1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    De 'If they came to hear me beg' achievement gehaald. Las op internet de tip om jezelf eerst te raken met een granaat, zodat je wat health kwijtbent. Hierna na beneden springen en dan die assassination uitvoeren. Zo is het mij gelukt.
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ok en welke level is het beste? dan ga ik het zo ook ff proberen *)
     
  3. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis inderdaad ook dingen in de MP die Halo 3 zo tof maakte. Maar ik mag aannemen dat dit goed gaat komen door middel van (gratis) updates :) . Wil ook het liefste dat Snipers/headhunters een aparte gamemode komt want ik vind dit echt saai :emo: Net zo als Infection of Safe Havens; ik denk dan bij mezelf: Wat is hier nu leuk aan, waarom stem je hier op? :emo:

    Ik wil ook Shotty Snipers terug, briljantste gamemode uit Halo 3 :)
     
  4. Forty

    Forty Guest

    Snipers is wel leuk en Infection vind ik ook nog wel leuk als je als laatste over bent en op een pro spot zit.

    Hells Janitor ftw.
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatste missie, beginstuk, na de intro.
     
  6. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Forty

    Forty Guest

    nice, 2x hetzelfde zeggen.

    Je moet ook niet de heletijd sprinten als je voor de achievement gaat, stop met sprinten als je ongeveer op de helft zit van de val.
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Damn dat is nog best moeilijk :eek:
    heb hem al een paar keer dood geslagen zonder dat ik dood val maar heb die archievement nog steets niet :eek:
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat had ik dus ook. Uiteindelijk kreeg ik hem wel maar deed voor mn gevoel niets anders. Het schijnt dat hoe vroeger je sprint uitzet hoe meer kans dat je de achievement krijgt. Maar er zijn ook mensen die zeggen dat je moet assasinaten op het moment dat je de grond raakt, dus dat je damage moet krijgen van de val.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Stop je wel met sprinten midden in de lucht? Anders performed hij die assassination niet.

    @Delphiki: Dat is niet waar, je hoeft geen schade te krijgen. Bij mij niet althans.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    HIj performed de assasination dan nog wel maar omdat sprint aan staat is de val dan niet dodelijk en telt hij niet.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hmm, ik kreeg de assassination niet voor elkaar toen sprint nog aanstond, ik gaf hem maar een zielig klapje :x
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    jah ik geef ook steets een zielig klapje ook als ik sprint los laat in de lucht en hij gaat wel dood en ik blijf leven
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan ben je iets te vroeg met slaan OF je bent niet helemaal goed gericht op het moment dat je slaat.

    Het helpt als je de layout op default zet, dan zit melee op RB en hoef je niet je rechterstick los te laten om te slaan en kun je dus langer blijven mikken.
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog niet gehad, Maar ga zelf geen contact met ze zoeken.
    Mijn emails beantwoorden ze toch niet, En in bellen heb ik geen zin.

    Het gaat toch maar om een ingame-helmpje dat ik waarschijnlijk toch nooit zal gebruiken.
     
  16. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Je houdt wel RB (slaan) ingedrukt, zodat je die animatie van die assassination krijgt?
    Ik had af en toe ook, dat ik de elite doodsloeg, maar niet die animatie te zien kreeg. En inderdaad komt er timing bij kijken.
    Maar mij lukte het vrij snel, nadat ik er met een granaat voor zorgde, dat mijn healthbar leger werd.
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Even een vraagje, want misschien hebben meer mensen hier last van.

    Enkele dagen geleden heb ik Reach gekocht en speelde ik eerst een heel klein stukje van de campaign op Normal, daarna heb ik redelijk wat potjes online gespeeld. Nu wilde ik gisteren opnieuw beginnen met de Campaign, alleen dan op Legendary.

    Je krijgt de melding dat je huidige save wordt overschreven en daarmee ga je akkoord en je begint opnieuw. Nadat ik de eerste missie heb gehaald, staat er dat ik de missie op Normal heb gehaald, terwijl hij toch op Legendary stond. Is dit een bekend probleem? Nu gaat het maar om 1 missie, maar toch.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Elke keer als je het 'loading' scherm krijgt (dus helemaal zwart met die blauw-witte streepjes oid) heb je pas een level gehaald. Weet niet of je dat wel of niet gedaan hebt hoor, maar checkpoints tellen in elk geval niet.

    Gister voor de 3e keer uitgespeeld. Eerst Heroic, toen Legendary en nu op normal. Damn, dat is nu echt like a walk in the park! 8)
     
  19. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren na het werk even al die firefight achievements gehaald. Lucky me, Firestarter, Blaze of Glory, Crowd Control, Game set and match en Heat in the pipe. Toch weer 170G voor een half uurtje beuken met je rocket launcher lol :)
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik kreeg wel de achievement voor het halen van de 2e missie. Dus ik ga er wel vanuit dat ik hem dus helemaal heb gehaald op Legendary. Ach, zo'n lange missie was het ook niet, dus misschien nog maar een keer proberen. Wel jammer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina