Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In het begin vond ik het ook een erg toffe site, maar nu kijk ik er nooit meer naar om. Wat valt er nog allemaal te doen dat je hem zo gewend bent?

2. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik lees altijd de achievement solutions en probeer mijn ratio en completion rate te verhogen. Daarnaast ben ik iemand die ook de tijdrovende en moeilijke achievements wil halen. Via trueachievements kan ik de 'echte' score van een achievement zien.

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Voor het competitieve gevoel van je ratio en completion rate etc te verhogen snap ik het inderdaad wel. Mijn doelstelling qua completion rate is 80% (heb ik inmiddels gehaalt), maar 100% is me net iets teveel van het goede. :9

En is voor het kijken van achievement solutions x360a.org met hun handige achievement guide's en roadmaps niet handiger?

Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, ik kijk er ook wel bijna elke dag (tenzij mijn xbox niet aangeweest is :+). Vind het gewoon leuk om mijn stats te zien, completion ratio vooral! Zit bijna op 98% en ik hoop dat ik hem ooit op 99% kan krijgen (de 100 gaat me niet lukken, servers offline en zo).

Maar voor de guides gebruik ik ook x360a.org inderdaad, die guides met roadmaps zijn net wat beter dan de manier van trueachievements :9.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nooohhh. Het is donderdag geweest :mad: Ik wil weten hoeveel mijn achievements waard zijn. :+

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Site nog steeds down, damn, dat is wel erg slecht.

7. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze site net ontdekt, kut dat ie nu net offline is =(

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nooit geweten dat TA een eenmans-website was eigenlijk, weet het nog niet zeker, maar het lijkt er wel op.

@[2k]

Het bovenstaande is de reden volgens mij, het server hok schijnt 7 uur rijden te zijn (hij moest wat hdd's vervangen).

*Krijgt afkick verschijnselen*

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nou de website is terug online, helaas is alles sinds januari verdwenen :mad::

http://www.trueachievements.com/whathappened.aspx

Toch wel leuk om te zien dat ik sinds januari mijn GS + TA ratio verdubbeld heb, maar ik zou hem graag weer geupdate willen zien :+. Nou jah, registraties zijn in ieder geval 2 weken gesloten om de scanners hun werk te laten doen :)

Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Damn... :eek:
    Dat betekend ook dat alle mensen die zich na januari voor de XBW leaderboards hebben aangemeld dat opnieuw moeten doen.

Ik heb 'maar' 10k (G) gehaald sinds januari. Een stuk minder dan ik dacht.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hoop ratio's ed zouden op zich wel weer terug te halen moeten zijn door te vergelijken met de gehaalde achievements, maar dan nog, alle oplossingen, votes, reacties etc.
    Weet ie ook gelijk hoe het is om een site te hebben en dat ie regelmatig moet backuppen. :lol:
    Anyway, mn oude @wanadoo mail wordt blijkbaar niet meer doorgestuurd naar het veranderde @ziggo. Dus krijg ik nu die confirmation mail oid niet (of dat moet ook lang duren) en kan ik niet meer inloggen. Account useless geworden. 8)

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, het viel mij ook een beetje tegen hoe de stand van zaken waren. Zo'n grote site en dan maar 1 backup hebben omdat de DB zo groot geworden was dat er geen 2 meer op de HDD passen :9. Maar hij heeft er van geleerd, hij zegt over te gaan naar een wat betere situatie.

*Gaat doneren*

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is alles nog te zien tot aan 17 september , dus mis niet zo heel veel.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :mad:
    Waarom ben jij wel alweer gescand? :+

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Backup moet je dan ook op een andere HDD hebben. Maar goed, dan kun je nog beter oude backup verwijderen voor de nieuwste.

16. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Registered on 25 March 10 at 15:49

Last scanned today at 04:38 by TA Scanner 6

Dat staat er bij mij.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Last scanned on 11 January 10 at 21:40 by TA Scanner 1 - scan failed

Meh :mad:

18. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me dan eindelijk registeren, moet ik dan nog een week wachten ofzo omdat ze geen nieuwe registraties toelaten :mad:

EDIT: Weet iemand hoelang dat wachten ongeveer duurt?

Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  19. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Noobvraag; maar wat is boosten? (:

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Achievements op de makkelijke manier halen, bijvoorbeeld:

Als je voor een achievement online 1e moet worden, dan ga je met een paar mensen online en dan doet de rest gewoon niks. Zo krijg jij je 1e plaats mooi makkelijk :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina