Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    wat ik ik mis in de laatste paar fifa reeksen. zijn dat je de amsterdam arena niet hebt en dat na de wedstrijden in vooral in de regen, de shirtjes nog steeds schoon zijn terwijl je vieze shirtjes verwacht.

    het is natuurlijk een wens dat spelers in eredivisie beter lijken.
    we moeten er gewoon tevreden mee zijn als de spelers een beetje erop lijken.
     
  2. Ollie

    Ollie Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    De release date klopt niet echt.. Hij komt volgende week pas!
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In FIFA World Cup 2010 zat wel de Arena, neem aan in FIFA11 ook.
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    God, der heb er weer iemand het hoog in ze bol zitten hoor, suarez is idd de beste speler van de Eredivisie, met afstand, alleen hij komt nog niet bij de beste 50 spelers van europa man.. Wanneer gaan mensen nou is stoppen met onze mickey mouse competitie & met name ajax te overschatten/overheerlijken...
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ahh gossie :):
     
  6. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, hij zit zeker wel bij de 50 beste spelers van Europa. En ik ben nog wel een PSV fan :) Als je ziet dat Dembele na twee weken al wordt gerekend bij de 10 beste aanvallende spelers uit de Premier League... Waarschijnlijk heb jij voetbal international gekeken en slik je alles wat die 'ik-heb-een-IQ-van-35' rene van der gijp zegt. Als Suarez nu WEL bij Man Utd had gezeten en hij er wss al 6 in had gelegd, dan had je wel anders gepraat..
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat heeft ie niet dus......
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het gaat ook niet alleen om Ajax maar ook om de grote clubs. Spelers zoals Busquets, Maxwell, Keita, Pedro, Arbeloa, Di María, Marcelo en nog een shitload die gewoon totaal niet lijken is gewoon lame.
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Goedzo jongen gooi de frustraties er maar even uit:b:
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, laat die jongen.
    Eerst uitgeschakeld in de EL, toen de Klassieker verloren en nu weer uitgeschakeld in de beker.
    Het zit hem ook niet mee de laatste tijd.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  11. Esco

    Esco Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hij heeft wel gelijk.
    Lekker triest om over Feyenoord te beginnen.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Meeste stats en shirts kloppen gewoon hoor, dus weet niet wat jij hier allemaal zit te zeuren. Stats worden ook nog eens wekelijk aangepast bij de meeste competities en als je het niet eens bent met bepaalde stats kan je het waarschijnlijk ook nog altijd op de EA forums posten (hadden ze bij FWC ook), waar ze er een stickied topic voor hebben.

    Dat de gezichten van spelers uit de Eredivisie niet klopppen boeit me niet echt veel, zolang Toivonen van Lens te onderscheiden is vind ik het goed. Tenminste, van bovenaf, tijdens de game.
    Van dichtbij moeten ze wel gewoon een beetje kloppen, maar erger me er niet aan wanneer ze niet precies goed zijn.
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    dat moet nog wel lukken denk ik, anders moet je toch echt op zoek naar een lens ( of 2?) :+
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, zo veel mensen op dit forum doen dat. Echt zulke kansloze typetjes. Als je geen kritiek kan nemen over je eigen club, ga der dan alsjeblieft niet op reageren.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is inderdaad waar, dit zijn gewoon spelers die horen te lijken. Ookal staan ze misschien niet elke keer basis.

    Hoe die het zei was inderdaad een beetje overheerlijkend, maar hij heeft wel gelijk hoor. Suárez hoort gewoon bij de 50 beste & meest talentvolle spelers van Europa en is de beste speler van de Eredivisie, zeker. Hij hoort hier niet thuis, moet maar snel naar een top club verkassen voordat het te laat is (voor hemzelf).
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ook fifa is niet perfect,ik vind de passing inderdaad zwaar onrealistisch in FIFA,maar goed een ieder moet gewoon z'n eigen footy oppikken en er van genieten en de irritaties,bugs etc. voor lief nemen
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Dat voorbeeld hebben we tegen Real Madrid kunnen zien. Als onze competitie zou aanspreken dan zouden alle toppers wel in nederland voetballen.
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha...Suarez lijkt in PES ook niet echt hoor,wel veel beter dan in FIfa,maar goed.Ik vind het wel een Faal dat als je wel de echte licenties hebt de spelers er totaal niet op laat lijken!
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina