Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je misschien een linkje? :)
     
  2. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat woord is import.

    Veel webshops in de rest van Europa halen hun games uit Engeland door de relatief aardige koers van de euro tov de pond. Zo kunnen ze games tegen een lage prijs hier aanbieden en zo voordeel halen tov hun concurrentie. Door de game een week later uit te brengen in Engeland en de rest van Europa hun eigen versie wel eerder te releasen haal je dat voordeel voor een groot deel weg. Dit omdat veel gamers de game toch zsm willen hebben. :)
     
  3. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ik had wel verwacht dat iemand dat zou zeggen maar ik vind het gewoon een matig spel. Het ziet er ook best lelijk uit.
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Lelijk? tov FIFA :F: moet je even een paar pagina terug kijken:
    mhh heb zie hieronder geciteerd. spreek je zo weer ;)

     
  5. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je aan het spelen bent is FIFA mooier imo.
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hoewel ik heel wat PESsen heb gespeeld heb ik me nooit in WE verdiept/naar gekeken.

    Kan iemand me in 1-2 zinnen uitleggen waarom er uberhaupt 2 verschillende versies moeten bestaan? (ik neem aan dat ze beiden door hetzelfde dev team inelkaar worden gesleuteld, of niet?)

    Ik zou graag de beste versie willen spelen namelijk, en zou vreemd zijn als alleen de 'iets mindere versie' in Europa (continent van voetbal bij uitstek) wordt verkocht, waarbij ik aanneem dat WE niet op een standaard Europeese PAL xbox 360 werkt.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij PES niks vindt, dan mag dat toch gewoon. Gelijk wordt hij aangevallen. FIFA vind ik ook wel iets mooier eruit zien. Qua gezichten misschien niet, maar het totaalplaatje wel.

    Ik vind alleen zijn argument dat zijn passes niet aankomen niet echt overtuigend. Doet me denken aan een paar medeleerlingen toen ik examens deed op de middelbare die gingen klagen bij LAKS over een examen dat 'te moeilijk' was. 8)
     
  8. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik pass gewoon naar messi en dan komt ie in de poten van Van Buyten. Terwijl messi fucking vrij stond. En dan zijn er genoeg voorbeelden van dit.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee hoor, oneens. Ga nou maar lekker even een weekje oefenen en dan horen we je wel weer ;)
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik heb de retailversie nu al een paar dagen, en verkeerde passes liggen in negen van de tien gevallen aan jezelf. Het passen is simpelweg scherper afgesteld: je moet goed de juiste richting kiezen en dit in combinatie met de juiste snelheid van de bal (passknop kort of lang indrukken). Wijk je af of speel je de bal in een verkeerde snelheid, dan zal deze simpelweg bij de tegenpartij belanden.

    Het gaat me te ver om te zeggen dat PES 11 ons opnieuw leert voetballen, je moet er simpelweg niet meer vanuit gaan dat een druk op de passknop voldoende is om hem bij je medespeler uit te laten komen, of deze nu vrij staat of niet.
     
  11. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol geen zin om een spel dat ik saai en houterig vind te spelen :thumbs:
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Daar is een demo voor. Gratis testen en als je het niks vindt dan hou je je geld op zak.

    Maar ja, wij vinden PES wel leuk dus jij hebt hier (en je zegt het zelf) dus niets (meer) te zoeken ... GOODBYE!
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Dat is uiteraard je goed recht, maar als je een game amper gespeeld hebt is het ook lastig je kritieken serieus te nemen ;)
     
  14. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    2 potjes vind ik genoeg. Ik ga niet een maand lang inkomen voordat ik normale passes kan geven. Ik ben gewoon best goed in FIFA en de oude Pessen vond ik passen wel easy.
     
  15. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide games (Pes & Fifa) zijn gewoon goed.
    Toch vind ik dat je ze niet kan vergelijken. Ben altijd een pes fan geweest tot Pro evo 2008, Daarna overgestapt op fifa. Maar moet echt zeggen dat Pro evo 2011 echt een goede kant opgaat.Het pasen gaat in Pro evo 2011 gewoon net ff wat beter dan in fifa 11.
    Alleen het lopen in fifa vind ik dan weer iets beter, net als de skills die je kan doen in fifa. Maar beide games zijn gewoon goed. Fifa is zoals ik verwachtte goed maar niet erg bijzonder qua aanpassingen. En pro evo heeft me echt verrast. Als fifa geen clubs had was ik allang weer teruggestapt naar pro evo.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij altijd voor de makkelijkste game wil gaan dan mag dat. Zelf begint het me dan al snel te vervelen, voor mij wordt het dan al niet leuk meer. Beetje uitdaging moet er wel in zitten.
     
  17. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja fifa is inderdaad een stuk makkelijker om te spelen dan pes. Meeste uitdaging zit op dit moment bij pes. Ik heb pes 2 jaar niet gespeeld en weet niet wat ik nu meemaak. Ondanks dat ik pes 2010 wel had maar eigenlijk nooit gespeeld.
     
  18. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ik vind het gewoon niet lekker spelen PES, heel lomp en houterig.
     
  19. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    @sammy hoeveel potjes heb je gespeeld ?
    Je kan pas een echte mening geven na vaak spelen.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ja okee je mening is nou wel duidelijk. je hebt in 6 post allemaal hetzelfde gezegd; dat je pes houterig vind [en te moeilijk] en fifa is gewoon meer jou spel. okee mag. heb je nog andere dingen te melden?

    @ Domiolierook ik dacht dat hij een paar posts gelede 2 zei :confused: maar weet niet zeker
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina