Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achillias

    Achillias Guest

    Ik zeg toch, wie zegt dat het klopt. Kan zo een fout zijn. Dan nog moet je wachten op de post.
     
  2. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Benieuwd of meneer hotymoty de waarheid spreekt of de boel aan het belazeren is, voor nu ga ik slapen. Ik laat jullie het morgen wel weten.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oké, ga jij mij maar is vertellen wat er zo 'interessant' is aan het meerdere keren posten van het hoesje van FIFA 11 met bonnetje.

    Anyways, ik blijf hier maar even weg... over 1 maand posten de meeste hier toch niet meer. ^^

    Nu ook maar zelf even ontopic gaan dan:

    [yt]l6TfLWugk80[/yt]

    Had ik nog niet gezien
    Heeft iemand Creation Centre trouwens al is uitgeprobeerd?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  4. JBS

    JBS Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doel niet op een echte webshop ;)
     
  5. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    In de boogaard dus? Het zal me benieuwen, ze gaan heus niet iemand daarop voor de gek hounden dat is klantenbinding 0,0
    Ik twijfel er alleen sterk aan, anders had je hem heus wel tussendoor gehaald, of je het nou druk had of niet... FIFA fan blijft FIFA fan.. :p
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  6. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ligt ie er;)
    wrm zou ik liegen?
    en als ie er niet ligt dan kunnen jullie mij mooi de schuld geven maar als ze zeggen dat ie er ligt:confused: dan ken ik er niks aan doen;)
    en ik kan moeilijk tussendoor mijn werk naar de boogaard gaan:p dat ken echt niet
     
  7. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden zij liegen? Klanten wegjagen? Het zal me benieuwen ik hoop dat ik je volledig in het gelijk kan stellen morgen :)
     
  8. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er morgen al winkels zijn die Fifa verkopen
     
  9. Achillias

    Achillias Guest

    Ben jij blind? Allereerst, het betreft hier om een mening, een mening waarin ik iets vaststel. Deze mening is persoonlijk. Daarnaast geef ik ook als argument aan dat ''ik dit vind''.

    Echter betreft het hier een om een foto, een foto van het spel. Dat jij dit niet interessant vind, is zoals ik al eerder zij ''jou'' probleem. Ik vind het wel wat toevoegen in dit topic, en om de reacties zo te lezen, anderen ook.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2010
  10. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    ja anders ga ik wel even langs de shop als ik tijd heb.....}:]:mad:
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Aahh heerlijk, allemaal mensen die niet even een paar daagjes kunnen wachten maar nu gaan stressen waar die te koop is! Deed ik ooit ook, al zijn sommigen hier wel heel enthiousiast8)

    Het is dat ik er nu de tijd/interesse niet meer voor heb om me er druk over te maken. Haal 'm wel en keertje 2e hands:9
     
  12. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, ik probeer je niet zwart te maken of zo, maar begrijp je me argwaan? Het is meer zo van, nu al dat kan toch niet? Maargoed nu ga ik echt slapen bel ze morgenochtend gelijk wel
     
  13. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    trusten mensen we zien t morgen wel
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    jajaja komen hele nuttige reacties uit blabla

    Een gozer heeft hele handige tutorials gemaakt voor het nemen van een vrije trap in FIFA 11:

    [yt]eKjpGG7wH4A[/yt]

    [yt]NFDv0dhk240[/yt]
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Dat jij minder welbespraakt bent is een feit, maar ga niet lopen janken als je toch al weet dat je een discussie verliest.
     
  16. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap je;) maar ik geef jullie ook alleen maar informatie die mij is toegedient. als ie in de winkel is morgen dan gaan jullie allemaal bidden voor mij:b:
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh, dus nu kan ik een discussie die geen feiten bevat opeens verliezen.. oké!
    Hou nou maar op.

    [yt]j_8_INgC4QE[/yt]

    Degene die nog niet snappen hoe je penalties moet nemen, moeten de filmpjes eens doorkijken. :+

    Reviews so far:

    94% in GamesMaster
    10/10 in OPM

    Nog meer?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  18. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie al te koop?!?!??!?!?!?!?!?!?!?! OMG OMG OMG OMG

    Het gaat ieder jaar werkelijk hetzelfde.

    de oudere leden die ervaren over willen komen door te relativeren.
    gasten met 30 posts die zeggen dat ze de game spotten ( en interessant doen hiermee)

    het beste is gewoon om zelf te bellen.

    we kunnen net zo goed de fifa 10 topic hierheen plaatsen, net als fifa 9 en de wk game.
     
  19. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik wil niet enthousiast gaan doen, maar morgen ga ik Gamemania, bart-smit, intertots en dixons sowiso bellen. Haha. Mediamarkt ook misschien. Ja sorry kan toch echt niet wachten!
     
  20. Achillias

    Achillias Guest

    Je bent op je plaats gezet, denk voortaan na voordat je met onzin aan komt zetten. Maar goed, dat was al vanaf het moment je de vraag stelde al duidelijk. Een simpele ziel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina