Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk altijd positief bij games :)
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap jullie mening van het sneller gaan maar in het echt is het toch ook niet zo snel ?
    Eerst wat discussie tegen de scheidsrechter of een bal die niet snel genoeg komt .
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Het probleem is dan alleen dat je dat niet bij alle vrijetrap situaties kan doen. Bij een vrije-trap randje 16 krijg je dan weer dat je alleen een balletje hoeft mee te geven, en dat gaat dan online weer een ongelijk irriteer punt worden.

    Maar je hebt helemaal gelijk, zou zo gaaf zijn als je echt alles ziet gebeuren, zonder pauzes, lijkt me ook wel vet als je wissels ziet warmlopen, een coach (hoeft heus geen bestaande te zijn) langs de lijn of ballenjongens ballen gooien als de bal uit gaat of dat het weer veranderd naarmate de wedstrijd, bijvoorbeeld van middag naar s'avonds of van zon naar regen of andersom. Dan krijg je zoveel meer sfeer, iets wat Fifa toch op momenten mist.
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik speelde pas die demo, en uploaden 2 dingen, waar kan ik die terugvinden?
     
  5. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Op je account op de ea site en dan naar media. Tip: klik op een herhaling in dit topic, dan zit je meteem goed
     
  6. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit hé, die demo is echt te kort, iedere keer als ik een beetje ingespeeld in de wedstrijd zit zit ik al op 40 minuten....

    ik heb ook echt schijt aan de computer op legendarisch, ligt het nou aan mij of krijg ik er geen normale bal doorheen?
     
  7. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kleine filmpjes irriteer ik me ook kapot aan.. ook voor een wissel.. laten ze dat publiek soms zien, dan denk ik echt: pleur op met die onzin. Maar ook als je in de laatste minuut in een belangrijke wedstrijd een winnend doelpunt scoort, dat publiek is altijd even monotoon. Op dat soort momenten hoort het publiek veel meer lawaai te maken.

    Of als je in de laatste minuten een voorsprong thuis verdedigd, dat het publiek veel meer de tegenstander uitfluit. Zulke dingen mis ik ook gewoon, gewoon een stuk extra sfeer en realisme.
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    In Fifa krijg je haast iedere wedstrijd in de laatste minuut het winnende, danwel verliezende doelpunt om je oren. Wordt er soms doodziek van...

    Misschien dat het publiek daarom niet hard juicht, ze weten het al van te voren ;)
     
  9. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Weet niet of deze al een keer gepost is maar bijdeze..

    FIFA 11 - De officiële TV-commercial

     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2010
  10. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze dus:

     
  11. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Die ja.. :p
     
  12. Achillias

    Achillias Guest

    Haha, iemand heeft hem nu al weten te kopen.
    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2010
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wtf, ik neem aan niet in Nederland? Hoe dan ook, in Nederland is Fifa ook steevast elk jaar een paar dagen eerder al te krijgen.
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wajooooo, nu al, ik wil wel graag weten waar dan :eek:
     
  15. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    is de engelse versie zie je toch.als je in nederland koop staat het logotje van de eredevisie erop.
     
  16. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Op xboxworld.nl stond heel de tijd al dat die op 23 september uit kwam, ik wist ook niet waarom, omdat de overige websites en winkels aangaven dat Fifa 11 op 30 september uitkomt.
     
  17. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu op op 2 verschillende website fora gehoord dat men de game deze week al binnen heeft gekregen, en dat iemand hem bij de frs al mee heeft gehad.

    Het blijft natuurlijk internet, een fototje of zoiets is nog niet gepost, dus hard bewijs heb ik niet.
     
  18. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    linkje naar de website,s ??
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    nou bij de frs hebben ze em nog niet kunnen meegeven hoor...
    Grote ketens (MM, FRS, Blokkergroep (BS en Intertoys)) en andere krijgen op zn vroegst maandag voorraad binnen. Dinsdag zou dat in de winkels kunnen zijn al ligt er net als vorig jaar waarschijnlijk een embargo op. In een extreem geval zou het kunnen dat de game maandag ergens verkocht wordt. Dan zou de voorraad meteen in een winkel gebracht moeten worden maar verwacht niet dat het ergens gebeurt. Ik gok dat woensdag iemand het embargo verbreekt. :)
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel erg vroeg inderdaad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina