Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    De teaser is inderdaad vrij lame, maar wat ik in de previews over de game heb gelezen en ook wat ik zie in de gameplay, dan verwacht ik hier toch wel een goeie game. Ik ga even die Arcania demo afwachten (Live silver ftl) en waarschijnlijk ga ik die dan toch wel eerst kopen, maar alleen wegens de vroegere release date...

2. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Demo bedoelt ie misschien. Ik weet niet, ik dacht daar wel iets over gelezen te hebben...

Hier staat dat (iig voor de release) er geen demo komt.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Heh, bedoelde de demo ja. :+

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Demo heb je niet nodig. Two Worlds I en II koop je blindelings. :)

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Moah, ik wacht de reviews wel even af. Net zoals bij Arcania.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die laatste game ken ik niet en daar zou ik dan reviews van afwachten. Zo heeft iedereen dat wel eens.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Arcania demo vond ik zelf erg tof, de minpuntjes accepteerde ik gewoon en hoop dat ze uit de volledige game zijn, zo niet...dan kan ik er nog wel mee leven denk ik. Two Worlds heb ik op zowel 360 als PC gespeeld (demo) en vond het echt een ramp. Ik kon er echt niks mee worden.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Idd, want als je weet wat Two Worlds I is, koop je hem sowieso niet. 8)

9. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm .. als ik die gameplayvideos bekijk die BigKabuto heeft geplaatst ben ik wel serieus onder de indruk! Ziet er heel sfeervol, mooi en ook uitdagend uit! Een gevecht met een Deat Kright op een gangpad/trap en precies ook wel een grote dungeon!
    Ook het feit dat je, als je een Mage speelt, dat die er ook ECHT qua kledingstijl op een Mage lijkt!! Fantastisch idee, iets wat vele gamers zeker zullen waarderen! Spells spammen met een warrior-uitrusting geeft een heel andere sfeer dan spells spammen met een "Robe" en punthoed op :p

Ik begin net als BigKabuto sterk te overwegen om eerder Two Worlds II aan te schaffen dan Arcania!
    Vooral het gebrek aan RPG elementen in Arcania doet me twijfelen! En ik heb vernomen dat in TW II je veel mogelijkheden hebt qua upgrades doen met allerhande objecten! (dingen omvormen tot een eigen wapen of armor, enz enz ... lijkt me wel machtig !! )

BigKabuto, dikke merci om die 4 gameplay filmpjes te posten! Ik heb er van genoten ! :)

EDIT:
    En je kan ook zwemmen, in een roeibootje varen ... ziet er echt de max uit!

Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag de videos en dacht ze hier nog niet gezien te hebben, wat klopte. En dit moest ik gewoon delen. Ik was net als jij ook zo onder de indruk ervan. Het zeilen is inderdaad erg cool bedacht, gewoon lekker varen of zwemmen, in welke RPG zit dat nou? Ik las op die Two Worlds II forum ook dat er een soort freerunning net als AC inzit. Dus ik denk dat je elk gebouw op kunt klimmen en noem maar op, in een RPG? Echt vernieuwing is dat te noemen.

Nu gewoon hopen dat de NPC's een beetje cool zijn en de gesprekken ook, en dat je multiple choice hebt tijdens conversaties, want dat mist heel erg in de Arcania demo.

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er een heel grote wereld uit, echt machtig precies!!
    In een van die 4 filmpjes heb ik gezien dat je held op een dak van een gebouw kan geraken en daar ronddwalen hahaha ... cool ! :)

Ik hoop dat vooral de Qests en Skills ook goed in elkaar steken in TW II !

In Divinity II Ego Draconis kan je ook "zwemmen" ;)
    In Oblivion zelfs onder water ... maar dat je dan in een nieuwe game als Arcania niet kan zwemmen is beetje belachelijk vind ik ...

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Yep in Oblivion kan het ook inderdaad en Divinity 2, en dus is het echt zo'n onzin dat het niet in Arcania kan. Misschien is het gewoon in de wereld van Arcania niet nodig, maar toch raar vind ik. Hell, in fable II kon je eindelijk zelfs zwemmen, lol.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zwemmen kon je al in deel I. ;)

Wat betreft bovenstaande word al in trailers gezegs dat het krankzinnig veel kan. Je hebt echt 1.000 bakken content nodig en dan nog lopen ze over schijnt het.

Genoeg geld dus gevangen van deel I om deel II te kunnen maken. :9

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu op de TWII forum en er is veel onduidelijkheid over de releasedate he? Vage shit man, jammer ook. Nu kon je nog niet echt uitkijken naar een releasedate :mad:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    We know and we dont want to know untill we know savey? :+;)

16. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik "denk" dat Yellow deze game sowiezo koopt ;) ...

Ik ben al heel tevreden als deze bugvrij is én tegen de Kerstperiode uitkomt :) !
    En vooral: als er echt zo enorm veel mogelijk is met die crafting van eigen wapens etc ... dan vind ik dat wel super!
    Als dan het skillsysteem en de quests (en alle overige RPG elementen) goed in elkaar zitten (lees: voor een goede HER-speelbaarheid, voor een "verslavend" effect hahaha ) dan zal ik ook niet twijfelen om deze RPG te kopen!

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm....volgens deze gast ----> (eerst poste bovenaan)

http://boards.topware.de/showthread.php?t=34864&page=8

Holland is continental Europe... there it's 21st October.

Only US/UK is not clear, as Southpeak is the publisher there.

Op mijn vraag of er nog niks bevestigd is.

Kortom...voor US en UK is nog niks bekend, voor ons dus wel!!!!!

Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    US is nu wel bekend, daar komt de game pas in Januari 2011.

19. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
  20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    8)

Ze fokken volgens mij echt mensen op met die release date shifts... Niet echt tactisch, marketingwise.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina