ik ook, vind akimbo magnum/deagle maar kut, daarom was ik trots op de score. maar ik heb alle challenges zon beetje klaar dus doe nu 500 kills met elk wapen.
Hij is een beetje zand-goud en dan ook iets kleiner dan de hele breedte. En dat is master title. Die gouden krijg je bij 1000 headshot, en die zilveren bij 2500 kills.
Sooow, ik ben pro! Had drie weken niet meer gespeeld, omdat ik uit huis woon tegenwoordig. Ik hier bij m'n ouders weer eens opstarten, FFA op Wasteland, BAM nuke. 1e nuke dit prestige.
Je kan dit zelf aangeven of je met of zonder wilt spelen, maar ik heb nog nooit een match er op zien staan met noobtubes aan Tenminste toen ik nog Gamebattles speelde (Heel CoD 4 + eerste paar maanden MW2)
Ja klopt, je kan ook aangeven wat voor equipments er wel of niet mogen, en add-ons voor wapen. Maar een clanmatch is niet online, het is in een private match. Dus ik denk dat je niet bij zo'n potje was gekomen(@Scarluuk).
Ik vind het echt ziek dat je vaak een nuke haalt. Ik was in MW1 best goed, en schoot ik wel elk potje een 12 tot 15 killstreak met soms een uitschieter. Maar 25 vind ik echt ziek! Ook best apart dat alle pro's op dit forum zitten, ik heb toch al best wat potjes gespeeld en ben nog nooit iemand tegengekomen die een nuke had.
Ik zit ook pas op 2 met 30 dagen speeltijd hoor. Welke gametype speel je vooral? In Team-Deathmatch komt het niet zoveel voor. Had bijna m'n 3e nuke net, maar mijn broers kwamen kutten en zetten de 360 uit op 23 kills.
7 kills is eigelijk al genoeg voor nuke. in TDM wat lastiger, maar bijvoorbeeld ground war is 7 kills, nuke
Ja. Ik doe Domination. Bij 7 kill streak Harrier, die haalt altijd wel de Choppergunner ( 11ks) En met beetje geluk haal je met de ChopperGunner de 25 killstreak.