e plaza verhaal lijkt me niet waar wat ik al d8 . dit haal ik net van een ander forum http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?p=3384123 kan het me zelf eigenlijk ook niet voorstellen want anders waren er wel mensen geweest die hem vandaag al hebben gekocht en die hadden het dan vast wel op een forum of aan vrienden gemeld en die vrienden gingen t dan op een forum zeggen. bedoel kom op nederland heeft zat inwoners. fifa op zn vroegst maandag . maar ja als mensen hier morgen gaan bellen hou ik wel in de gaten. Geen idee waar helaas Treurig Wel e plaza gebeld en zeggen ook te verkopen als een ander begint. maar maandag vond die onwaarschijnlijk ahha _________________
Je hebt meer kans als je persoonlijk langskomt. Aan de telefoon gaan ze dus bijna nooit zeggen dat ze het spel eerder verkopen, vaak kijken ze dan alleen even in de computer
ja maar per filliaal verschilt het misgien? want verkopen ze in bijv rotterdam hoeft nog niet te betekenen dat het in rijswijk niet zo was
Hij is idd sinds paar uurtjes te downloaden, Duits/Hongaars/Italiaans.. FIFA 11 natuurlijk.. En voor 360 , PC versie zie ik nog niet staan