heren! ik heb ef hulp nodig, weet niet waardoor het komt maar misschien weten jullie het. f1 2010, super vette game.. maar als ik online wil racen, gaat alles goed maar je spint zo snel? ook met droog weer, als je uit een bocht iets te snel op et gas trapt, spin je al 360 graden, en met de career komt dat amper voor.. sta egt voor een raadsel! de game is realistisch, maar dit heb daar volgens mij niks mee te maken aangezien ik het in career amper heb, maar in online mode is het egt een spin-feest ofso!.. HELP!
Heb de game nog niet in bezit, maar ben dit morgen of in ieder geval overmorgen van plan. Zou ik een plekje kunnen reserven of iets dergelijks
Hoi allemaal, Ik lees al een tijdje op dit forum, maar nog nooit gereageerd. Na het lezen van dit idee om een competitie te starten voor F1 2010 heb ik me direct geregistreerd. Ik hoop dus dat ik niet te laat ben om me aan te melden. Groeten, Jeroen P.S. gamertag: Nielex
Tot nu toe ingeschreven: Sobraine - NL Robbert Schumi360 - stubborngymnast Bavaria - Scuderia NL Revan NL - Revan NL Robinksy009 - Robinsky009 jjstyle33 -jjstyle333 Bonafide50 - StropStrikker X Obelysc - Xeritos Obscure Thing - Obscure Thing Kes - Kes23 Nielex - Nielex 11 van de 12 plaatsen zijn nu vergeven. We hebben dus nog plek voor slechts 1 aanmeldingen. We gaan niet langer wachten op aanmeldingen, ik denk dat we met 11 man een goed gevuld veld hebben, ik wil dan ook aankomende zondag om 20:45 uur beginnen. Gelieve een beetje op tijd aanwezig zijn zodat we niet heel lang hoeven te wachten.
Ik heb nog even een vraag. We spelen dus met equal bolides. Maar met welke assist spelen we dan aan en uit?
We zitten vol, we hebben 12 inschrijvingen, iedereen die nu nog meedoet zal op een reservelijst komen. Tot nu toe ingeschreven: Sobraine - NL Robbert Schumi360 - stubborngymnast Bavaria - Scuderia NL Revan NL - Revan NL Robinksy009 - Robinsky009 jjstyle33 -jjstyle333 Bonafide50 - StropStrikker X Obelysc - Xeritos Obscure Thing - Obscure Thing Kes - Kes23 Nielex - Nielex Styl3dd - Styl3dd VOL! De assist voor racing line en brake assist gaan uit. Verder mag iedereen het zelf weten.
Sobraine, Aankomende zondag om 20.45 eerste race toch? Stuur jij nog een bericht op live naar ieder lid dan? En zoiezo, als jij die avond even een party aanmaakt op invite only status uiteraard.. anders zitte er straks 80 man in de party, dat je ieder ef uitnodigd als ze online zijn.. kan et ook nooit mis gaan!
Vraag 1. Ja, 20:45 Vraag 2. Ja, doe ik. Opmerking 1, ja ik maak een party en invite iedereen, ik hoop dat ik kan hosten enzo, maar dat zien we dan wel.