[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Komt de Mercedes-benz cls klasse ook in dit spel?
     
  2. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dit is cool!

    Heb deel 2 & 3 vroeger grijs gespeeld.

    Deel 3 had je van die cheats, bijvoorbeeld: spoiled.
    Alle wagens en een bonus wagen. Ehmmm welke was dat nou??? Ow ja! De el nino!

    En die cheat dat als je toeterde al het verkeer plus tegenstanders de lucht invlogen :)
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    cheats heb ik nog nooit gebruikt in een game.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wat een onzin, de kracht van NFS ligt juist in het racen met exotics over fictieve tracks! Dat straatracen is er later ff bij gekomen. Was eventjes tof, maar dat Pimp My Ride is helemaal niet meer tof tegenwoordig. Dus gewoon back naar de roots!
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahaa dit dus :)

    Fictieve tracks ftw, wegen door exotische gebieden, of juist door woestijn achtige gebieden.
    Geen tuning
    Geen street racing
    Geen pimp my ride
    Geen rare verhaaltjes erom heen
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    El Nino, good old memories _O_.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zolang het maar niet over bekende tracks wordt gereden, dan vind ik het best ;) Die Nordsleife is nog erg mooi, maar zo'n Spa Francorchamps of Hungaroring in racegames heb ik helemaal gehad pfff! (persoonlijke smaak hoor, ben dat gewoon beu).

    Een game mag zich van mij best ontwikkelen. In de begintijd was er natuurlijk geen rekenkracht voor open werelden. Ook vind ik de open wereld zoals bijvoorbeeld in Most Wanted toch het beste van 2 werelden:
    Je hebt immers een open wereld, maar zodra je een race moet rijden, is dit op een soort van afgesloten track.

    Zolang het dus onbestaande bekende tracks zijn, vind ik het dus al prima. Zo'n verhaallijn ala carbon vond ik echt geweldig. Wat een mooie filmische shots!
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Het hoeft niet zo overdrijven als bij deeltjes als Underground, maar een grappige bodykit bij een niet heel exotische wagen kan ik best waarderen.

    Maar bij de echte exotics hoef ik die pimp-troep ook niet inderdaad.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Volgens mij gingen ze pas bij NFSU2 de open wereld in (lol).

    Vond het "kies je track, kies je auto" nog steeds het fijnst.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ok, inderdaad, andere velgen kiezen en een spoilertje erop mikken moet er wel in, maar dat neon shit geblaas hebben we wel achter ons gelaten :+.

    Maar ik heb groot vertrouwen in Criterion.. Er zit ook totaal geen verhaal in! Fantastisch!
    Gewoon lekker door die ouderwetse bossen crossen met die houten bruggetjes, blaadjes en bomen :+. Die oude NFS circuits zijn nog steeds vetter dan menige racer heeft.
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    het tuning gedeelde van de nfs series vond ik alleen underground 2 en most wanted leuk de rest was overbodig.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel, maar bij NFS 6 eindigde de exotische tracks. Dat was mijn belangrijkste punt. Aan de ene kant ben ik heel optimistisch met dit spel, aan de andere kant "dat open wereld, plus alle Burnout invloeden, .. hmmz" :)
     
  13. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt de eerste NFS die ik zal kopen sinds een paar jaar. De redenen zijn door anderen al aangehaald: ik hou niet van al dat tunen.
    Ik weet niet meer welke NFS ik het laatst speelde, maar het was de laatste zonder tunen waar je ook al politie kon spelen en wegblokkades enz kon opzetten. Waarschijnlijk was het nog op de gewone Xbox of PS2.
    Enige probleempje is dat NFS nu ongeveer gelijktijdig zal uitkomen met CoD Black Ops. Ik zal NFS dus pas na een paar maand kopen denk ik.
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    De definitie van open wereld game wordt hier iets te ruim genomen.. het zijn gewoon point to point banen waar je in 1 keer door heen kunt rijden met hier en daar een splitsing.. dus geen enorme steden met zoveel paden a la burnout paradise, maar meer een reeks aan banen aan elkaar... niks mis mee!

    deze was nog niet gepost? tsk tsk:

    http://tgs.gamespot.com/video/6276523/?hd=1

    Ziet er te gek uit vindt ik!
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    @hierboven, hoe weet je dat?

    Ik was ook al bang voor Paradise achtige taferelen, heel veel kleine weggetjes waardoor de totale oppervlakte van het gebied eigenlijk heel klein is. Ik wil lange uitgestrekte wegen.
     
  16. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zeker goed uit :) lijkt me echt wreed als je de laatste racer bent en er zijn nog een stuk of 3 politieauto's over :p En dan winnen natuurlijk xD
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanschouw en huivert:

    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=23571800&postcount=440

    Zijn echt gigantische lange wegen en niet dat gewirwar a la paradise.. dat zou ook niet passen in een hot pursuit game vindt ik.
     
  18. gamefreak78

    gamefreak78 Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten nfs eindelijk terug naar hun roots.

    Weet niet of iemand die baan nog kent met dat kanaal die droog ligt met die 2 palen waar je de wout lekker tegen aan kan dauwen.

    Kan niet wachte hoop dat het het wachten waard is.........
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Heb trouwens gelezen dat deze geen splitscreen krijgt. Toch wel behoorlijk gemis al zeg ik t zelf.


    NFS splitscreen met een paar potten bier lever toch altijd een hoop plezier op...
     
  20. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad je ziet het steeds bij meer spellen dat je geen split screen meer kan doen.
     

Deel Deze Pagina