Tips voor ouderwetse lekker op de bank met vrienden multiplayers ;)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 28 apr 2010.

1. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb internet alleen niet op een manier waarop mijn xbox kan werken :)

verder snap ik dat je internet moet hebben om games te downloaden, heel logisch allemaal

Wat onlogisch is is dat ik de games gewoon off-line nooit kan spelen terwijl ik er wel €50,- aan betaald heb..ik snap het nut niet zo..ze staan op mijn harde schijf op mijn profiel en kunnen niet gekopieerd worden dacht ik..maar je moet constant on-line zijn om een off-line game te kunnen spelen omdat continue geverifieerd moet worden dat je het spel zelf gekocht heb?

sorry maar ik vind dat belachelijk..en er heerst ook gewoon veel onduidelijkheid over..lees het aantal reacties er hier maar op na..op internet is het ook niet snel concreet te vinden..je hoort verhalen van alleen je harde schijf meenemen en een account aanmaken waarop je de games download voldoende is om ze thuis te kunnen spelen tot aan reacties dat als je je hele xbox meeneemt en thuis eenmalig je gamertag retrieved het pas afdoende is..nu hoor ik uiteindelijk dat je dus continue on-line moet zij voor off-line(hoe onlogisch willen ze het hebben bij MS)..ik ga vast internet regelen maar dit gaat nog wel even duren waardoor ik deze games maanden niet kan spelen terwijl ik er wel een flinke klauw met geld aan uitgegeven heb.

Edit: die helpdesk is ook belachelijk. Eerst mail ik met mijn probleem waar ik na 3 dagen nog geen reactie op heb. Bel ik de helpdesk waarbij ik na 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn krijg, die amper nederlands spreekt en zo weinig kennis van de xbox heeft dat hij amper weet waar de aan of uit knop zit. Bij uitleg van mijn probleem krijg ik dan ook doodleuk het antwoord (in zwaar gebrekkig nederlands) dat hij niet bekend is met dit probleem en ook niet weet wat ik eraan kan doen. meneer was gewoon niet op de hoogte hoe het zat met arcade games. Als ik vraag om een doorschakkeling begint hij ineens te doen alsof de verbinding weg valt..ja daaaag..

mijn waardering voor microsoft is wel fiks gedaald vooral op het gebied van de telefonische service die ze bieden, zet er iemand neer die er verstand van heeft!

Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Als de game gedownload is via jouw account op jouw xbox en op jouw harde schijf, kan je gewoon offline spelen. Wanneer je maar wilt.

3. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    en HIER ben ik de fout in gegaan...

ik heb alles gedaan volgens het boekje met als enige fout dat ik niet heel mijn xbox mee heb genomen maar alleen mijn harde schijf, die ik tijdelijk in zijn xbox plaatste.

En dan toen ik eenmaal thuis kwam en de harde schijf terug in mijn xbox plaatste ontstond dus het probleem dat ik de games niet kon spelen.

nu ben ik op zoek naar een oplossing om dit werkend te krijgen:

Met mijn xbox naar die maat van me toe gaan, bij hem on-line mijn gamertag retrieven en dan kan ik voortaan wel de games altijd off-line op mijn eigen xbox spelen?

of optie 2:

Mijn xbox omruilen met zijn xbox. Dus dat mijn harde schijf definitief in de xbox zit waarmee de games zijn gedownload ;)

zou een van deze 2 opties helpen? (en met voorkeur de eerste)

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... hierboven staat bijna één groot lul-verhaal.

Online moet zijn voor offline? Nee.
    Microsoft werknemers die doen alsof de verbinding wegvalt? Nee.
    Geen Internet op je XBOX maar TOCH demo's kunnen downloaden? :emo:

Jij maakt het zelf moeilijker dan dat het is. Zoals ik al eerder aangaf, als je zoveel te klagen hebt over je XBOX360, wissel hem dan in voor een Wii. Is ook wat gebruiksvriendelijker. Ik snap namelijk echt geen fuck van wat je nou precies wil. Het word 400.000x uitgelegd maar telkens kom je met een ander verhaal op de proppen.

EDIT
    Ik riep een paar posts geleden al dat je je hardeschijf INCLUSIEF XBOX mee had moeten nemen.... ach, whatever. Succes ermee in de toekomst.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat hele gamertag retrieven heb je niet nodig. Dat doe je alleen wanneer je een nieuwe Xbox 360 hebt en je account wilt terughalen, i.v.m. gedownloade content en Achievements. De enige mogelijkheid om arcade games te spelen is een werkende internetverbinding hebben op je XBox 360, met een Xbox Live account via waar de games gedownload zijn.

6. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    als jij eerst eens het totaal verhaal leert te begrijpen grappenmaker

je moet schijnbaar WEL on-line zijn voor het spelen van arcade, zie reactie hier boven! En dan nog iets clown..ik heb nooit gezegd dat ik de games heb gedownload zonder internet..DAT WAS NAMELIJK BIJ DIE MAAT VAN MIJ THUIS!
    niet de oplettendste of wel? en jij weet niks over die servicedesk voor hetzelfde geld had jij die ali aan de telefoon gehad en maakte je hetzelfde mee.

Heel de xbox mee inderdaad..maar er werden verschillende dingen geroepen dat maakte het een beetje onduidelijk reageer gewoon niet als je alleen maar kan reageren om mijn posts af te zeiken alsjeblieft dankjewel

7. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haal de games van je schijf,

Ga naar xbox.nl

Als je ze betaalt heb onder jouw gamertag dan zie je in de geschiedenis je downloads staan. Die heractiveer je weer/ je download ze nogmaals en dit keer op jou xbox. Hier hoef je niet voor te betalen want echter dit heb je al gedaan

8. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nu eindelijk ook fatsoenlijk iemand kunnen spreken van de helpdesk die me dit verhaal ook uitgebreid uitgelegd heeft ;) is nu helemaal duidelijk dus we kunnen met z'n allen weer lekker back on topic gaan :p

Op de marketplace heb ik nu Worms 2, castle crashers, peggle en Shank gedownload..van de eerste 3 weet ik zowiezo dat ze leuk zijn maar is shank ook een beetje chill in co-up mode?

9. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    het wordt weer eens tijd om dit topic weer wat op te laten leven; I'm hooked to peggle van de live arcade! Want wat een verslavende gameplay bevat dit spel en dan vooral in de versus mode. Vele avonden lang heb ik al in deze modus doorgebracht die dus gelukkig ook gewoon met een vriend thuis op de bank te spelen is. Start een match, de eerste die 10 potjes heeft gewonnen wint het spel! Dit geeft uren lang speelplezier.

Ook heb ik de laatste tijd veel plezier met Shank, in de 2 player co-up modus. Jammer dat deze game verder qua multiplayer wel zeer beperkt is, echter kan ik de game nog steeds aan een ieder aanraden!

Nog meer mensen tips van gave ouderwetse op de bank multiplayers die ze hier willen delen? ;)

Deel Deze Pagina