Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Wat een heisa om die bug zeg.. Als het echt onspeelbaar zou zijn zou het spel niet verkopen. Nou ik koop hem sowieso.
    En ik ben een echte offline speler, speel veel ML dus als het niet gepatched wordt is het idd nogal kut. Maar spelbederf is het in mijn geval niet.
     
  2. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Die "Jog-Bug" is voor mij ook een Gamebreaker.

    Ik moet wel mijn spel kunnen spelen zoals ik dat wil en niet dingen moeten gaan vermijden omdat het spel een bug heeft.
    Ik speel vaak op de flanken en nu met die bug in je achterhoofd laat je het wel uit je hoofd om de ren-knop te gebruiken.

    Ik hoop echt dat die bug opgelost wordt, anders koop ik de game niet.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die bug is behoorlijk pijnlijk hoor, ik vind het eigenlijk een schande. Persoonlijk zou ik er niet zo snel achterkomen omdat de bug alleen werkt als je niet sprint. Dat moet je dan net doorhebben, dat het alleen dan kan.

    Maar goed, die bug zit er gewoon in, en dat zou niet mogen kunnen. Dat de scheidsrechter een keertje in de muur gaat staan (hylarisch eigenlijk, thuisfluiter) daar kan ik prima mee leven. Maar een bug waardoor de CPU op welk niveau dan ook gewoon niet reageert zodat jij een voorzet kan geven, dat gaat punten kosten.

    Verder zie je dat Konami vanaf scratch is begonnen, er zitten gewoon een aantal kinderziektes in de game. Hij voelt niet geheel af, maar de potentie is geweldig. Ik heb het spel veel gespeeld tegen anderen gasten, en dan zie je hoeveel lol je hebt met PES 2011. That´s what counts for me. Die kinderziektes neem ik voor lief, omdat het lekker speelt en omdat ik begrijp dat Konami aan het opbouwen is. Daar horen fouten bij. Maar ik kan me prima voorstellen dat een groot aantal gamers dit onacceptabel vinden.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Als je sprint kun je ook altijd voorgeven hoor...
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Kan je al online spelen of is er niemand online?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vraag me af of de game wel wat voor mij is aangezien ik het vaakst toch online speel of heel soms tegen de CPU. (Met PES zal het wel vaker CPU worden dan met FIFA, dat wel.)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Online geldt die bug natuurlijk niet..
    Alleen vs CPU.
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Alleen geeft PES online weer hele andere problemen of zijn deze nu verholpen ?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Dat moet nog blijken!
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Kan je zo'n bug verhelpen via een patch of niet?

    Laten we hopen dat online gewoon lekker speelt, dan heb je niks met die bug te maken. Als online echt niet werkt dan koop ik hem alleen om toernooitjes met vrienden te spelen. Dan koop ik hem wel van iemand over voor 30 euro!
     
  11. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook al werkt online goed, toch wil ik dolgraag weer eens Master League offline spelen.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Natuurlijk is die bug online te verhelpen met een patch. De vraag is alleen wanneer die patch komt. Dat-ie komt lijkt me zeker. Het is dank zij Murphy al bekend bij Konami en ook bekend is dat er uitgebreid over geklaagd is. Konami kan zich, gezien de concurrentie, niet veroorloven die te laten zitten.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Tja, vind ik persoonlijk dus WEL heel erg, want ik ben daar gewoon absoluut niet van gediend. Als je meerdere talen wilt aanbieden, PRIMA, vooral doen! Maar dan niet op deze geforceerde manier een lokalisering bij mensen door de strot duwen, waarna ze vervolgens moeite moeten gaan doen die nergens op slaat om het weer 'goed' te krijgen (in het engels...)

    Prima als je de optie aanbiedt via een keuze in het menu. Maar op deze manier is gewoon 'not done!'.

    Spel in opbouw. Prima. Kinderziektes? Tuurlijk, kan gebeuren. Maar moet je zo'n game dan ook voor 60 euro in de winkel leggen!? Vind ik niet.

    Nu heb ik de laatste tijd de demo meerdere keren iedere dag gespeeld, en wanneer het doet wat je wilt dat het doet, is het weer ouderwets genieten, maar tegelijkertijd zijn er toch gewoon nog teveel zaken die zwaar ondermaats zijn, en die voor teveel ergernissen zorgen.

    PES2010 gaat het dus niet worden voor mij, alhoewel ik blij ben dat ze weer een stap in de goede richting hebben gezet. Maar liever had ik dan gezien dat ze dit jaar maar helemaal niets hadden uitgebracht, en dat ze lekker door hadden gewerkt om volgend jaar een game uit te brengen zonder al die kinderziektes...
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    wat is die bug waar iedereen het over heeft? geen zin om 10 paginas te gaan afspeuren
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Als met de bal aan de voet aan de zijlijn opkomt, in een wandelend tempo, dus zonder de ren-knop te gebruiken, doet de AI geen fuck om je van die bal te krijgen.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    thanks! haha dom
     
  17. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Dat ga ik zo maar even uitproberen dan.

    Ik ben nog steeds erg aan het twijfelen. Ik stoor me nu vooral over het niet vrij lopen van mijn medespelers...
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Dit kan je in de full-game allemaal beter instellen(looplijnen enzo)
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Murphy niet gewoon gezegd dat die bug niet in de full game zit? Hij had het zogenaamd nog getest en alles.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Dat is idd een van de grote ergernissen, maar ook achterin is het soms te idioot voor worden, met keepers die grandioos blunderen (ik speel in de demo steeds met Bayern, dus misschien dat de keeper van Barcelona beter is... maar dan nog), en spelers die de bal in eigen doel lopen of op het middenveld elkaar in de weg lopen etc.

    Daarnaast vind ik het nieuwe passen een beetje wisselvallig. De ene keer merk je goed dat je die vrijheid hebt en dat de pass echt overeenkomt met de richting die je aangeeft, en de andere keer merk je weer heel sterk dat je in sommige gevallen 'bijgestuurd' wordt. Ook de kracht bij een pass is nogal wisselvallig.

    Ook heb ik nog regelmatig last met spelers die zonder goede reden 'inhouden' met rennen, waardoor ze een bepaalde pass niet halen en ik dus balverlies lijdt, en het selecteren van het juiste mannetje is ook nog vaak een probleem waardoor de computer soms wel erg makkelijk er doorheen kan komen. Dan zie je bijvoorbeeld opeens een middenvelder een sliding inzetten, terwijl het de bedoeling was dat een verdediger dat zou doen...

    Zoals ik al aangaf, ALS het spel doet wat je wilt dat het doet, dan is het een genot... maar te vaak kom je dus frustraties tegen.

    Dan kun je bijvoorbeeld met dat koppen wel zeggen :'ja, je moet echt timen', dan vind ik dat allemaal prima, maar als de computer keer op keer vanuit een corner de bal panklaar op het hoofd van Zlatan legt die de bal door het midden van de goal kan koppen, terwijl ik dus niets kan doen omdat ik de juiste verdediger niet heb kunnen selecteren en dus ook niet kan meespringen, tja... (!)

    In 2004 kon ik dit soort zaken nog wel vergeven, maar we zitten in 2010, de concurrentie is beter dan ooit, en dan heb ik weinig zin om me telkens zo te irriteren aan zaken die eigenlijk gewoon niet thuishoren op het niveau waar we hopen dat PES zou moeten staan...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina