Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb gister nog een "bug" ontdekt. Als je de rewind gebruikt tijdens Kwalificatie dan wordt de tijd erbij opgeteld. Gister op Monaco 3 X achterelkaar de rewind gebruikt en kreeg hierdoor een laptime van 2.45 min. Waar ik normaliter 1.25 min rijd. Ik weet het rewind is voor "noobs" maar dit hoort niet.

    Voor de rest alle bekende "bugs" al meerder malen meegemaakt. Helaas.

    Maakt het spel voor mij toch minder leuk. Snap ook niet dat de reviewers hier niks over zeggen. Ik had al na 2 race weekends alle "bugs" gezien. Ik neem aan dat een beetje goede reviewer het spel helemaal kapot speelt en dan zijn eerlijke mening, gebaseerd op feiten, geeft. Ik begin hier nu toch aan te twijfelen. Kan me geen review herinneren waar ook maar 1 "bug" in wordt genoemd.
    Ook dat in Q de tijden niet echt gereden worden door de AI heb ik al meegemaakt. Reed gister in Monaco en zag ineens Vettel voor mij rijden. Ik dacht, bingo, hem volgen en dan heb ik een goede tijd. Ik rijd dus het hele rondje achter hem aan, op sommige stukken moet ik mij zelfs inhouden, ben dus in tijd 5 sec langzamer. Kan dus nooit. Dit vind ik eigenlijk de grootste blunder van CM. Bederft voor mij de hele sfeer van het spel.

    Heb het spel geinstalleerd op de harde schijf en heb toch wel last van framedrops. Vooral gister op Monaco. Niet normaal meer. Dat is echt funest voor racegames.

    Ik wil bij deze dan ook aanbieden bij CM om in het testteam te werken. Want het testteam wat dit over het hoofd ziet, moet ontslagen worden.

    Ik heb zelf alleen een xbox360 en heb heel lang gewacht op een F1 spel. Heb zelfs overwogen om een PS3 te halen, alleen voor een F1 spel. Ik ben daarom wel blij met dit spel. Als je niet kijkt naar de "bugs" en over de baan raced, dan is het toch wel een heel mooi en goed spel. Zeker met het weer systeem. Dat ziet er schitterend uit. WAUW! Als ik een cijfer moet geven dan is dat een 7.

    PS: heeft CM al gereageerd op al die klachten en "bugs"?
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Enige wat ik zo weet is
    En op hun forum heeft een game designer een thread gemaakt waarin hij aangeeft dat dat ze met de pitstop bug aan de slag gaan


    edit//als je de twitter van Steven Hood (chef designer) door leest zie je wel dat ze naar alle problemen gaan kijken. Kijken is een ding, hoop dat ze er ook wat aan gaan doen :+
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    wat ben ik blij dat ik dit spel eerst gedownload heb voor de PC in plaats van gelijk voor de xbox te kopen ;)
    alles ziet er heel mooi uit enzo geweldig allemaal maar GVD met de kwalificatie
    ik rij volgens mij bijna alleen op de baan had al een 24e tijd ik klopt die tijd met dik 4 sec en het was een verschil tot de 10e plaats ofzo maar nee hoor ineens zijn alle AI's ook sneller zonder dat ze eigenlijk reden

    dit dan monaco nog 6 rondjes ik raak de muur ik begin te spinnen komt hamilton aan die op p1 reed en ik op p24 :+ knalt tegen me aan verliest de voor vleugel een band vloog er af rijd nog rustig naar de pits :+ en word nog 2e ook :confused:
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb tot nu toe (gelukkig) nog niet veel last gehad van de problemen/bugs die ik overal lees (behalve dan iets te lang moeten wachten in de pitstraat). Van wat ik lees dat de tegenstand opeens moeilijker is; ik ben nog niet zo ver, maar voor de mensen die hier last van hebben, doen jullie ook de r&d testen? Ik kan me voorstellen dat als je dat niet doet, je auto niet 'ontwikkeld' en de tegenstand sneller wordt. Verder vind ik het nog steeds een heerlijk spel, hoewel het natuurlijk schandalig is dat een spel met zoveel bugs in de winkel is komen te liggen. Vooral dat van die pitstops moeten ze geweten hebben (bij het testen)...
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    R&D testen? 8)
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    hij bedoeld als je in de practice sesie zit je aan de enegineer een R&D upgrade kan aan vragen ;) dan moet je binnen 4 ronden een bepaalde tijd rijden en je krijgt em ;)
     
