Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat CM hier meer doelt op het updaten van de autos en coureurs wanneer er een auto F1 wordt ge-update, of als er een coureur erin/eruit gaat.
     
  2. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de 360 is dat dus anders, althans de controller default setting. Jij speelt hem met een stuurtje toch? Dan komt het wel overeen met wat het boekje zegt over de knoppen indeling op het 360 stuurtje.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel 'm inderdaad met stuur.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    die timetrialmode zit ook raar in elkaar. als je er 2 x af gaat in 1 ronde wordt niet alleen die ronde als ongeldig verklaard maar ook de volgende..............................
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je anders de laatste bocht dusdanig kunt afsnijden dat je sneller over start/finish gaat waardoor je nieuwe ronden sneller begint. Dit gaan ze zo tegen.
     
  6. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik het hele penalty systeem vrij broken. In mijn eerste race spinde ik, waarna er drie auto's op mij knalden. Vervolgens kreeg ik een penalty omdat ik een botsing had veroorzaakt (ik had de schade toen enkel op visueel ingesteld).

    Bovendien doet de AI soms bizarre dingen. In Maleisië kreeg ik tien seconden straf nadat Liuzzi na zijn pitstop besloot om bij het uitkomen van de pits direct naar de racelijn over te steken (waarbij hij geen oog had voor de witte lijn van de pit exit), waardoor ik er vol opknalde.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat laatste had ik ook in Monaco. :+
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat proberen ze misschien, maar dit werkt averechts want het is ook al het geval als je 2 x in de eerste sector eraf vliegt....
     
  9. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff voor het eerst time trial gedaan. Merk gelijk wel dat je beter een stuur kan hebben, controller met dat getik is niet je van het imo.

    Maarja misschien vanaaf weer ff proberen, je kan alle knoppen veranderen. Dus ga ff proberen om met de gewone knoppen te sturen ipv het pookje.
     
  10. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    met het pookje gaat best goed,niet tikken maar lichtjes de pook aandrukken.
    Bochten gaan bij mij aardig vloeiend,het zal nooit kunnen tippen aan een stuur maar dit gaat ook prima totdat we een stuur hebben gevonden:p
     
  11. Pz Truelove

    Pz Truelove Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het maar niet voor elkaar om pol te pakken of een victorie:x
     
  12. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon het ook niet. Maar ben blijven oefenen. Sinds gisteren toch veel verbeterd. Vandaag eerste keer gewonnen. Voelde geweldig want was nog nipt :+ Gewoon oefenen. eerst parcour goed oefenen dan tijdrijden en dan racen. Tot je baan goed kent. Dan enkel tijdens race juiste moment pitten. Deed is voorlaaste ronde toen ik 10 seconde voorstond op de nummer 2 vettel. Ben nu nog niet echt goed maar ik blijf oefenen. ik was ook niet goed in Grid. Nu kan ik daar heel goed racen. Dus nu F1 :p
     
  13. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Banden kiezen tijdens de race op Xbox: Op d-Pad. En dan volgens mij naar beneden en dan kan je kiezen tussen: Prime, Option, Intermediate of Wet.

    Pitsstop-bug: Voordat de race begint krijg je de moniter te zien, je gaat dan één keer naar rechts waar je tyres ziet staan. Daar kan je vervolgens zien hoeveel setjes banden je nog hebt en kan je onderaan kiezen om je stopstrategie aan te passen. Kies er gewoon voor om in rondje 10 naar binnen te komen en het probleem is opgelost.
     
  14. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren heb ik ook F1 2010 in mijn bezit :thumbs:
    Heb er al enkele uurtjes opzitten.

    Als liefhebber van de PGR/FM series moet ik zeggen dat dit spel toch behoorlijk uitdagend is. Op medium won ik mijn eerste ronde met 10 seconden voorsprong (in een Lotus...), en 71 seconden voorsprong op mijn teamgenoot. Maar op hard rijd ik steevast op een 24e plek, meestal doordat ik er in de bochten er uit spin...

    Easy en medium zijn veel te simpel voor me, maar hard is dan weer onmogelijk voor me... iemand tips?
     
  15. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Een custom difficulty maken..
     
  16. jjstyle33

    jjstyle33 Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doorgaan op hard, niet opgeven!
     
  17. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    was gisteren avond bij mediamarkt amsterdam maar daar was hij nog niet tekoop
    heel gek....
     
  18. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  19. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Jezus wat is het online toch beuken zeg. Gast voor mij remt veel te vroeg en ik vlieg vol in op zijn naad. 8)
     

Deel Deze Pagina