Xbox 360 Slim 250GB HDD Vraag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dirtyworkz, 24 sep 2010.

1. dirtyworkz

dirtyworkz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Iedereen,

Na het aankopen van een Xbox 360 S Arcade version zou ik toch graag upgraden naar 250GB. Nu is het probleem dat ze overal nog verschrikkelijk duur zijn (90-100EUR).

Ik heb een (Chinese) website gevonden waar ze deze ook verkopen en de prijs incl. verzendkosten ligt rond de 60USD. Nu is de vraag of deze wel authentiek zou zijn. Ik heb een mailtje gestuurd maar hier verwacht ik maandag pas antwoord op en zou toch graag deze dit weekend al willen bestellen.

Link naar de shop met hdd: http://www.goldenbridge.hk/goods-4118.html

In de beschrijving zegt het met een rood gekleurde zin:
    Notice: XBOX 360 system upgrade will disable unauthorized storage devices. Zou dit betekenen dat als ik de HDD aansluit op mijn Xbox dat mijn xbox gebanned kan worden van live? Ik heb op eBay ook al verschillende HDD's gezien voor een iets lagere prijs maar deze topt het helemaal.

Graag zou ik jullie advies horen ;)

Bedankt voor het warme welkom.

Nick

Laatst bewerkt: 24 sep 2010
  2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Het zijn nepperts inderdaad. En die regel wil zeggen dat de HDD na de update waarschijnlijk niet meer werkt.

3. dirtyworkz

dirtyworkz Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:- Voel me echt stom omdat ik de 4GB versie heb gekocht. Heeft iemand misschien een linkje naar een webshop die deze authentiek verkoopt behalve 4Launch? Ben normaal vrij goed in googlen maar kan in dit geval niks vinden :D

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zijn ze überhaupt al officieel released dan?

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon stom van Microsoft. Als ik niet omgepraat werd door een medewerker van Nedgame had ik ook een arcade versie gekocht en zou ik daar later heel veel spijt van hebben. De arcade versie is alleen van waarde als je echt minimaal gebruik maakt van de mogelijkheden die de xbox en vooral xbox live te bieden heeft.

Helaas heb ik geen linkje voor je waar je de harde schijf goedkoop kunt aanschaffen.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    HDD is nog niet in Europe te koop, vandaar.

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
  8. dirtyworkz

dirtyworkz Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    O ok ik dacht oktober ofz.. 95 is wel adviesprijs.. Idd zonde dat je de 4gb versie hebt..

10. GVR1024

GVR1024 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal ook wel een nepper zijn maar niet duur Zo'n 37 euro, incl verzending.
    Heeft iemand hier al ervaring mee?
    Je kan ook een externe(USB) hdd aansluiten, de xbox gebruikt er dan 16Gb van.

Deel Deze Pagina