Ja inderdaad, m'n thread werd ook al gauw overrompeld door de fanboys.
Ik zou jullie is uitnodigen om BTB slayer te spelen op boneyard en dan wel als het rode team, je wordt gewoon compleet gespawnlocked en als ze dan ook nog die tank op een afstandje je spawn laten bombarderen is er al helemaal geen lol aan. Hetzelfde geldt voor Hemorrhage trouwens.
Misschien dat jullie niet de fouten zien die ik zien, maar dat ligt ook aan met wat voor gedachte je het spel speelt. Ik heb het naar m'n zin als ik het goed doe en als ik een mooie spree of multikill maak, maar als de spree altijd afgekapt wordt door melee rushers en grenade spammers begint het je wel flink te irriteren.
Daarbij, de game zou zowel voor competitive mensen en casuals beter worden als dit soort fouten gefixed zouden worden. Het is niet dat we het willen om weer puur over de casuals heen te wandelen, het zou het spel aangenamer maken voor iedereen.
Sommige dingen vallen ook niet snel op, zoals de maps die bungie er tot nu toe in heeft zitten. Ze zien er allemaal goed uit, maar als je in Arena een map moet spelen als zealot waarbij het team zorgt voor een voorsprong en dan vervolgens in space gaat campen of reflection waar het neerkomt op het power weapon campen bij top.
Achja, vandaag vrij dus straks maar weer is een poging wagen en anders maar genieten van de campaign of firefight (die wel geweldig zijn).
Hier zie je het trouwens - spawnkillen is voortaan ook een 'amazing kill'.
[yt]tmPMI85HHgU[/yt]
Begint op 5:44 btw.
Laatst bewerkt: 23 sep 2010