  7. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik lees hier over alle bugs in het spel en vind het idd erg jammer dat deze er in zitten. Tijd waarnemingen in een race game moeten idd gewoon kloppen. Pitstops zijn erg frustrerend ging als derde naar binnen en kom als 14 naar buiten. Kan gewoon echt niet. Maar heeft iemand hier ook al gemerkt dat de tijden in time trial niet worden opgeslagen? Dat vind ik pas frustrerend!
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ondanks de bugs geniet in van het spel. Hoop alleen dat ze snel die pitbug fixen, want dat is het vervelendste!
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je toch alleen doen als de 'first driver' ben? Oftwel, in het begin kan dat niet omdat je altijd second driver bent.
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik kon het all bij de 2e race lijkt me niet dat ik dan al 1e rijder ben denk ik ;)
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    nee dat wordt meteen afgestraft
    en tijdens career is het echt erg met straffen enzo :+
    bij de start eerste bocht ik raakte iemand tegen de achterkant GVD een klein tikje vleugel was zelfs nog heel en ik kreeg een penalty :+
    en in het echt komt in bijna elke race 1 of meerdere niet goed door de 1e bocht
    in de game rijd iedereen er vloeiend door heen :p

    (offtopic: ik ben een beetje bang dat vettel alonso voorbij wil gaan in de 1e bocht en dat dat op de kop verkeerd gaat :eek: zo'n voorgevoel heb ik )
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel een timetrial in ja , of je kan glitchen durf ik niet te zeggen maar als je het gras aanraakt of maar een beetje afsnijdt dan telt je tijd al niet.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Daar wordt ik wel blij van :)

    En als ook nog bevestigd kan worden dat je met een silver abbo gewoon mee kan doen in de time trail leaderboards is het helemaal mooi :)

    Ben hem nu eventjes voor de PC aan het binnen harken. Als m'n laptop 't trekt en het speelt een beetje leuk, haal ik 'm volgende week voor de xbox denk ik. Iemand toevallig die de bugs zo zat is en hem aan mij wil verkopen :+ ?
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je hem best verkopen hoor voor 60,- euro :+
     
  15. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind online wel vet tot nu toe...

    de meeste spelen wel fair enzo, had net ook een pole position game met 1 gast en het was echt spannend op het eind zat er maar 1 tiende tussen ons...

    In het begin is het nog ff aftasten met de banden... oprijden snelle ronden rijden en dan vers rubber eronder en gaan :thumbs:

    Je merkt dan echt dat je sneller kan met vers rubber, das wel vet.

    Merk je eingelijk verschil met autos online? of zijn ze even snel?
     
  16. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    damnit....ik begin met steeds meer te ergeren aan de game. Is zo buggy dat ik hem alweer heel snel ga verkopen. M.n. de pitstop glitch en de AI baren met zorgen....gewoon unfair. Ook de haperende framerate op vrijwel lege tracks vind ik eigenlijk onvergeeflijk voor een F1 game die het toch moet hebben van zijn snelheid. Speel Forza 3 nog eens met een dikke audi op Suzuka en je snapt wat ik bedoel...dat gaat tenminste vloeiend. Maar goed...sommige mensen zijn blijkbaar wat gevoeliger voor framedrops dan anderen

    Hoe kan het ook in vredesnaam mogelijk zijn dat ik als 12 finish, eerste sta op mijn eigen leaderbord en die muts van een manager begint te zeuren dat de baas niet vrolijk is??? :mad:

    Steek er nog wat tijd in, maar zal wel snel marktplaats.nl worden

    Baal hier wel van...had me er gigantisch op verheugd. Op zich ook een eye-opener voor wat betreft gamereviews. Veel reviews waren unaniem vol lof. Dat bewijst dus dat de gemiddelde reviewer hier amper tijd in heeft gestoken. Je maakt mij niet wijs dat deze bugs je na een paar uur spelen niet opvallen.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Omdat je je objective niet gehaald hebt?

    Ik heb ook al een aantal uurtjes er op zitten, maar nog geen last gehad van bugs. Framedrops al wel, vooral met regen maar als het me te erg wordt dan zet ik wel een paar settings lager (lange leve pc gaming) :+.
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik snap niet dat tallon zoveel frame drops heeft.. ik heb er nagenoeg geen last van, heel soms dat me beeld 1 sec freezed meer niet
     
  19. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Bij mij unlocken niet alle achievements, hebben meer mensen hier last van?
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke unlocken niet?
     

Deel Deze Pagina