Bijvoorbeeld met mensen afspreken om snel achievements te scoren. Bijvoorbeeld 200 kills maken. Afspreken met iemand online en elkaar zo snel mogelijk afschieten om binnen no-time de achievement te krijgen. Boosten kan dus alleen in multiplayer achievements. Veel mensen doen niets anders, ik ben er absoluut niet dol op. Je haalt geen plezier uit spellen en de waarde van de achievements zegt niets meer.
Wanneer wordt de site gefixed? Ik wil ff een challenge uitzetten zodat ik wat oude games ga oppakken enz .
Hoe kan ik hem ff laten scannen dan? Die van mij staat nog op januari.. Mijn challenge: voor 2011 35.000 GP halen...
Even handmatig scannen dan met dat 'Vernieuwen' icoontje? Trouwens aardige challenge. Ik heb 30.000 voor 2011 staan, terwijl ik nu al meer heb dan jij.
Waar zit dat icoontje precies? En 35.000 moet te doen zijn, ik heb echt een berg games liggen.. Ik hoop op een lekkere koude winter
Beetje jammer, ik had me in januari 'kennelijk' geregistreerd maar niks geactiveerd. Dus ik log me net in en de stats van toen staan er. Daar stond dat mijn beste achievement was dat je bij FIFA10 100 online ranked matches moet winnen terwijl de tegenstander niet leaved. Staat er als bericht onder dat hij moeilijk is aangezien boosten heel lang duurt. Het is wel mogelijk maar het kost veel tijd steeds de vriend te vinden. Hoezo zou je die site oprichten als je vervolgens wel boost methodes erop post? Vind sowieso dat de 'grizzled veteran' achievement van CoD 3 hoger moest zijn dan die van FIFA. Maar de site ziet er wel leuk uit verder, alleen jammer dat ze boost methodes posten.
Had ik dat gisteren maar gedaan. Nu is dat icoontje er niet meer en ben ik nog steeds niet gescand. Wat is nu de lol van achievements halen als je niet weet hoeveel ze waard zijn?
Ah, dat verklaard een boel. Kon dat icoontje al niet vinden. "Last scanned on 11 January 10 at 21:58." Ga trouwens even wat mensen van XBW toevoegen.
Nah, sommige scanners werken niet goed. Ik heb gisteren beide scans gebruikt, maar allebei hadden ze geen effect
Zwaar irritant dat je je true scores niet kunt zien van je pas behaalde achievements. Mijne "hangt" ook vast op januari
Ik maar 3485 Ik speel amper nieuwe spellen meer, volgens mij heb ik dit jaar maar iets van 3 spellen gekocht.
Woet woet! Last scanned today at 13:18 by TA Scanner 1 Had 13:37 ook wel leuk gevonden Zie net trouwens de TA rating van Dead Rising 2: 6,397 Ziek hoor . Zal binnen een weekje wel onder de 2000 zitten, helaas