Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Steekbal van de tegenstander, ik kom uit met m'n keeper en die schoffelt hem zo onderuit. In fifa 10 kreeg je dan gewoon geel, nu dus rood, zoals het hoort:)

    Wel beetje lelijk dat ze al die penalty's missen.
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Hele mooie bonnen van mensen maar belangrijker is... waar is die dan in Nederland te krijgen. Nog steeds 0 bewijs en ik durf nogmaals te stellen dat we em niet eerder vinden dan maandag/dinsdag in de winkels (in Nederland). Al hoop ik anders uiterard
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    In world cup kon je ook al rood krijgen met keeper.. speelde laatste tegen een vriend van me, hij kreeg rood met Frankrijk, Lloris eraf, Mandanda op doel.. kreeg ie weer rood met keeper, moest ie een speler op doel zetten, stond Sagna te keepen, bakte er nikss van hahaha heb me toch gelachen
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Want?
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo nu ook een aantal keren gespeeld.

    Conclusie is dat het te weinig vernieuwing of verandering is (veel dezelfde goals en celebrations, animaties allemaal gekopieert van Fifa 10 etc) om volle mep te betalen voor deze game. Wacht wel tot ie 10-20 euro is, dan haal ik 'm misschien, of ik sla een jaartje over. Teleurstellend, ondanks dat het allemaal net ff een tikkelje lekkerder speelt dan Fifa 10.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 07 is nu €10,-:emo: Geen enkele Fifa is na 1 of 2 jaar al €10,-
     
  7. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zegt dat er te weinig vernieuwing is, ben je gewoon een noob, punt.
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    2e hands wel

    Iedereen kan z'n mening hebben. Sommige vinden het genoeg verandering, andere niet. Wat maakt jou het uit?
     
  9. Achillias

    Achillias Guest

    Een andere foto dit maal ps3, 70 euro haha.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2010
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat staat op de site. :+
    Ik heb trouwens nu wel genoeg hoesjes gezien, hebben we niet veel aan. 8)
     
  11. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 70 euro wil ik hem nu ook wel hebben.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    €70,- bij de Free Record Shop of Van Leest (oid) zou ik niet erg vinden, heb nog zo'n €20 bon en daarna nog de prijs delen door twee met broer. Dus maar €25 \o/
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Doen ze wel vaker bij games hoor... Want als de een hem voor de release date kan halen en de ander niet heeft de ander meteen een leaderboard achterstand. Heb wel vaker gezien dat ze 'm op de releasedag resetten..
     
  14. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Laten we al die berichten over nieuwe hoesjes etc in de al gespot topic posten.
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Gespot is meer gericht voor de winkels hier lijkt mij, heb je dus niks aan met deze foto's.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hier heb je er ook niks aan. :+
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Welke gek gaat er met die foto's naar de FRS. 'Ja meneer maar in Italië verkopen ze hem al!' :emo:
     
  18. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de releasedatum top !! spanning opbouwen en dan knallen. Ik baal ook wanneer iemand hem al heeft en mij dat komt vertellen. Donder op, ik wil hem zelf ontdekken. Dat is het hoogtepunt van het wachten. Als die lelijke postbezorgster 1 keer in een jaar het lekkerste wijf van de wereld is !!
     
  19. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    De spanning ernaartoe is vele malen leuker dan het uiteindelijke spel zelf, doe niet zo nooberig allemaal ajb, ik verheug me er ook op en iedereen is hier rond de 19 ofzo, als FIFA je grootste probleem is heb je het nog goed voor elkaar. =(



    Wer früher gern Panini-Bildchen gesammelt und ins Heftchen geklebt hat, wird sich über den dieses Jahr integrierten Ultimate-Team-Modus freuen. Hier baut ihr euch eure eigene Traumelf auf, macht in Echtzeit bei spannenden Auktionen Schnäppchen oder legt mal eben in bester Russischer-Ölmagnat-Manier die besten Kicker des Erdballs zusammen in den Warenkorb, um mit dem Dream-Team alles in Grund und Boden zu spielen.

    :), geintegreerde UT dus.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2010
  20. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Christ.. als het nou Duke Nukem Forever release was oke.. maar deze game komt elk fcking jaar uit ffs :')
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina