Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet Singapore nog doen, misschien later vanavond nog.
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Kolere, ik vind het wel moeilijk om m'n focus te behouden. Hoeveel procent van de echte race doen jullie. Ik had 40% gedaan.
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke car setup gebruiken jullie voor een droog en nat wegdek?
    Je kan dus bij speed en downforce kiezen voor lowest, low, very low, average, high, very high en highest en bij handling voor understeer, average en oversteer.

    Normaal gebruik ik average, maja dan heb je niet zo'n hoge speed maar wél een fijne wegligging.
    Lastig...
     
  4. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je bij F1 2010 veel upgrades voor de wagens?
    Zijn er überhaubt wel upgrades?
     
  5. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt upgrades, gedurende het seizoen komen ze vanzelf.
     
  6. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi.
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    even een vraag ik speel op easy maar nu geeft de auto automatisch gas en remt ook automatisch. Hoe verander ik dat?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Beste kun je bij nat weer gewoon je option of prime tires behouden8)

    Reed net in Shanghai op een compleet nat wegdek 2 seconden sneller met de options dan met de intermediates :emo:
     
  9. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, die pitbug kan best frustrerend zijn!
    Reed ik op kaula lumpur, stond tweede en ga pitten, waarna vervolgens de rest van de racers me volgde en ook ging pitten en ook nog eerder weg mocht dan ik!
    waardoor ik vervolgens wegreed als 24ste..:confused:
    Huppa, weg hele race!

    Waarschijnlijk is het al genoemd en mis ik het, maar waarom komt F1 niet hier(<<<<<<<<<-----) bij je Xboxlive gamertag te staan??
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kolere, wat is het moeilijk. Straks moet 'm nog op easy gaan zetten. Wordt helemaal eraf gereden bij iedereen nu. Eerste race op normal won ik MAKKELIJk, daarna werd het elke race moeilijker, nu is het niet meer te doen. Zelfde instellingen, niets veranderd, lijkt me dus een bug.
     
  11. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijkheidsgraad is idd all over the place. Had hem van pro weer op intermediate gezet omdat ik in de races na mijn stop telkens 24e was en verder ook niet meer kon inhalen. Wist in Canada, in de regen, een race te winnen, maar tijdens de race deed de AI weer eens gek: Rosberg lag tweede op 8 seconden achterstand. Het bleef regenen maar mijn rondetijden werden wel steeds beter. Plots komt Rosberg met twee seconden per ronde dichterbij, weet tot op een halve seconde te naderen en verliest vervolgens weer vier seconden in de laatste 2 ronden
     
  12. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon op medium spelen dan; dan wordt er niet meer automatisch geremd.

    medium is in feite makkelijker dan easy want door dat automatisch remmen mis je snelheid
     
  13. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook gewoon op Easy spelen en dan zelf alles apart instellen wat voor hulp je wel wilt en niet, druk op A/enter waar je easy, medium etc. kan kiezen.
     
  14. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in monaco, en de AI is egt abnormaal goed, de snelste tijd is 3 seconden beter dan mijn beste, en ik speel op amateur, wth?!
     
  15. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2

    De 2de van rechts :)
     
  16. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    20% dat vind ik meer dan genoeg.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Zelfs dat vind ik met al die hectiek al best veel worden. 8)
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Meh, ik speel dus op Hard, maar zoals sommige mensen hier al aangaven: Vanaf Catalunya lijkt de A.I. wel een boost te krijgen ofzo. Het is zowaar de eerste baan die ik echt goed ken (Forza 3 ) maar met een F1 bolide is het toch net eventjes anders, vooral die laatste chicane. Daarna krijg je Monaco, nou dat was ook geen succes, alhoewel het na een paar rondes verkennen toch wel wat beter ging. Helaas valt het waarschuwingsysteem een beetje tegen (te streng, onredelijk) en dat leek ik vooral te merken op Monaco vanwege de drukte bij sommige bochten.

    Na Monaco kon ik weer een beetje meekomen met de rest, maar helaas werden de 2 races erna verpest door de pitbug. Je gaat naar binnen als 8e, bent als eerste klaar, maar vervolgens laat die lollipop kerel je onnodig lang wachten en kom je dus op een +- 20e plaats uiteindelijk...

    Het is een leuk spel, maar de bugs/fouten maken het een beetje irritant. Codemasters moet wel even doorwerken met die patch :9
     
  19. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Van dat forum van hun wordt je niet vrolijk.

    Quali AI bestaat niet, die tijden worden gewoon verzonnen. Confirmed by Steve.

    En nu zitten er een aantal gasten die ook beweren dat er in de race ook geen AI is. Dat zou echt een schande zijn.

    En dat forum staat vol met mensen die pissed zijn over the amount of bugs.

    Nouja, schijt, ik ga hem sowieso halen, even die bugs afwachten zodat ik bugvrij kan starten.
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik snap niet dat ze al die bugs over het hooft hebben gezien :mad:
    Ook sector 3 tijden op je monitor krijg je niet te zien.

    Fastest lap na GP niet aanwezig.

    Ghost in time trial kun je niet uitzetten :mad:
    En de multiplayer vind ik ook veelst te beperkt anno 2010.


    Ze zijn aardig pisst off op het CM forum.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2010

Deel Deze Pagina