Ik heb ook niet echt last van de bugs.. De eerste race in Bahrein dacht ik echt dat dit spel toch niks voor mij zou. Ik kwalificeerde na heel veel moeite op de 19e stek. En door veelvuldig eraf te schieten finishte ik op 2 laps als 24e. Maar ik geef niet zomaar op! De 2e race heb ik net gereden. Ik kwalificeerde op een nette 7e stek en kwam uiteindelijk terecht op de 4e stek. Helaas schoot ik er toch nog af en moest ik naar de pits voor een nieuwe voorvleugel. Ik kwam als 14e terug op de baan en ben uiteindelijk 11e geworden. Dus helaas niet in de punten, maar dit biedt wel perspectief
Ik kan me niet voorstellen dat sommige mensen erg veel last hebben van bugs, en andere mensen weer niet. Elk exemplaar is toch het zelfde lijkt mij?
20% vind ik wel erg weinig, dan heb je amper focus nodig. Het wordt pas pittig na een lap of 17/18. De volgende race ga ik denk ik gewoon full rijden Tsja, misschien ga ik het nog ondervinden, ik heb het spel nog niet zoveel gespeeld
Zalig, gas geven met het rechterpookje... Gas is zo stukken beter te doseren! Verder erg vette game. Jammer van de bugs (waar ik nog geen last van heb gehad), maar ik ga ervanuit dat er gepatched gaat worden.
Zou het? Ik heb er niet overdreven veel last van, maar op sommige punten zie ik toch duidelijk framedrops. Misschien hebben sommige mensen het gewoon niet in de gaten, zo erg is het ook weer niet.
Op de PS3 had ik bij wat bochten in Monaco last van een lagere framerate. Op de circuits die in de career voor Monaco komen had ik er geen last van
Er was ook iemand die zei dat het op de HDD installeren van de game hielp. Ik heb dat en kan je haast zweren dat ik er geen last van heb. Ook online niet, in career niet, time trial niet en de game niet.
Maarjah, ik installeer al mijn games op de HDD en vooral op banen waar de omgeving snel voorbij komt merk ik toch wat vertraging . Boeiuh! Zoals ik al zei, de momenten dat ik drops mee maak zijn minimaal, voor mij geen ergernis
Ik heb er gewoon vanaf de disk ook bijna geen last van. Heb alleen framedrops gehad als je de pits uitrijd en wat ook heel wazig was,ik kreeg een bosting en bekeek het op de replay en de auto die in mij crashte was na 1sec gewoon pleite de stukken vlogen nog in het rond maar geen auto te vinden in het scherm
Hier wel last van framedrops tijdens de game maar daar kan ik wel mee leven. Wel vreemd dat sommige gasten bij mij niet lijken te pitten. Liuzzi die al 2x gewonnen heeft bijvoorbeeld..
Heb heel af en toe last van stotterend beeld. Niet zo heel vaak maar dan lijkt het alsof je heel erg lag hebt terwijl je offline speelt.
Je moet het uiteindelijk ook zelf weten. Ik kijk alleen naar oplossingen als ik ze nodig heb of al mensen mij erop wijzen.