Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nog niet, hoop dat ik hem vandaag nog spreek en dat hij hem dan onder de balie door kan verkopen :p

    Ea bellen kan ook :p en dan vertellen dat het buitenland hem ook al verkoopt :p geef je dan alleen weinig kans.
    Meestal werken er mensen die er niks van weten. Had problemen met fifa 10 en toen vroeg die vrouw wat fifa 10 is -.-''
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  2. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je belt alsof je het hoofdkantoor bent:p
     
  3. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dan moet ik dus bijvoorbeeld naar Volendam bellen (hoofdkantoor Bart Smit) om te zeggen dat zij moeten zeggen tegen Voorburg ja verkoop FIFA 11 maar omdat iemand in Italië hem ook heeft. Nee dat gaat echt potten breken.. :x
     
  4. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Dat zou te grappig zijn als het nog zou lukken :lol::lol:
     
  5. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je overvalt de winkel in kwestie:+
     
  6. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik opzich wel doen met #31# :9
    Uiteindelijk zal dat wel mislopen aangezien je vast iets moet zeggen over een nummer of naam of weet ik veel wat.
     
  7. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me nog wel herinneren met fifa 10. paar dagen voor de release gehaald in de weimarstraat bij gameshop. Zat ik daar tot sluitingstijd omdat de wagen die de games zou komen brengen vermist was :confused:
     
  8. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

    Weimarstraat zeker al geprobeerd?
     
  9. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar komen de spellen altijd eerst binnen voordat ze naar de andere gameshop filiaalen gaan :p
    Maar die hadden hem ook nog niet binnen.
     
  10. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt vooralsnog of het spel alleen maar in Italie verkocht wordt
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Serieus, kap de spam over waar je de game niet kunt vinden. Dat geeft alleen maar chaos en het interesseert niemand.

    Gezien de game schijnbaar al verspreid is, mogen jullie weer deze thread gebruiken, op voorwaarde dat het hier schoon blijft. Hier praten we over Fifa, niet over de Bart Smit.
     
  12. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar mensen in Engeland hebben hem ook. Maar die hebben het spel van EA zelf gekregen.
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar even voor de goede orde. De mensen die Fifa 10 en World cup 2010 hebben, gaan deze game ook voor 50-60 euro halen? Dan krijg je wat updates met teams/spelers, een enkele nieuwe animatie (omver gegooid worden door medespelers na goal, woa! en.. tsja wat verder)? Prima dat jullie 't kopen natuurlijk, maar ik kan dat echt niet begrijpen.
     
  14. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    FIFA 10 en wk is iets anders . Mensen die strax over 1 maand FIFA 10 hebben kunnen amper nog online omdat bijna iedereen fifa11 heeft en FIFA 10 alle trophy,'s gehaald en gaan dus 11 spelen. Dat is een game/voetbal fan zoals ik
     
  15. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou World Cup ook nooit kopen. Maar jij vertelt het wel erg simpel. Ik weet niet of je de Demo heb gespeeld & fifa 10 echt serieus dan weet je dat er een verschil in 10 & 11 zit.
     
  16. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja, Halo 3 en Halo reach zijn ook bijna hetzelfde, en toch koopt iedereen het.
     
  17. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte voetballiefhebbers kopen elk jaar een nieuwe footy. Alleen alle bijgewerkte transfers is voor mij al genoeg reden om elk jaar een nieuwe FIFA te kopen.
     
  18. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Same.
     
  19. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hate to say i told you so, maar ik dacht dat het volgens een aantal mensen onmogelijk was dat FIFA al bij retailers zou aankomen vandaag?

    Wel jammer dat niemand hem in de verkoop gooit, maar ga straks voor de zekerheid wel even een rondje langs de velden (haha :p ) maken hier in de stad.
     
  20. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @un4

    zolang niemand een foto met bon van een nl winkel heeft, beschouw ik het als onzin verhalen. Doen meer winkels, beetje boel gek maken door te zeggen we hebben al maar verkopen niet... Ik wil foto's of bewijzen van levering in zo'n winkel ;)

    buiten dat ik weet en ken het schema van leveren rondom FIFA...En dat is dus maandag. Als men niet wil geloven dan is dat jammer. Feit is: er is nul bewijs.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina