laatste perk die ik nog compleet moet maken. Ik dacht dat het alleen maar kon met een single M9, maar als je M9 akimbo insteld als secundairy wapen, dan pak je dus in je last stand ook akimbo M9. Dan is het gewoon een kwestie van zo hard mogelijk om je heen knallen in last stand, en je pakt ze best makkelijk. Heb er inmiddels 86, dus bijna compleet :)

    Ook ben ik nu bezig met de RPD op 2500 te krijgen. Heb er nu 2200+, als ik hem compleet heb, is dat mijn 9e die ik op 2500 heb, best aardig al zeg ik het zelf :) Dan maar eens gaan kijken wat de 10e gaat worden.
     
  8. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bij mij lopen de headshots bij de F2000 juist behoorlijk snel. Sta op 200+, met ongeveer 1600 kills. (iets minder) Duurde best een tijdje voordat ik deze gun beetje onder de knie kreeg, maar vind het wel een prettige gun, vooral met RedDot.
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wist je dat er een multi-quote knop is? Dan hoef je minder te dubbelposten.
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik zelf 9. Heb FPS altijd al gespeeld met een hoge sensitivity, dus ben eraan gewend geraakt
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik zit op 150 headshots met iets van 800-900 kills :p mja ik schiet met andere wapens veel meer headshots..
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De F2000 is echt perfect voor headshots, ik had toen dit spel nog tof was met dat wapen volgensmij echt 100 headshots van de bijna 200 kills. Gaat echt te makkelijk omdat dat wapen door de recoil een tikje naar boven schiet wat vaak dus net het hoofd raakt.

    Verder ben ik blij dat ik dit spel al een halfjaar niet meer speel, schijt spel :p
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer 4 potjes gespeeld. Lang geleden dat ik er zo veel achter elkaar heb gespeeld. Helaas zat ik bij Nederlanders die weer heel stoer gingen doen. Xbox Live Gangsters:emo:
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik richt juist vaak al op het hoofd dus dat werkt niet echt
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik ben nu bezig alle wapens te masteren, maar dat gaat opzich bij hardcore nog best makkelijk. Dus even een snel advies: voor masteren kun je makkelijk HC doen!
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ligt ook een beetje aan het wapen. Shotgun en Intervention bv zijn makkelijker voor core.
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Intervention, IMO niet hoor. Maar volgens mij kan je shotgun niet masteren:+
     
  18. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kunt shotgun wel masteren hoor en sniperen is makkelijker in Core als in Hardcore;):)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel ook meer het aantal kills te halen voor de prestige challenges. Intervention is voor HC te traag imo. De andere snipers zijn daar stukken beter.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je hebt in HC wel een nadeeltje als je Intervention kiest en de rest loopt met WA2000, M21 of Barrett
     

Deel Deze Pagina