Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vind het zelf geen ramp, er komt GENOEG dit jaar qua games, en qua RPGs ook. Persoonlijk vind ik Arcania er beter uitzien qua sfeer en hij lijkt me toffer als ik zo die gameplay videos bekijk. Maar uiteraard valt daar pas echt achter te komen wanneer je het zelf speelt.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En als we nu eens wachten totdat de ontwikkelaar zelf met een voor ons welverdiende officiele release aankondiging komt. ;)

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Leuk, dat is dus net na mijn vakantie. :mad:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je zal het maar meemaken. :+

Ik ben er inmiddels wel overheen, maar blijf het achterlijk vinden dat je over je eigen product niet eens duidelijkheid geeft/wilt geven. :x

6. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat die nog tegen Kerstmis zal uitkomen.
    En dan eens rustig bekijken of deze game me kan bekoren. Meestal als ik een hoesje bekijk van een game in de winkel "voel" ik aan of ik die game echt wil gaan spelen of liever niet .. mijn intuïtief gevoel bedriegd me zelden! :p
    En ook beniewd naar reacties hier op het forum :) .

En als al de langverwachte RPG's die dit najaar uikomen toch een tegenvaller wordt, dan blijf ik gewoon lekker Divine Divinity spelen, eindeloos ... hoewel ik nu al weet dat ik wél de Dragon Knight Saga (= re-mastered Ego Draconis + Flames of Vengeance) voor op m'n xbox aanschaf ! Die zou ergens in november uitkomen als ik me niet vergis.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik neem mijn worden maar gauw terug dat Arcania er beter uitziet, ik heb zojuist youtube eens geraadpleegt voor wat gameplay videos en er stonden genoeg bij die ik niet kende van Two Worlds II. Maar holy shit....dit is fucking nice!!!!!!

Mochten de videos oud zijn (zijn ze sowieso, maar ik bedoel..hier al gepost) mijn excuus.

[yt]MkW5rEpEUPQ[/yt]

Is dat 360? Zo ja...damn netjes!!!!!!

[yt]5O7VAMFbh2g[/yt]

Echt gaaf hoe alles eruit ziet, die characters, de combat, die tovenaar is echt zwaar bruut. Echt 'two worlds' verschil met het eerste deel als ik het zo zie, niet normaal. Physics bij dat hangende lampje, prachtige lichteffecten. Damn, ik hoop echt dat dit 360 footage is.

[yt]PI5FAp0t2BI[/yt]

Xbox 360 gameplay!!!!

[yt]LMuyhdR52Mo[/yt]

Kijk hoe soepel zeg...als je dan naar Arcania op 360 kijkt qua performance (demo) dan wint deze het op alle fronten.

Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, Two Worlds II ziet er super strak uit. Die release date is nog steeds onduidelijk? En was er nou en demo aangekondigd?

Vond wel deze boxshot, weet niet of het er al stond?

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op de forum van Two Worlds II zeggen ze 21 oktober, dat het ook bevestigd is.

http://board.zuxxez.com/showthread.php?t=34864

Maar het ziet er echt verbazingwekkend goed uit, heel vet ook het stukje dat de speler zo'n doos oppakt en die kan weggooien, dat zijn echt on-RPG achtige dingen maar wel heel erg vet. Hoewel het ook in Oblivion en Fallout kon, kon het nog niet eerder in andere third person games volgens mij. Het verschil tussen TWII en I is echt ongelooflijk. Die mage doet me ook echt aan Gandalf denken, eindelijk een echt toffe look voor mages. Het gaat nog lastig worden , de keuze tussen wat ik wil worden, warrior,mage,etc.

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik denk dat deze wel wat pittiger wordt dan Arcania... of uitgebreider, qua rpg-scheisse...

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, het ziet er ook veel meer 'finished' uit dan Arcania. Het draait retesoepel, ziet er prachtig uit, goeie combat zo te zien. Vette sfeer, echt DAMN nice. Damn...misschien wacht ik wel met Arcania halen.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die eerste trailer was zo kut dat ik daardoor nog steeds twijfel of ik de game wil. :+
    Slechte eerste deel + heel slechte eerste trailer brengt de twijfels toch naar boven.

Misschien nog wat meer gameplay bekijken...En reviews afwachten.

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    @BK: Ja, die richting begin ook steeds meer op te denken. Toen ik voor het eerst gameplay zag van Arcania, was ik snel verkocht. Two Worlds II ben ik pas later serieus gaan overwegen. Veel mogelijkheden qua crafting etc., en het ziet er ook supermooi uit. Dus ik denk inderdaad dat het deze gaat worden voor mij.

@Dulle: M.i. zien die recentere (degene die ik heb gezien) gameplayvids er echt wel strak uit. En als je de previews naleest, blijken de rpg-aspecten ook goed uitgewerkt te zijn.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het, maar ik kom toch nog steeds terug op die trailer. Ik vond em tenenkrommend slecht. Kwam zo pretentieus op me over, met zo een slechte animaties. Als dat representatief is voor de rest van de game... =(

Ik ben bang dat deze game zichzelf veel te serieus neemt. Divinity had ook slechte animaties (maar dan op een andere manier), maar daar heb ik geen seconde getwijfeld of ik em zou kopen.

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb die trailer nooit gezien volgens mij :eek:

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zal em even opzoeken. Dan kijk ik zelf ook gelijk opnieuw. Dan weet ik gelijk of het misschien in mijn herinnering gewoon slechter is gemaakt.

zo:
    [GT]58794[/GT]

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Die teaser laat geen enkele gameplay zien, terwijl die videos die ik geplaatst heb genoeg gameplay laten zien. Dit is trouwens niet de echte eerste trailer he, puur een teaser. De trailer zelf ziet er al flink veel beter uit. Maar die gameplay videos en demonstraties zijn sowieso veel recenter, die laatste video die ik plaatste, daar speelt die gozer de game op de Xbox 360. Don't know about you, maar ik vind dat er verdomd puik uitzien :)

En hier nog in totaal 40 minuten lang Two Worlds II.

http://board.zuxxez.com/showthread.php?t=34876

Tja, en als je dan al die previews leest die echt zeggen 'Geloof het of niet, de game is zeer veelbelovend' en dan die gameplay videos, idioot verschil met deel 1, ze zeggen het zelf niet...maar diep in hun hart weten ze dat deel 1 niet echt geweldig was, op zijn zachtst gezegd. :)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ook al die previews ed gelezen. ;) + je gameplayfilmpjes bekeken. Maar ja... ik zie het allemaal wel. Even kijken wat de reviews zeggen.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik dacht in het begin al dat Two Worlds II interessanter zou worden als Arcania. Nu ik de demo van Arancia heb gespeeld lijkt dat uit te komen.

Wordt er eigenlijk nog een game van deze game released?

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Huh? :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina