Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Eindelijk tijd om de game te spelen. Na vier drukke dagen kan ik eindelijk me xbox booten en deze uber game spelen. Jeuhh.
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je bent eerst in APD gegaan, en daarna naar Utrecht voor een spel:p Pfuuu
     
  3. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Wedden dat die verkoper een kerel was....
     
  4. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom altijd de derde ronde binnen en heb daardoor nog geen last gehad van de pitstop bug, er komt dan maar 1 iemand anders de pit binnen. Dus dat is ook een oplossing.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, ronde later of eerder :)
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik pit bijna altijd standaard 1-2 rondes nadat ik op de helft ben. Volgens m'n engineer moet ik al op 40% v/d race gaan pitten maar dan krijg je dus die bug wss+ ik neem liever een andere strategie.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zo setting op medium, team Lotus 1ste race 10de positie gekwalificeerd, 1ste geeindigd. Wat een race en wat een gevecht. Geniaal shizzle dit. Wel 1 warning gehad :D. Whoeps.

    Maar ik vind wel dat de auto appart reageert op sturen bij een curbstone. Heb het gevoel dat de auto in sommige bochten "snapt" aan de rand van de weg. Meer mensen dit gevoel?
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    nee ik studeer in Utrecht. Dus eerst 1 filiaal in de stationshal en daarna 1 aan de oudegracht!

    En de verkoper was een man ja, haha
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Haha, heerlijk dit. De vaste members geven toch wel gewoon antwoord :+

    Morgen is de derde race aan de beurt. Ik ben benieuwd. Volgens mij gaat het helemaal niks worden. :+
     
  10. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaste members? En ik gaf ook antwoord. :emo:
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Jep, Zeepsop is een vaste member hier. En jij gaf geen antwoord, jij begon te zeuren. :)

    Maar deze discussie ga ik helemaal niet aan. Ik vond het gewoon grappig dat onze Soap wel gewoon normaal antwoord op de vraag gaf. :)

    Ik moet mezelf echt inhouden om nu niet alsnog even de 3e vrije training te rijden. Snel naar bed! :+
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren eigenlijk pas het met spel begonnen en vandaag 4 uurtjes gespeeld. Echt een topgame zeg maar dat hoef ik niet uit te leggen. :9
    Voornamelijk Grand Prix gamemode gedaan om even alle achievements daarvan te halen. Dus nu lekker richten op de Career!

    Bij Grand Prix moet ik nog 1 achievement en dat is pole position op Monaco pakken en de race winnen. Maar dat eerste is nog aardig lastig vind ik, sowieso vergt zo'n krap circuit met veel scherpe bochten de nodige oefening maar zelfs op Amateur is het me vandaag nog niet gelukt. Rijd natuurlijk al met een Red Bull/Ferrari, maar morgen nog maar verder oefenen dus. Want ik kende het circuit totaal niet qua lay-out.

    Verder heb ik nog niet alle circuits gedaan maar die in Montreal, Canada is tot nu toe mijn favoriet. Gewoon een lekker snel circuit met een aantal heerlijke bochten.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  13. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, er stond niet voor niets een knipoog achter. En ik gaf in mijn 2e post wel normaal antwoord. Nee, ga de discussie maar niet aan want die win je toch niet, maarja Oh Oh Cherso kijkers die verliezen natuurlijk per aflevering IQ. oniedan? :emo:
     
  14. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe haal je die speed achievement?
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb zelf op 1 van de eerste banen (weet even niet welke, Shanhai volgens mij) deze achievement gehaald. Met de standaard settings kom je niet boven de 349km/h. Dus je moet even de versnellingsbak handmatig aanpassen zodat je ruim boven de 350km/h uitkomt. Ik heb alle ratio's wat omhoog gegooit, kwam op 364km/h uit, toen moest ik remmen :+
     
  16. F1driver

    F1driver Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo toch maar lid geworden als trouw lezer van dit forum. :)

    Ik heb f1 2010 afgelopen donderdag aangeschaft ik vind het een geweldige game ondanks de bug maar dat is zo opgelost als je wat later of eerder stop speel nu op career mode legend met abs aan en traction control uit rijd wel lekker, rij nu ferrari word meestal wel 1e of 2e alleen laast op monaco iets te snel op het gas in de laaste ronde waardoor ik 6e werd, Ik heb nog snel een filmpje gemaakt over Robert kubica op valencia in Q3, kwaliteit is wel drama vooral door youtube maar alsnog enjoy the vid!:thumbs:



    http://www.youtube.com/watch?v=acza1eqocaY
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    iemand de game als ergens voor een zacht prijsje / stunt prijs gezien ..... behalve Saturn in Leeuwaarden want daar is ie €44 maar voor mij een stapje te ver.

    Als je weet of hij i andere filialen ook € 44 is laat het weten Zaandam / Hoofddorp is voor mij te doen!
     
  18. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraag: wat is het verschil als je de motor in standaard setting of in cruise setting zet?
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gefixed :+

    Die fout wat je maakt in de outlap is herkenbaar. Ik eindig ook meestal zo, als ik weer iets te snel wil :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    zal vast wel eens genoemd zijn, maar geen zin om t allemaal terug te lezen...

    waarom valt de ai nooit uit, geen klapbanden ofzo?? Ik heb nu een aantal GP's gedaan met full-damage, tyre en fuel wear en de enige die daar last van heeft ben ik zelf 8).

    Gisteren met 8 man online geraced en dat was echt een hele andere ervaring, botsingen in de 1e bocht, daarna met zijn allen wat rustiger gedaan. Maar die maakt een fout, die gaat wijd, die tikken elkaar aan, klapbandje, rode bandjes, ondanks dat t regent niet durven pitten om je positie kwijt te raken 2 rondjes voor t einde... dat was een hele spannende avond!

    (behalve die flipperkast straat banen.. daar moet je toch veel voor oefenen wil je die banen door hebben om er zonder kleerscheuren uit te komen, laat staan vooraan te finishen)

    Offline heb ik zelf catalunya de hele GP in de regen moeten rijden, was erg pittig, en online deden we hem droog... dat was echt een wereld van een verschil. Dat vind ik erg leuk aan t spel.. die onverwachte weersinvloeden...
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010

Deel Deze Pagina