Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, die zat er best mooi in. Wel vaag dat die bal zo hoog gaat :+.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Tuurlijk, je zult altijd hebben dat bepaalde spelers niet lijken, maar in PES zul je hopelijk gewoon de mogelijkheid hebben om dat dan zelf te corrigeren...

    Maar ook van PES mag je in principe gewoon beter verwachten.Ik weet nog dat enkele jaren geleden bijvoorbeeld Afellay al meer dan uitstekend leek, terwijl die nog redelijk nieuw was...
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nog steeds niet overtuigd. PES vind ik te houterig, fifa te scripted.
    Allebei slaan ze volledig de plank mis op het gebied van presentatie(graphics, gezichten etc.), anno 2010 moeten ze toch echt met wat beters op de proppen komen. Animaties vind ik dan wel weer heel goed bij fifa, en op manual speelt al een stuk leuker. Alleen het verdedigen irriteert me erg, dat is namelijk gewoon er tegen aan lopen en je hebt de bal:{

    Er zitten bij beide games veel irritaties, kleine foutjes waarvan ik vind dat ze er niet in hadden mogen zitten.

    Nu lijkt het net of ik ze allebei ruk vind, dat is helemaal net zo. Alleen vind ik ze gewoon (net) niet goed genoeg om $60 te betalen.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Op welke moeilijkheidsgraad speel je FIFA tegen de computer? Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft?

    Ik ben het wel met je eens dat beide games gewoon niet 60 euro waard zijn... (tenzij je al jaren geen voetbalgame meer hebt gekocht natuurlijk)
     
  6. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    En de volgende gepikeerde reactie. :emo:

    Als je even verder leest zie je ook precies wat ik bedoel namelijk de lettertype's achterop het shirt en de keepershirts die vaak blanco zijn.
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Horen jullie ook de hele tijd bij dat ene nummer in demo: I like pik pik pik pik pik pik xD
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Post dan ook gewoon in één keer goed.

    Haha:+. Sorry dat ik je 'verdere uitleg' (ofzo :p) niet had gelezen.
    Maar kan nooit goed tegen van die niet-beargumenteerde, bullshit posts. Niet alleen tegenover FIFA (8)), gewoon in het algemeen.
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Speelt zeker mee, op legendary is de A.I. van de tegenstander veel beter en is het verdedigen wat lastiger. Speel nu op Professional, heb nog wat moeite om op manual te spelen namelijkO-)
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Komt er eigenlijk nog een subforum voor Fifa. Met het 'Al gespot' topic enz...
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vroegen ze laatst ook al, maar word pas 2/3 dagen voor de release gemaakt. Als je die nu al maakt, zal het alleen maar een spam-topic worden, aangezien de game nu zeker nog nergens ligt.
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Pff.. Wat slagen sommige mensen hier door zeg. Suarez een van de beste ter wereld. Laat me niet lachen. De flair die hij had bij Groningen is hij allang kwijt. In de eredivisie is hij zeker top, in Europa is het maar een middelmatige voetballer, die het echt niet zal redden in landen als Engeland en Spanje. Wat een gezeik over gezichten die niet echt lijken... Volgens sommigen zijn de faces in PES beter, nou so be it, wij hebben de licenties, wat boeit dan hoe echt de gezichten zijn van de eredivisie spelers.
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Oke
    ----------------------------------------
    Chill dat je nu die chants kan importeren.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  15. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro is back!

    Klik
     
  16. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook jammer dat ze die kleine details niet wat meer verbeteren. Bijv: Uitsupporters die je hoort juichen als het uitspelende team scoort, dus dat geluid uit een wat kleiner hoekje van het stadion komt. Kleine dingetjes waardoor het net wat realistischer wordt.
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat zat er in FIFA 10 al in dacht ik toch?
     
  18. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja niet zoals het hoort imo.
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar is het jullie voor de rest ook al opgevallen dat de computer soms gaat shirtje trekken of een slaande beweging maakt en dan een vrije trap tegen krijgt?
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig niet :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina