Net maar even uit frustratie gestopt. 5 potjes achter elkaar met shields, OMA bitches, RPG's en n00btubes, was heel de tijd een clan waar ik maar bij terecht kwam, echt te triest Edit: Yay, mijn 900e post!
Je krijgt nooit een gouden title voor het masteren zonder headshots, de master zonder headshots is zilver en ja dat kan je halen, dan heb je 2500 kills nodig.
Ik denk dat ik je verkeerd begrijp, want je krijgt bij alle wapens bij 2500 kills die zilveren title. En je hoeft geen headshots te maken om een wapen te masteren.
Niet tegen een noob clan... Als ze beetje skills hebben is het wel chill, niet als ze allemaal noobtube enzo hebben.
ooh, op die fiets En ik speel ook met mijn clan en soms noobtube je wel eens. Maar ik vind het zelf ook vervelend als je tegen een clan speelt die alleen maar OMA noobtube etc gebruikt.
Inderdaad, diep triest Tegen clans vind ik geweldig om te spelen, zeker als je aan het winnen bent! Maar vind het leuk om met 2 van mijn vaste maten (waar ik nu ongeveer 4 jaar mee speel) tactieken te gebruiken tegen zo'n clan, heerlijk! Precies, you get my mind!:b:
Als het een ''echte'' clan is, doen ze dit niet. En vooral niet als het een clanmatch is via gamebattles.. dat is verboden toch
Een "echte" clan heb ik nog wel ergere dingen zien doen hoor, dat maakt geen enkele clan uit. Of het verboden op gamebattles is dat weet ik niet maar zou goed kunnen! Langzaam begint het toch wel weer te jeuken om competitief te gaan spelen hoor Denk dat ik langzaam maar weer eens een clan ga zoeken