[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo denk ik er dus ook over. ;)

WTF die update van WoW. 4.45 Gig. Iemand een idee wat daar allemaal inzit? :confused:

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Een vriend zei het ja, ik kan er niets over vinden. (wil namelijk dit weekend of het weekend erna, ook eindelijk eens aan mijn WoW avontuur gaan beginnen.)

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Net van een guildie gehoord dat het Cata repairs zijn. :cool:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja of van die gasten die bleven liggen en zodra iedereen er weer was ineens het bericht 'back' typen. Right....

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gasten die geressed worden die dat zeggen = Fail.

Ik heb ook wel lopen vloeken en schelden omdat ik moest lopen. Met Cata hoef je eigenlijks niet meer te lopen.

Westfall bijvoorbeeld krijgt er 2 FP's bij en elk ander gebied in de game ook. Je hoeft dus als lage level zijnde helemaal niet meer druk te maken om lopen of wat dan ook.

Kan je verzekeren dat Cata, op basis van de beta, weer een heel stuk makkelijker word. Meeste hier zullen binnen een paar dagen 85 zijn en binnen een maand alle 80's die je hebt. Sommige zullen dan zelfs al de nodige Cata raid gear hebben.

Geloof het of niet, maar ik vind het zelfs makkelijk worden. :+

En dan zeggen ze dat ik een whiner ben omdat ik zeg dat ze gewoon moeten lopen. Je bent een leader in een raid en als je dat zegt verdien je in mijn ogen geen leiderschap meer.

Ik leid nooit een dungeon of raid en dat doe ik puur omdat ik weet dat anderen beter zijn en ik gewoon verder wil zonder dit soort taken erbij.

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Het ding is, hier ga je uit van het makkelijk zijn aan de hand van levelen.
    Levelen is nooit moeilijk, nooit geweest en zal het ook nooit worden.
    Grinden/questen/pvp, je hebt het level uiteindelijk toch wel.

De echte uitdaging zit 'm altijd in raids en hopelijk weer heroics, als ik jou was Yellow zou ik toch echt eventjes iets meer verwachten aangezien er veel beloofd wordt naar aanleiding van dungeons en heroics.
    Volgens mij (correct me if I'm wrong) ben je in WotLK begonnen, wat betekend dat je het echte dungeonen en raiden nog niet eens hebt meegekregen jammergenoeg.
    CC, en veel ervan.

Wat ik in ieder geval heb gehoord is dat ze eindelijk het niveau weer omhoog geschroef hebben.
    Hopelijk houden ze stand deze keer en nerfen ze niet alles.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mij is anders ook verteld dat ICC de standaard blijft.
    Ik zou niet weten wat ik daarvan moet denken?

Wat wel het geval is, is dat ICC 10 en alle andere 10 raids dezelfde loot zullen krijgen qua level en hoeveelheid als 25 main raids.

Dit is precies waar ik op hoopte, omdat ik, alleen kijkend naar 10 en 25, 10 qua loot ondergewaardeerd vond. Je mag het op dit punt wel on eens met me zijn hoor.

Laat ik over het levelen zeggen dat het nu nog sneller gaat. Je hoeft minder te lopen. Sneller levelen zie ik als een stukje makkelijker omdat je veel NPC's over kunt slaan en je veel minder vaak dood gaat tijdens het levelen dan anders.

Bovendien schijn je met de nieuwe rassen je 1e mobs pas te doden als je level 5 bent. ;)

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik het gelezen heb, is dat 10 en 25m loot gelijk wordt. Ik ben zelf ook meer een fan van 10man raiden, maar vind het wel onzin. Nu gaat er niemand meer 25mands doen natuurlijk?

Zo net even op mijn resto shaman weer gespeeld. Met een PuG 10/12 gecleared, gestopt na 2 wipes op Sindra omdat er 3 mensen moesten gaan.
    Had bood council nog nooit gedaan, ik vroeg. Tacts? 'Just heal like crazy' Haha nou dat deed ik dus :p Vanmiddag in voa25m 8k hps, vond ik toch best netjes xD

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hier dus helemaal niet mee eens.
    Als je 10man raid, heb je geen 25 man gear nodig, wordt het te simpel, gewoon lekker op 10 houden, zo is het gegaan in WotLK en zo werkte het perfect.
    Niks ondergewaardeerd, wat je nu denkt is dat 10man raids gewoon een extratje zijn voor 25 raiders, dat is dus niet zo.
    Sommige mensen raiden graag in smallere groepjes en ik doe het zelf ook exclusief op een paar alts.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je hebt een punt, maar zo heb ik het een tijdje ervaren.
    De laatste tijd doe ik ook veel liever 10 man raids omdat 25 niet vol te krijgen is op mijn realm.
    Dus ja, je bewering klopt wel degelijk.

Een ander punt waar je het misschien wel mee eens bent is dat 10 main raids, die ik juist als makkelijker heb ervaren, nog makkelijker worden.

Ik ben gewoon bang dat het verschil tussen 10 en 25 te groot word.

Misschien dat ze dat ook expres doen om ervaren raiders meer uitdaging te geven. We zullen het wel zien op en rond 19 november. ;)

11. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    hmm is het nu weer 19nov?
    ik heb op mijn realm heel veel gehoord dat ie 1-2november uitkomt

Nja, ik weet ook nie meer wat ik nou moet geloven

12. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn bij jullie op de server ook de prijzen op AH gedaald sinds je die background updater kunt zien voor die 4,3GB patch?

13. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Blizzad moet geloven wodt Cataclysm weer net zoals in TBC. Attunements, pequests, CC en Heroics zijn ook echt Heroics.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zag op een paar website's staan dat het 19 november zou worden.
    Hopen dat het niet zo gaat als met Two Worlds II. 8)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    WTF is dit nu weer. Moet ik weer 5.19 Gig downloaden aan updates.
    Heeft dit weer te maken met reparaties ofzo of krijgen we nu alvast wat echte content? :mad:

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt me niet. Ze willen meer spelers krijgen. Dat doe je door de game nog meer casual te maken. Lijkt me eerder dat het nog eenvoudiger gaat worden.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het veranderd allemaal wel, dat is een ding wat zeker is. Geloof mij maar dat ze de tactics van raids omgegooid hebben, om maar een voorbeeld te noemen.

Ik ga dan ook alleen af op de gear. Je hebt als DPS bijvoorbeeld veel meer Stamina nu dan Strength. Ze hebben het nodige van Strength afgehaald en daar Stamina voor de in de plaats gedaan. Ik heb dit kunnen zien in de beta.

Weet niet of het hier meer casual mee word, of dat ze dat nog gaan aanpassen zoals het nu is. Veranderingen komen er echter wel en ik denk ook al sinds het spelen van de beta dat een aantal hier het niet echt leuk gaan vinden.

BTW: Iemand die nieuwe update van 5.19 gig al gedownload en weet wat dat is? 8)

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ze voegen wel wat dingen toe zoals prequests en zo, tenminste van horen zeggen. Als iedereen redelijke gear heeft zullen de dungeons wel weer makkelijker worden. Op het begin was het met kutgear alsnog zeer makkelijk om de dungeons/HCs van Wotlk te doen, en ik hoor nu dat het moeilijk is om met normale gear dungeons/HCs te gaan doen in Cata.

Ik zit niet in de beta maar alleen wat ik gelezen/gehoord heb.

Als ze de échte' stijl van TBC terug willen moeten ze alle badge gear eruit flikkeren, iig alleen badge gear om te beginnen met raiden behouden zodat je toch alle raids moet doen.

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    1-2 Nov sowieso niet. De vorige twee expansions kwamen woensdagavond/donderdagochtend uit. Ik ga ervanuit dat het weer zo gaat.

Dan zou het 17-18nov worden.

Ik neem in ieder geval vrij van werk om de race naar 85 van die Ensidia gasten te winnen. Moet nog bedenken welke class het makkelijkst is om een realm 1st mee te halen. Denk niet dat ik Kungen kan verslaan, dus warrior is al uitgesloten :p

Heb al een groepje gevonden die de Horde op afstand willen houden zodat ik kan levelen. Hardcore eh? :+
    Wil het in ieder geval deze keer wel halen, vorige keer op 2 gasten na 1st shaman gemist :<

20. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    jammer dat het doordeweeks is=(aangezien ik de volgende dag weer tot 4 uur naar school moet lijkt het me niet verstandig om om 12 uur naar de winkel te gaan:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina