[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zou het klasse vinden als je het haalt. :thumbs:

Yellow ook weer een stapje verder. 7/12 nu in ICC 10. 25 was al 6/12, maar die eerste 6 bosses zijn een eitje. Dreamwalker was nu het slachtoffer. 2e poging neer omdat de healer een foutje maakte in de eerste.

En dan Sindragosa. Ergens ben ik best wel trots dat ik die in mijn 1e attempt op 75/77% met mijn groep heb gekregen.
    Maar wat een bitch is dat. Gelukkig weten nu alle 80's in onze guild hoe die moet. Die gaat morgen neer zoals we verwachten. Klote er aan was dat we hem neer hadden moeten hebben omdat gasten in P2 zonnodig alle kanten op moesten rennen. De tact was bij elkaar blijven in de buurt van de trap, in het midden.

Voelt zich toch weer wat trotser. Adrenaline is nu wel bijna uit mijn lijf. :9

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    P1 heb je zo te horen onder de knie.

Als je in P2 komt, kan iedereen zich een klein beetje naar de staart verplaatsen. De persoon die de mark krijgt rent richting het hoofd, en wordt daar een ijsblokje.
    Daarna rent de complete raid naar dat blok om de debuffs kwijt te raken. Tegelijkertijd wordt iemand gemarked voor de 2e blok, die rent richting staart om daar het ijsblok te dumpen. Zogauw de tank zijn debuff kwijt is, neemt hij het tanken over en raakt tank #1 zijn debuff kwijt achter ijsblok #2.

Zorg dat melee de ijsblokjes kapot maakt, terwijl ranged de boss neerhaalt.
    Het grootste probleem is dat mensen de neiging hebben met de mark mee te rennen en zo ook een ijsblok worden.

(Tankspot heeft trouwens enorm duidelijke vids van deze encounter met meer dan geweldige uitleg. Na een avond wipen gebruikten we hun taktiek en was ie op try #2 neer.)

3. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus, mijn vriendin heeft een probleempje met WoW. Ze heeft onlangs haar game gepatched naar de laatste versie. Echter blijft die wow updater elke keer opstarten om vervolgens vast te gaan zitten. Ze kan dus niet spelen terwijl ze wel de gepatchte versie heeft. Iemand enig idee hoe je die updater stopt met opstarten?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zal dit gedeelte gelijk even doorgeven aan de guild als ik online ga.
    Het gaat wel lukken. Ik bid dat ik vanavond 8/12 hier mag posten.
    Ik ga trouwens voor 9/12 aangezien ik Putri nog moet doden. Rotface en Festergutt zijn wel gruwelijk easy na een paar pogingen.

Oefening baart kunst zullen we maar zeggen. ;)

5. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben een raiding-guild met een goede vriend van me begonnen. afgelope vrijdag was de eerste raid gelijk 10/12 icc10, Vanavond gaan we voor Sindy & LK!

Btw De guildnaam is ''Indestructible''

veder op mijn dwarf paladin de brewfest title gehaald, mag me nu ''Brewmaster Drûnkadin'' Noemen.:)

Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zullen we samen een biertje brouwen? ;):+

7. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen bier zeg ik geen nee!\o/

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is best wel een vette titel. Als ik dit jaar Brewfest niet helemaal compleet heb qua achievements, dan doe ik dat volgend jaar wel icm de mounts die ik nog steeds niet heb. Titel is gelukkig al in mijn bezit. Wil verdorie die Kodo. 8)

9. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ja wie niet:+
    al mijn vrienden hebben hem allemaal al, en ik niet:eek:
    dropchance van 1,7% ofzo8)

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Je kunt die instance toch gewoon farmen voor dat kreng?
    Binnen een uur heb je er zo 30 gedaan.

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je 'moet'* toch die quest hebben om die boss te summonen?

*Meegaan zonder quest is ook een optie :+

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Volgens mij dropt die mount alleen uit die keg die je krijgt ;).

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dit.

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Oh, geen idee :+
    Hoef hem ook niet te hebben, lelijk ding.

1x per dag dus, achja :)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vorig jaar scheen het nog te zijn wat jij zei. ;)

16. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die kodo op de eerste try, nu die ram nog :)

17. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Sindy down! Guildprogress 11/12.

Paar wipes gehad. 1'tje omdat de healer pas telaat zag dat hij een iceblock werd. en de 2e keer ivm dat de tank dc'de. LK paar tries gegeven maar we kwamen helaas niet veder dan 40%.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Helaas niet verder dan 40%? Man, dat is meer dan uitstekend voor de 1e keer. ;)

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over Cata, het valt mij op aan de items die ik nu zie. Dat bv pprot paladins en resto shamans even veel stamina hebben op alle gear (alleen een voorbeeld)? Dit is toch gek? Of is er iets wat de stamina van een paladin verhoogd? En hoeveel health heeft zo'n tank nou? Het lijkt wel of alle stamina is ver driedubbeld. Hebben ze dan 100k health ofzo? :confused:

20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb de hele tijd een fout melding met de payment. Ik wou vandaag met ideal nieuwe maand aanschaffen, maar toen ik op accepteren drukte bij ING (nog voordat ik een tan code moest geven) kwam er een fout melding. Toen ging ik terug naar account management, en nu geeft hij de hele tijd het volgende aan: We are currently awaiting confirmation of your payment and are unable to process any new transfers. Please try again in one hour (about two hours, if you paid with WebMoney Transfer). If this issue persists, please contact our Billing team via www.wow-europe.com/en/support/.

Payment creation date: 28/09/10 01:23:46

Ondertussen is het al ruim 3 uur geleden en nogsteeds hetzelfde bericht. Iemand anders weleens last van gehad?

EDIT: Lol, nvm hij deed het meteen nadat ik dit poste.

Laatst bewerkt: 28 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina