Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    PGR4 heb ik nog liggen. Ik kan niet autorijden en zal dus heel erg moeten wennen aan het schakelen, maar sowieso aan het rijden op deze manier, maar uiteindelijk lijkt het me echt supervet. Ik speelde nooit veel racegames, dus het is niet dat ik al toptijden met mn controller reed ofzo, kan gewoon rustig opbouwen. Ik hoop echt dat het dat gevoel geeft dat je echt rijdt, dat je echt lekker door de bocht kan sturen en goede controle over de auto hebt, meer als met de controller. Ik speelde vroeger Colin McRae 2 met een Logitech Wingman en vond dat geweldig!

    Ik moet idd die stoel wel stevig neerzetten, maar het lijkt me verder een heerlijke gamestoel, beter dan op het randje van je bed zitten :9
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Niemand die mij kan helpen?:confused:
     
  3. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderbouw jou mening eens waarom hij crap is?
    er zijn maar weinig optie's over qua stuurtjes.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Madcatz heeft nog nooit goede stuurtjes gemaakt. En sinds vorige week had nog niemand van het stuurtje gehoord. Voor de rest kijk naar het plaatje. ;)
     
  5. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    De RJ-11 straight through kabel is stuk van de pedalen van m'n Microsoft Wireless Racing Wheel en nu heb ik er een zelfde soort kabel ingedaan alleen de kleurtjes zijn anders...

    Origineel: geel, groen, rood, zwart
    Vervanger: zwart, rood, groen, geel

    Pedalen werken gewoon alleen lijkt de sensivity naar de knoppen, is deze RJ-11 niet straight through? En moet ik dan weer een precies zelfde kleurstelling halen?

    B.V.D..
     
  6. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    die microsoft stuurtjes zijn nergens meer te krijgen??
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb vandaag mn Microsoft stuurtje uitgeprobeerd met een vriend op Forza 3. Hij rijdt best wel lekker, alhoewel hij voor driften niet super is, dan is de Logitech mss beter? Heb m nog maar kort gebruikt dus kan er nog niet goed over oordelen. Eerste indruk is in ieder geval behoorlijk goed.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb formule 1 gekocht dus haal me stuurtje van boven die ik als laatst bij forza 2 hebt gebruikt. Het is dat ms race wheel. Alleen kan ik me adapter niet vinden. Iemand enige idee waar ik dat kan kopen of een alternatief?
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    in alle doe het zelf zaken?

    Even letten op de input (moet ergens op het stuurtje staan, waarschijnlijk onderop) en zelfde adaptor kopen.

    Of beter een multi-adaptor die je kan instellen.
     
  10. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn fanatec pedalen geven geen vol gas en nou rijdt iedereen me dus voorbij op het rechte stuk in F1 2010, heeft iemand een idee om dit op te lossen?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Stoel lager zetten.


    He, ik wil graag een stuurtje kopen maar ga er zeker geen vol gebruik van maken dus ik wil het wel lekker goedkoop houden. Hoef geen toptijden te rijden, maar wil wel een beetje competitief mee kunnen doen..
    Wat voor een stuur raden jullie me aan?
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Koop de officiële van MS ergens tweedehands..
     
  13. Ternerito

    Ternerito Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het stuurtje is zó nieuw, dat je m alleen nog maar kunt pre-orderen. Niemand heeft m dus nog.
    Misschien kan je een review van een gamesite vinden?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Microsoft is idd niet meer goed te vinden, Fanatec is te prijzig IMO.
    Maar Madcatz vertrouw ik ook niet.

    Wat is er nog over? 8)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Naar de PS3 dan maar. ;)
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Je hebt ook nog de Logitech DriveFX, die is goedkoper, maar tweedehands nog moeilijker te vinden dan de MS. Weet nog steeds niet welke beter is. Als ik een Logitech op de kop kan tikken wil ik met een vriend een comparison video maken.
     
  18. Nielex

    Nielex Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
  19. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Fanatec heeft ook een stuur die voor alle platform gebruikt kan worden (heb ik zelf ook). Maar die is erg prijzig. Dit produkt van Bol.com ken ik verder niet.

    @bavaria: ik heb even de Fanatec met F1 2010 geprobeerd en kwam dat probleem niet tegen. Geen idee wat er dus gaande is :) Kwam dit nog wel tegen over de Fanatec:

    Codemasters released a list of offcially supported wheels for their upcoming game F1 2010.

    While all Fanatec wheels are supported in the PC version only the PWTS is supported on Xbox 360.

    But why are there no Fanatec wheels in the list for the PS3?

    We are working very closely with Codemasters and they confirmed that the PWC, PWTS and PWGT3RS V2 do work fine with the game but they had no time to run the full test program so they did not put it on the list.
     
  20. treky22

    treky22 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een Wheel Stand te koop voor me ?

    Ik heb een MS stuurtje.
     

Deel Deze Pagina