Oww weet ik niet, ging het ff proberen en schoot er een aantal keer af. Dacht misschien dat dat standaard was.
net even 2 potjes online. opzicht leuk uitgewerkt maar vind het destruction derby gehate nog wat hoog online.. niet van ik rem je netjes uit maar nee ik ram hem gewoon in je.
Hier een filmpje van mij online, het is niet super de game begon met lag maar ik had wel een leuk gevecht wat alleen een drama werd toen ik een achterblijver tegenkwam.... wat mijn schuld was en daarna was het niks meer ( en ook niet op de rondetijden letten, mijn snelste tijd op melbourne is 1.25.8 tot nu toe...)
Ik vind online erg leuk. Zeker als het korte races zijn, lekker kort knallen. Ga nog wel veel online, denkik zo!
ik niet vind het met controller ook wel goed te doen. teminste het voelt goed. weet niet of er groot verschil in rode tijden zit kwa stuur en controller?
Dan is toch heel de uitdaging weg? Beetje nep is dat imo. Ik wel, maakt de ervaring toch wat completer. Anders zit je maar een beetje te tappen met dat pookje.
Lotus. Ik heb even op de echte f1 website gezocht, en de Lotus eindigt ''minder slecht'' op de ranglijst dan de andere 2 teams Ik heb dus ook maar voor Lotus gekozen. Momenteel ben ik begonnen aan de career op Medium. Ongelovelijk nice dat je er alles uit moet persen met een Lotus om je als 12e te kwalificeren voor de race