Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Alle Dead Risings speel ik een eerste keer zonder voorkennis. Ik volg het hoofdverhaal en doe alleen de extra dingen die op mijn pad komen waar ik tijd voor heb.
     
  2. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem sinds gisteren. Echt weer lachen net als deeltje 1. Het eerste combo wapen is al gelijk één van mn favo's. Het is wel een stuk grotere leefwereld. Iemand al shortcuts ontdekt?

    Ik volg de eerste sessie juist niet de hoofdlijn. Maar ga opzoek naar de overlevenden en wat pshychos. Zo weet ik voor de volgende sessies waar ik de betere wapens kan vinden. en eventueel de betere combinaties voor wapens (alla mini chainsaw en 3 boeken als in deel 1).

    Meest vervelende aan het spel vind ik, net als bij deeltje één, de laadschermen. Iemand enig idee of het veel scheelt als je hem op je harde schijf zet?

    En het verhaal vind ik wel heel zwak eigenlijk. Had een beetje gehoopt dat er gewoon weer iets mysterieus aan de hand was (een geinfecteerd weesje van Carlito ofzo die iemand bijt en het daardoor uitbreekt) ipv een vage gameshow, iemand die de zombies los laat en dan de pleuris uitbreekt. Vind sowieso de acceptatie dat zombies inmiddels al op de wereld horen wat jammer. Liever had ik in dit spel juist de grote uitbraak ofzo gehad. Maar goed het spelplezier bederft het niet voor mij en vind het spel er ook nogeens heel mooi uit zien.
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Niet eerst het verhaal doorlopen, maar al wel lopen klagen over het verhaal. Wat snap ik niet? Wacht nou maar af en speel het verhaal nou maar door. Het is niet zo simpel zoals in eerste instantie lijkt.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  4. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je inderdaad een punt. Heb wel case1 en 2 afgesloten vandaar mijn (misschien voorbarige) conclusie.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb er gisteren ook aardig wat uurtjes ingestoken. Zoals Frangster volg ik gewoon de normale cases en doe ik alles, wat binnen de tijd kan, op mijn pad. Tot nu toe gaat het vrij goed, ik heb volgens mij tot nu toe +-5 survivors dood zien gaan. 1 of 2 van de survivors gingen dood doordat ik een fout maakte die ook in Dead Rising 1 kon voorkomen:

    Zodra je een gebied ingaat waar survivors zijn, de case van die survivors dus activeert, en je gaat weer uit dat gebied, dan gaan ze uiteindelijk dood :mad:.


    Voordat ik ging slapen ook nog even een Player match gedaan van dat 'TIR' event. Wat stoer is dat zeg, 4 events die allemaal nergens over gaan, maar toch super vet zijn :D.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    bij die outbreak, is het dan normaal dat al die 'survivors' dood gaan :9?
    Voor de rest is het spel echt heerlijk (L)!
    Het is allemaal wat beter dan dead rising, maar gelukkig niet een totaal ander spel.
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Is het save systeem weer zoals in deel 1? Of hebben ze dat nu toch wat aangepast?
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het lijkt er erg veel op. Het is wel iets beter gemaakt, maar het is grotendeels zo als het was. Volgens mij is de enige grote verandering dat je nu meerdere slots kan gebruiken.

    @drolletje14:

    Geen idee, maar in DR1 was het normaal, dus ik denk dat het de bedoeling is :+.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe zou je dat savesysteem anders willen hebben?
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Jup, volgens mij hetzelfde als bij deel 1, daar kon je er ook niets aan doen.
     
  11. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    De gene die hem al wat langer spelen: Hebben jullie al een shortcut(s) ontdekt?
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Als je de underground key hebt, dan zijn er wat wegen ondergronds en door beveiligingsdeuren waardoor je sneller op de silver strip uitkomt. Zo'n mooie shortcut als bij deel 1 van Wonderland naar Paradise Plaza heb ik nog niet kunnen vinden helaas.
     
  13. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Xbox versie maar erbij bestelt. Ps3 bederft toch wel mijn ervaring kwa controller. En ergens heb ik het gevoel dat het erop de ps3 minder eruit ziet en slechter loopt. Vond case zero op de xbox stuk beter spellen.

    Jammer genoeg kost me dit wel weer 44 euro. Maar wil ook graag met mensen uit me friends-list spellen. En me op me ps3 heb ik niks of niemand.

    Hopelijk heb ik hem morgen binnen en kan ff goed aan het verhaal beginnen. Mits me vriendin niet te vroeg hier op de stoep staat:x.

    Ondertussen kan ik mooi de wereld leren kennen op de ps.
     
  14. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks,

    Waar kan ik eigenlijk die underground key vinden? Ben zeg maar bij die case
    Waar je de host van de TIR show moet achtervolgen
    gestopt met de cases (had 3 survivors bij me en die wilde ik niet achterlaten). Krijg sterk het gevoel dat ik kort daarna de key zou krijgen.

    Verder heb ik nog wel een paar kleine tips.

    Tip Combo-wapen
    Light saber. Zit in de poster bij de bioscoop

    Tip PP
    Geef Katey een Teddybeer (van horen zeggen nog niet geprobeerd)

    en
    Er zit als het goed is een tijger in het spel die je kan tammen.. iemand enig idee waar ik die kan vinden?
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Iemand tips voor me bij case 4-1?

    Waar je Rebecca moet redden van die tweeling die werkt voor T.K.
    Ik word echt afgeslacht. Vooral omdat ze stuk sneller rennen.
    Welke wapens kan ik het best tegen ze gebruiken?
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    LOL, na het voltooien van die case krijg je hem. Chuck vind hem op de grond.

    Deze krijg je bij de scoop "Tastes like chicken".

    Concentreer je op 1 van de 2. Je hoeft er maar 1 te verslaan, waarom? Dat zie je in het fimpje wat volgt wel ;). Veel blijven bewegen is de tip. Ik had alleen maar mijn basball bat met spijkers en wat orange juice mee.


    Leuk posten zo! ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb case 4-1 net gedaan en:

    Idd, gewoon blijven rennen, ik had mijn combo bokshandschoenen(met bowie knife) en voor de rest alleen de alcohol die er lag (kots kots kots). Zodra ze op je af komen rennen, wegspringen en maar hopen dat je niet geraakt wordt. En dus gewoon op 1 persoon focussen!
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hebben jullie tastes like chicken eigenlijk gehaald?

    Ik word echt moe van die vent :+
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Volgens mij wel, ik heb tot nu toe nog geen cases niet gehaald. Ik heb alleen geen idee meer wat je moest doen :+
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    godverdomme :mad:
    stom van me zeg. vergeten te saven, krijg je een klere pyschopath op je pad.

    met zijn stomme stuk glas.
     

Deel Deze Pagina