Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @jojo

    Het gebeurt gewoon te-veel.
    je moet ook de quiters straffen, gewoon punten eraf hoppa. Die enkele keer dat je lagg tegen komt is jammer. Uit jouw woorden begrijp ik dat je regelmatig weggaat iig ;)

    Anyway ik speel voor mn plezier en ook voor wat achievements en bij die quiters gat beiden niet als gewenst. Heb wel 8 keer moeten trachten de 5 zeges op rij achievement te bemachtigen omdat een disconnect zege je reeks onderbrak :confused:
    De keer dat het lukte ben ik bewust slecht gaan spelen en me ingehouden om het verschil in de score klein te houden, anders zouden ze wellicht quitten. dat kan toch niet de bedoeling zijn

    Gewoon afstraffen die gasten: Ik zeg geldboete, maand xbox live ontzegging en strafpunten. Bij herhaling een vinger eraf (6)

    ZOnder gekheid: er moet iets aan gedaan worden want mensen met 5% en meer quit percentage na een pot of 100 is gewoon sneu...

    @gizmo

    jammer die reactie....
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2010
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb je een sneeuwfobie ofzo? :{
    Inderdaad wat een reactie :+
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja jammer he, boeit me vrij weinig met clubs is het een soort ongeschreven regel. als je binnen 5 minuten scoort gaat de tegenstander weg. En het moet toch kunnen om weg te gaan als je veel lag hebt.

    En sneeuw vinden we gewoon kut spelen. als 230e van de wereld verlies je gewoon niet graag door dat soort dingen.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2010
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja als je lag hebt! Niet als je snel op achterstand komt, dat is gewoon zielig.
     
  5. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik lag heb quit ik binnen 5 min. ja, daarna niet. En de quitters worden toch gestraft? Ze krijgen toch punten eraf, dus ik zie niet in wat jouw probleem is. Je kan ook een custom search doen dat je alleen met mensen van een DNF % van 5 of minder speelt.
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Deden we eerst ook niet, maar omdat zoveel mensen het doen doen wij het ook. We scoren ook expres niet binnen 5 minuten. Maakt me helemaal niet uit wat jij ervan vind.
     
  7. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat ook nog niet op internet, dus ga er maar vanuit dat er nog bijna geen mensen zijn die hem hebben.
     
  8. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Achillias

    Achillias Guest

    Een klein aantal mensen hebben fifa 11 op dit moment in bezit. Die foto die ik in een paar post hiervoor plaatste is daar een voorbeeld van.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2010
  10. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    was zojuist bij media markt eindhoven, ze verwachten het spel dinsdag en als het embargo niet al te streng is en er een andere winkel hen voor is gooien ze het spel meteen de verkoop in voor 55 euro.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ... kunnen we nu in godsnaam kappen met dat gezeik over gezichten? Van Feyenoord lijken ze in FIFA niet en in PES niet.
     
  12. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kwam je aan die foto?
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik zie niet in waarom we niet zouden mogen zeiken gezichten...

    Het is voor velen toch een belangrijk gedeelte van een game, vooral als het niet aan te passen is.
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Achillias op die foto stond er rechts boven op de cover geen xbox live teken. Misschien dat het een fotoshop is? (weet het ook niet hoor maar vond ik raar)
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zag hier ergens een discussie over het quitten als je lag hebt. Nou is dat helemaal niet nodig, dat kun je namelijk al meteen zien bij het kiezen van thuis/uitshirts. Als dat al sloom gaat kun je beter meteen een nieuwe tegenstander zoeken. Ik heb eigenlijk nooit lag gehad, gewoon zorgen dat je 3 groene streepjes hebt.

    Wel irritant zijn de servers, duurt soms 10x voordat je een potje hebt.
     
  17. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft met je NAT te maken. Ik had dat eerst ook, totdat ik m'n NAT open had gezet en toen had ik er geen last meer van.
     
  18. Achillias

    Achillias Guest

    Zo hoort die cover eruit te zien.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand die weet of de leaderboards op de officiële release date worden gereset?
     
  20. Achillias

    Achillias Guest

    Waarom zouden ze. Zodra ze de functies online laten werken doen ze dat waarschijnlijk niet meer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina