Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Kan je lang wachten :)

    maar met dat passen komt me wel heel erg bekend voor! En dat vind ik ook vaak n beetj raar
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat heb ik ook best vaak. Dat ik de bal in het centrum heb in de aanval, en mijn flank spelers opeens stoppen met rennen waardoor ik me dood loop.
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    100e keer: kun je instellen! gewoon opkomen van 10 op 20 zetten. consequentie is wel dat je verdedigend zwakker bent.
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Waarom zou ik dat moeten instellen ? Lijkt mij toch logisch dat een speler een beetje mee denkt en niet opeens stopt op het moment dat je in de aanval gaat. Als een speler verdedigende taken heeft en niet op iedere lange bal naar voren sprint, dan is dit best te begrijpen, maar nu stoppen ze soms wel heel abrupt met lopen.

    En als ik dit instel, zeg maar van 10 naar 20 inderdaad, stoppen ze dan ook met terug lopen tijdens het verdedigen ? Eigenlijk heb ik dit zelf nog niet geprobeerd...
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Probeer dan eerst is wat dingen ;)
    maar verdiep je is goed in de tactiek. Dan heb je door dat het veel verschil maakt
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ja, dat geloof ik best. Blijft ook altijd leuk om je tactiek steeds een beetje te tweaken, maar soms verwacht ik toch wat meer inhoud van mijn medespelers, zeker als dit vanzelfsprekend lijkt... Kennelijk hebben meerdere mensen hier last van.
     
  7. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer dat het nu nog 2 weken duurt :/
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja man dat dacht ik ook al. Vrije passing gaat heel goed als je opbouwd, maar op het moment supreme dan mislukt je pass ineens. En dat gebeurd meestal wanneer je een speler vrij voor de keeper wilt zetten. Een tap op de passknop is dan oppeens genoeg om de bal hard richting keeper te spelen. Echt zwaar irritant. Ik snap ook niet waarom ze deze stomme poep script erin zetten. Want zonder dit zou je zulke mooie acties kunnen maken en zou het spel 20x beter zijn |:-
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Dat zal best iets helpen, maar het is natuurlijk geen excuus dat je standaard dus met 2 verschrikkelijk DOMME teams zit opscheept waarbij spelers clueless om zich heen kijken. Hoe realistisch is dat nou!?

    In FIFA kun je ook wel zaken anders zetten en dan merk je uiteraard verschil, maar standaard is de AI daar niet zo dom als hier.

    Ik heb vaak genoeg dat je in PES opkomt met een back, en dan blijft Robben of Ribery gewoon staan waar ze staan. Ze duiken geen ruimte in, ze bieden zich niet aan, helemaal NIETS. Tja, dat kan echt niet meer in 2010.

    In Fifa heb je dan gelukkig nog de mogelijkheid om spelers 'weg te sturen' met de linker schouder button, zodat je schitterende aanvallen kunt opzetten...

    Sowieso verlies je in PES nu zovaak door problemen met de AI van je medespelers of je keeper, dat het eigenlijk gewoon totaal niet meer realistisch is. Van mij mag de AI soms best 'blunderen', zoals dat in het echt ook voorkomt, maar ik heb de afgelopen week geloof ik al 5-6 keer meegemaakt dat een speler de bal in eigen doel loopt, om over al het andere geblunder achterin soms maar niet te spreken.

    Het probleem is misschien ook wel dat het grote gedeelte van een wedstrijd gewoon 'goed' gaat, en dan ben je dus VEEL beter, en als de 'computer' dan opeens weet uit te breken of weet te scoren uit iets waarbij je gewoon 100% het gevoel hebt dat je de dupe bent van een slechte blunderende AI, dan is dat gewoon frustrerend.

    Vanavond ook weer, dan duikt mijn keeper gewoon naast een lullig zacht rollertje...(!)

    Tja, allemaal dus leuk en aardig dat PES weer als vanouds 'lekker' speelt, maar ik ga mezelf dit soort frustraties dus niet aandoen, als er een prima alternatief ligt in FIFA (die ik ook absoluut niet 'perfect' vind trouwens... maar gelukkig wel een stuk minder 'frustrerend' qua gameplay...)
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Doelpuntje van mij. Heerlijk schot

    [Yt]pBP9yhOWusY[/yt]
     
  11. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een korte vraag: is het mogelijk om in PES 11 een speler de diepte in te sturen door middel van het indrukken van een knop op de controller? (ik ben een voornamelijk fifa speler die de pes demo dit jaar erg goed vindt, en geen zin heeft om alle posts door te nemen of te zoeken naar een antwoord). Een ja of nee antwoord is goed genoeg, alvast bedankt!!!!
     
  12. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee!

    Je kan wel een driehoekje maken met LB+passen
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, daarnaast de rol aanpassen van je aanvaller wil ook helpen.

    Ik vind de bovengenoemde zaken frappant, want ik heb daar echt 0,0 last van. Het enige waar ik me aan stoor is dat de aanvallers niet altijd de diepte induiken, maar dit kan je oplossen met LT/LB + pass en je team management.

    Maar wisselen van mannetje werkt goed, als je hem op semi-assisted zet, daarnaast zet je auto tackle uit, zodat die ergenis ook weg is.

    En het pass systeem is werkelijk geweldig, vooral full manual (LT/LB).

    Zojuist gezien dat PES ook uit is in de scene, in het Italiaans / Hongaars. Jammer dat wij nog anderhalve week moeten wachten :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ^^ wat bedoel je nu met LT/LB + pass? Moet je LT en LB tegelijk indrukken? en dan met A passen?

    (3 dingen tegelijk ben ik niet zo goed in namelijk:))
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ligt aan je controller instellingen :) Ik speel met LT / RT voor dash & spelers wissel, maar de nieuwe instellingen staan op LB / RB :)
     
  16. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeast, bedankt!! weer eens wat anders dan football he?
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    het lijkt erop dat het definitief 7/8 okt voor ons gaat worden. Jammer, maar ach, nog een dikke week, komen we wel door, beetje ouwehoeren hier etc. komt vast goed.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het wordt de 7e, dat heeft Konami zelf tegen mij gezegd, een paar dagen geleden.
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ok HAN, dan ouwehoeren wij nog ff verder in het kader van het voorspel. Heb je ook zo'n zin in die game? Ik vind de demo zo leuk, zo anders. Vooral om het goed te doen: gaat erg diep!
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    maarrrrja wij gaan natuurlik 4 oktobr de topic openne met wie heft pes2011 al gespot en dan ga ik ga bellen naar gamemaina en dinabyte. Spannnuund, misschien krijg ik hem een dagje eerder yesss lekker fet fifa is stomm. :D:D:D:D\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina