[XOne] Enslaved

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 10 sep 2009.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Preview Fok.nl :

Eens in de zoveel tijd komt er een game langs die een speciaal gevoel opwekt

Grafische pracht en praal, dat is waar Enslaved zeker in scoort. De game kent schitterende omgevingen met een rijk kleurenpallet waar meer dan genoeg fauna in te vinden is. Mensen die de demo gespeeld hebben kunnen nog veel mooiere omgevingen verwachten. De details van de omgevingen, karakters en mechs zijn bovendien erg talrijk en in zijn geheel kan Enslaved beschouwd worden als één van de mooiere games die dit jaar uit zal komen.

Grootsheid van het avontuur van Trip en Monkey en de algehele prestatie van de game dicht in de buurt van fenomenaal

Enslaved is een must-have met een ruw randje, dat bij de release hopelijk heerlijk glad is gepoetst.

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook nog niet onder de indruk van de graphics. De gezichtsanimaties zien er mooi uit (al lijkt dat mens wel errug veel op Nariko uit Heavenly Sword, die hebben ze gewoon gecopy-paste uit hun vorige game), maar de omgevingen... ik weet het nog niet.

Verder lijkt dit me idd een 'leuke' game, maar geen game om voor zestig euro te kopen. Ik vrees dan ook dat Enslaved het zwaar gaat krijgen qua verkoopcijfers.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Niks anders dan lof in hun verhaaltje en dan hebben ze het op het eind over een ruw randje...welke?

Zestig euro is sowieso super onnodig tegenwoordig he, al een heel tijdje eigenlijk. Je hebt niet eens een creditcard ervoor nodig en toch kun je games voor 45(laatste tijd ook zelfs voor 40 al) a 50 euro krijgen. Mediaoffer.nl is je vriend :)

60 euro is a thing of the past.

4. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Heel eerlijk, ik ben ook nog niet overtuigd.
    Prima setting, leuke gfx, potentie voor een goed verhaal.

Bij mij irriteert de gameplay. Het speelt gewoon niet lekker vloeiend. Zeker niet als je in andere third person games (bv AC2, Darksiders) merkt dat strakke controles met een goede afstelling zoveel invloed hebben op een lekkere flow in het spelen.

Eerste indruk: prachtig! Tweede: "Clunky"
    clunky (kluŋk′ē):clumsy or awkward;not stylish or attractive

Ik hoop echt dat ze dat laatste op tijd in orde brengen.
    Tot die tijd hulde voor de elementen die wel op orde zijn, maar een game in dit genre moet gewoon perfect spelen.

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    8.0 @gamesradar

Edit nog over die DLC:

According to Ninja Theory chief Tameem Antoniades, the downloadable content for the much-anticipated Enslaved isn't just going to be "an extra few levels kind of thing. It's an entirely new experience," he tells Destructoid in a recent interview. He says that the "extra" content was designed as a whole new project -- the game is a cohesive story and experience in itself, and then the DLC was created from "a little extra time and budget for something totally extra, which is totally optional." Strangely, he couldn't confirm that the DLC would follow the Pigsy character (which is what Namco said about a week ago), but he promises a "meaty" experience nevertheless.

Antoniades also talks more about how the game was developed from a very cinematic point of view -- the company hired real screenwriters and filmmakers to come work on the project, and took inspiration from the idea of "buddy movies, where each character is part of a team," Antoniades says, "and that without each other you can't accomplish the mission." We're very much looking forward to seeing how all of this influence and hard work pans out -- the game will be out next week.

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Review leest goed. De game is volgens mij goed en de karakters hebben genoeg diepgang. Het doet me allemaal erg denken (exclusief de setting) aan Sands of Time en dat is een goed ding. Ik denk wel dat Lords of Shadow en Enslaved ietswat in elkaars vaarwater zitten, maar zoals de reviewer al zegt: LoS is een meer veiligere keuze. LoS heeft echter niet de groeiende band tussen twee karakters en artistiek interessante wereld van Enslaved. Ga ze gewoon allebei kopen.

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Heb de review nog niet gelezen :eek: ze eventjes doen.

Denk inderdaad ook wel dat deze games een beetje dezelfde doelgroep hebben. Ik heb LoS weinig gevolgd, zal zo eens die GT review checken. Ik ga ze ook wel allebei halen, maar denk dat ik begin met Enslaved.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De review is echt heel goed zeg, zéér goed geschreven en fijn om te lezen. Daarna de LoS review gelezen...ik ga vaker reviews van Gamesradar lezen.

Ben nog steeds wel benieuwd naar de speelduur van Enslaved, duidelijk langer dan Heavenly Sword, ok...maar hoe lang was die?

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zeven tot acht uur ongeveer. Meer dan zat voor die game.

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    HS was 8 uur ofzo. Ga even die review lezen dan maar.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Uhuhuh.... maarre wat is LoS ?

EDIT: Castlevania... Hmmm, dat is toch een totaal andere game ???

EDIT2:
    What een bagger site dat gamesradar, allemaal pops en adds :x

12. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, maar noem Enslaved adventure en noem LoS hack & slash, dan denk ik dat de doelgroepen voor die genres dichter bij elkaar liggen dan bijvoorbeeld adventure en fps.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Gebruik je Firefox?

Ad-block plus is je vriend :)

14. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    QFT

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Totaaal geen last van popups, ook niet met met Win 7 IE. Scan eens je PC met deze tool, kijken wat ie naar boven haalt.

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Inderdaad een nette review, krijg steeds meer zin in dit spel...

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Schijnbaar is de game al uit..in de VS dan. Maar toch extreem vroeg.

[yt]WRX1595pg-U[/yt]

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
  19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
  20. fredfenster

Leuk Bevonden: