Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet het echt ff posten hoor! Gaan ze die k*t apen in fifa 11 ook aanpakken, die leaven in online matches, want ik ben dr nu echt schijtzat van!!:mad:
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @paterNL

    Wat mij betreft een BAN van een paar uur. Heb nog nooit gedisconnect in 09/ 10 of World cup... maar het gebeurd wel in 30% van de gevallen door de tegenstanders... vooral bij een vroege achterstand. :mad:
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Meestal is het dinsdag levern volgens mij. Kan me vergissen maar is het maandag bij disbiteurs en dinsdag bij winkels. Maar ga er gewoon vanuit dat je hem donderdag hebt dan hoef je ook niet 100 winkels af te zoeken!

    is er trouwens een plek waar je beetje makkelijk spelers kan vinden om een club te maken? of een club vinden om te joinen
     
  4. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, al heb ik het de laatste tijd vaak dat ze aan het einde gaan leaven, als ik met 5-1 voorsta ofzo:mad:
     
  5. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat mensen zo gaan huilen als iemand anders zijn 360 uitzet.

    Jij krijgt gewoon je punten en je win
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Trouwens weet iemand hoe het zit met be a pro goalkeeper in de career mode. Kan je dan netzoals in tien gewoon je pro als keeper hebben maar dna wel het hele team besturen? (dus uiteindelijk bestuurt de computer je keeper)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Speel jij voor de punten dan?
    Lijkt mij dat je speelt om te spelen, en als ze dan quiten is dat schijt irritant.
     
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @vegeta
    maandag vanuit EA naar logistieke centra van winkeliers (groot)
    dinsdag in winkels ja. Wie weet met een uitzondering dus maandag als iemand direct door weet te zetten maar kans is dus klein.
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik wel, tenminste aan het begin.
    Speel liever tegen wat moeilijkere tegenstanders dan tegen hele makkelijke. :9
     
  10. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Net wel, als het aan het einde van de wedstrijd is, maar aan het begin krijg je geen punten hoor.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Echt wel, na 5 minuten al..
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel voor alletwee. Ik wil een leuk potje voetbal spelen en ik wil natuurlijk ook winnen.
     
  13. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je al zegt na 5 minuten, dus in die eerste 5 minuten niet.
     
  14. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt dat uit? Als er lag is, wil je toch leaven? Beetje dom als dat niet kan.
     
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @ jojo

    en daar gaat het mis. Dat wordt namelijk als het standaard excuus gebruikt... In 100 wedstrijden kom ik er misschien 1 met lag tegen. En in 1 op de 3 potten leaved iemand de room dus is wel een serieus probleem. Als je met 4-0 achter staat ga je toch niet weg!?

    Heb je dat wel eens in het echt gezien, potje PSV Groningen en bij rust staat het 4-0 en dat Groningen meld: he weet je wat we zoeken de kleedkamer op bij deze 4-0 stand want dan ziet het doelsaldo er niet TE treurig uit... Ben benieuwd wat de KNVB daarmee zou doen ;)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ja en er wordt natuurlijk nooit misbruik van gemaakt... ;).
     
  18. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat bijna niemand hem dit weekend nog krijgt, Dinsdag zal de hel wel losbreken :p
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt de punten toch gewoon als het je daar om gaat? En ze kunnen leaven niet bestraffen, want het kan ook zijn dat iemands xbox vast loopt of internet eruit vliegt en dat ze dan opeens niet meer op xbl kunnen. Punten geven is de enige mogelijkheid om het leaven te bestraffen.
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Met clubs als we button lag hebben gaan we meteen weg. of als het sneeuwt. Of als je binnen 5 minuten een goal tegen krijgt dan doe ik het ook. Moeten ze maar niet binnen 5 minuten scoren dat doen wij ook niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina