Xbox 360 2ehands verstandig?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Achillias, 24 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kort maar krachtig: Het is NIET verstandig om een 2ehandse 360 aan te schaffen.

    Ten eerste: Je garantie is verlopen, mocht de 360 het ooit gaan begeven.

    Ten Tweede: Er "Kan" een ban op zitten, wat jij nog niet kunt gaan checken.

    Ik heb zelf pas mijn 360 verkocht voor 137 euro (Elite) Van bijna 1 jaar oud, dit is natuurlijk aantrekkelijker dan een 360 van 2 jaar oud.

    Mocht je een 2dehandse 360 aanschaffen, raad ik je aan de elite aan te schaffen, veel minder kans op een (Ring of Dead).

    Succes! :thumbs:
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is inderdaad onverstandig om n 2de hands xbox te kopen, wanneer je de mogelijke technische mankementen niet kent en niet weet hoe je die kunt opsporen. Blijkbaar heb ik moeilijke woorden gebruikt.

    simpele ziel? Jij bent degene zonder geld, maar misschien kan je je ps3 verkopen? Bezitter van een ps3!
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    :lol:

    Normaal houd ik niet zo van zulke discussies, maar de TS heeft het wel over zichzelf afgeroepen.
     
  4. Achillias

    Achillias Guest

    Je bent inderdaad een simpele ziel, te dom om zelfstandig na te denken, daarnaast blijk jij moeite te hebben met het goed te lezen van zinnen. Je mist dan ook volstrekt de stelling in mijn voorgaande bericht.

    Ook in het trekken van conclusies kun je beter aan andere overlaten, Het dan ook over ''moeilijke woorden'' hebben terwijl daar geen enkele suggestie over gewekt wordt bevestigd jouw zwakke vermogen wat betreft ''denken''. Faler, beter schrijf je niks meer op, voordat jij jezelf weer volstrekt belachelijk maakt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2010
  5. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk topic :emo:

    Volgens mij kan hier wel een slotje op :)
     
  6. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn xbox 360 pro met 60 gb kocht, is mij te kennen gegeven dat deze series niet meer gevoelig waren voor RROD en krassen op cd's/dvd's. De productiedatum is medio augustus 2008, en heb tot dusver nimmer een RROD gehad en geen enkele beschadigde cd of dvd. Ik heb in ieder geval goede ervaring met deze xbox pro. Voorgaande modellen hebben problemen. Mijn neef had eerder een xbox 360 met 20 gb, die heeft wel problemen gehad, allerlei.
     
  7. Achillias

    Achillias Guest

    thanks for de info :).
     
  8. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was voor mij toen der tijd belangrijk om te weten waar ik aan toe was. Hoorde allerlei verhalen omtrent defecten en kwalen. Ben toen der tijd overgegaan tot een aankoop omdat het qua specificaties voldeed aan mijn eisen en de "kinderziektes" verholpen waren.

    Ik zou niet weten hoe je kan "testen" en/of direct herleiden of een xbox 360 aangepast is. Met andere woorden kan voorkomen dat je later (na enkele weken) tot de conclusie komt dat je xbox live account niet geaccepteerd word op de betreffende xbox 360, omdat ermee geknoeid is. Heb het zelf nooit gedaan en heb er geen ervaring mee. Het zou natuurlijk een domper zijn als je op een later tijdstip tegen dergelijke zaken aanloopt. Maar ik vind dat je iemand op zijn woord mag vertrouwen en uitstraling zegt ook wat van de persoon. En hoe het aangebodene gepresenteerd wordt. En hoe iemand leeft, zijn ze netjes of is het een bende en rommel ten top. Allerlei factoren om een breder beeld te verkrijgen.

    Als ik op marktplaats kijk, dan neem ik de presentatie ook mee in overweging. Wel of geen foto. Wel of geen moeite gedaan voor de omschrijving van het aangebodene. Het zegt al - heel - wat over de verkoper. Het zegt op zijn minst hoeveel waarde iemand (nog) hecht aan zijn product, hoeveel moeite iemand er (nog) voor over heeft.
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Iedereen hier ziet dat jij degene bent die zich belachelijk maakt. Je stelt een vraag en ik geef daar een goed antwoord op. Vervolgens begin je met wtf? Als ik mijn antwoord wat verduidelijkt, ga je me uit te schelden.
     
  10. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik heb na het lezen van de achterlijke reactie's nu al spijt dat ik de topic starter mijn Elite heb aangeboden voor een schijtprijs. Bij deze gaat het dus ook niet meer door. Succes met zoeken!
     
  11. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    +1 voor Ferry!

    Maar het is heel verstandig om mijn Xbox te kopen :thumbs: kijk maar in het "te koop" topic.

    Groeten
     
  12. Achillias

    Achillias Guest

    Nee kneus, is het nu werkelijk moeilijk om te kunnen ''nadenken''. De argumenten heb ik je gegeven, daarnaast mis je de essentie opnieuw. Dit wordt nog eens bevestigd door deze onzin dat jij hier nu opschrijft. Te dom om zelfstandig na te denken. En als je op je plek gewezen wordt dan snel terug krabbelen met ''het is toch een antwoord''. En dan verbaast zijn dat je beledigt wordt door het zelf eerst uit te lokken.
     
  13. Achillias

    Achillias Guest

    Even ter zake, die onzin dat je nu hier opschrijft kun je beter voor je laten. Als je graag sentimenten met iemand wilt hebben zoek daar je broertje maar voor op. Daarnaast was de deal afgeketst op het feit dat ik het aanbod afgewezen heb op het bedrag dat er gevraagd werd voor een ''oude elite''. Op marktplaats bijvoorbeeld kun je ze goedkoper krijgen. Dus niet de feiten omdraaien knul.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2010
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Zo zo, grote jongen hoor. Ik heb geen sentiment met iemand maar een beetje fatsoen kan geen kwaad. Als iemand je ergens mee wilt helpen en je reageerd dan op zo'n manier.....
    Stoere jongen om zo'n praat uit te slaan achter een monitor.
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Je bedoelt hiermee jezelf neem ik aan, door het lef te hebben om met leugens aan te komen en dit voor waar te verkopen, om vervolgens op je plek gezet te worden en jezelf volstrekt belachelijk te maken. De quotes heb ik nog in een pm staan. Klein kindje toch, mag je wel liegen van je ouders?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2010
  16. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Protip: Als je iets vraagt of informatie over iets wil is het beter om beleeft en aardig te doen tegen mensen die je vraag kunnen beantwoorden. Hierdoor krijg je een sneller en uiteindelijk beter antwoord. Zeker op een forum met enkel kenners is het dus vooral de bedoeling om te luisteren.

    Jij lijkt me echt iemand die nog wat kan opsteken van communicatiewetenschappen 8)
     
  17. Achillias

    Achillias Guest

    Luister, het is simpel ik ben hier niet om aardig te zijn of aardig gevonden te worden, als iemand onzin verkondigd of enigszins een verwijt naar iemand gooit dan kun je nu eenmaal van mij verwachten dat deze persoon inhoudelijk met de grond gelijk gemaakt wordt. Simpel. Als je daar niet tegen kunt: tip, zoek dan de discussie niet op als je argumentatie matig tot vrij zwak is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2010
  18. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Achillias, ben je ongesteld ofzo?
     
  19. Achillias

    Achillias Guest

    Nee, ik ben geen vrouw. Jij wel?
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Gast, maak jezelf niet zo enorm belachelijk en doe normaal. Hier schiet je gewoon niks mee op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina