[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie MVP, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    AC 3 (:
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Omdat ik sowieso FIFA 11 wil gaan halen, heb ik nog ruimte voor 1 andere game in deze 2 weken.

    Nu zit ik gigantisch erg te twijfelen tussen Halo: Reach & Dead Rising 2. Ja, totaal verschillende games en ze spreken mij beiden erg aan.

    Ik heb gigantisch genoten van Dead Rising 1. Het was nieuw, leuk en lekker moeilijk. Van de Halo games heb ik alleen Halo 3 gespeeld en een klein stuk Halo ODST. Nu heb ik in Halo 3 zowat alle filmpjes geskipped, om niets van het verhaal te weten te komen, dus heb deze game eigenlijk gewoon "doorgeknald". Halo ODST heb ik eigenlijk erg weinig gespeeld.

    Halo 3 heeft mij pas de laatste paar levels echt weten te boeien. Het was een redelijk fijne game. Nu hoor ik natuurlijk dat Reach de beste is van allemaal en ideaal als je bekend wil raken met het Halo universum.

    Dus ik zit heel erg te twijfelen...
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Opvallend dat je bij Halo alleen wat singleplayer elementen opnoemt, terwijl Halo natuurlijk voor een enorm deel nog uit multiplayer bestaat: een van de redenen dat Halo zo enorm vaak over de toonbank gaat. Als je dus wat online wilt spelen kun je met Halo gerust een halfjaartje door.
     
  4. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Halo Reach erg vet.

    Heb geen ervaring met Dead Rising

    dus Halo Reach raad ik je aan :)
     
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Online ben ik echt heel slecht in Halo, dus na een paar keer hield ik het al voor gezien. Geef me dan liever Gears of War of Call of Duty. Natuurlijk is het oefening baart kunst, maarja, je moet er wel het geduld voor hebben. Omdat 50% van de Halo Reach spelers al ellendig lang Halo spelen, zijn er gewoon goed in en om minimaal een beetje bij te kunnen benen, moet ik toch er een aantal maanden in stoppen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Dat moet meevallen. Ik heb Halo (Reach) van de week ook voor het eerst ooit gespeeld, en natuurlijk werd ik compleet afgemaakt, wist niet wat ik deed en liep als een kip zonder kop in het rond. Maar als je CoD een beetje kan, heb je dus ervaring met FPS. En in principe zijn alle FPS aan elkaar gelijk: wie kan het beste mikken. Wat rest is alleen de game zelf te leren, qua hitpoints, maps, goede en slechte wapens, classes etc. Dit kun je echt wel onder de knie krijgen hoor! Gewoon ff een maandje spelen.
     
  7. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok Ok,


    Wat dacht je van just cause 2? in mij opinie gewoon een leuk free-roaming game.

    je kunt je met just cause 2 zeer goed vermaken, maar het is zeker niet de beste titel.

    Halo reach zeker ook een aanrader.
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Huh? Ik snap niet waarom je Just Cause 2 aanraadt als ik twijfel tussen Dead Rising 2 of Halo Reach? Of refereer je naar iemand anders? Dat kan natuurlijk ook nog.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Refereren aan of verwijzen naar :+
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Nvm... :/ Heb Halo Reach al gekocht (Op verzoek van vele maten XD)
     
  11. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Twijfel tussen halo reach, maffia II en RDR :mad:
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo Reach
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Reach! (of RDR als je geen interesse hebt im multiplayer)
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou atm geen nieuwprijs meer betalen voor RDR. Misschien beide; RDR van de Bazaar en Reach gewoon in de winkel (die is ook al relatief goedkoop).
     
  15. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    heey allemaal

    ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar offline muliplayer spellen dus die je samen op 1 xbox kunt spelen. en dan niet van die spellen dat je tegen elkaar moet spelen bijv in cod 3 dat je elkaar op moet zoeken en elkaar neer moet knallen en klaar, maar echt een spel dat je bijv het single spel met zijn 2e kunt doorlopen en moet samenwerken om het uit te kunnen spelen.

    ik hoop dat jullie een paar weten

    alvast bedankt

    groetjes marijke
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Fable 2 heeft offline co-op. Gears of War kun je volgens mij ook offline co-oppen?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja, en Halo Reach natuurlijk. En een sloot XBL Arcade games (o.a. Castle Crashers).
     
  18. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Wil weer wat nieuwe games hebben voor de Xbox 360, wat vinden jullie ervan welke moet ik wegstrepen? zijn eigenlijk allemaal wel mijn games, maar misschien heeft een bepaald spel wel een slechte naam... laat het me weten!

    Red Dead Redemption
    Mafia 2
    Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
    just cause 2
    Blur
    F1 2010
    Kanye And Lynch 2
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Kane and linch schijnt heel kort te zijn, dus die zou ik persoonlijk wegstrepen.
    Just cause 2 heb ik zelf ook en vind het een bijzonder leuk spel, lekker chaos maken met je parachute en grapple hook.
    Mafia 2 is vooral aan te raden vanwege het verhaal dat super tof is.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Left 4 Dead 1 en 2.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina